سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

  

رنگ های اصلی:

naghashi.org (201) 

 آبی- قرمز- زرد

 

رنگ های  روشن :

 

رنگ اصلی + سفید

 

رنگ های تیره :

 

رنگ اصلی+ سیاه

 

ترکیب رنگها

 

قرمز + زرد = نارنجی

 

آبی + قرمز = بنفش

 

آبی+ زرد = سبز

 

سبز + مشکی  =  سبز لجنی

 

آبی  + سفید    =  آبی آسمانی

 

قرمز + مشکی  =  زرشکی

 

( قرمز+ صورتی سیر= زرشکی )

 

زرد(کم) + آبی +سفید = فیروزه ای

 

نارنجی +قهوه ای = حنائی

 

سبز + آبی   = فیروزه ای پر رنگ

 

آبی + کمی مشکی  = سورمه ای

 

سفید + سیاه = خاکستری

 

قرمز + سفید = صورتی

 

مشکی + قرمز +زرذ = قهوه ای روشن

 

 صورتی + زرد = کرم

 

سیاه + زرد = قهوه‌ای مایل به سبز

 

قهوهای + قرمز = گلبه ای

 

نارنجی + زرد = خردلی

 

سیاه+ نارنجی = قهوه ای

 

سفید+ آبی تیره= آبی روشن

 

قرمز+ بنفش= بنفش مایل به صورتی

 

زرد+ سفید= لیمویی

 

 منبع:هنر دستی

 

 

 

آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابک قلی پور

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/10/26:: 11:6 صبح     |     () نظر

 

اطلاعیه شماره یک

 

باسلام

احتراما " گروه تزئینانی قلی پور با دارا بودن کادری با تجربه در زمینه تزئینات و نقاشی ساختمان آماده ارائه خدمات به شرح زیر می باشد .

 

-تعمیرات و تغییرات ساختمانی

-نقاشی /بازسازی

-رنگ آمیزی رنگ های روغنی ، پلاستیک ، آکرولیک و بدون

-اجرای انواع پتینه دیواری وتابلویی

-رنگ آمیزی انواع درب های چوبی و فلزی

-پوشش کنیتکس اجرابازیرسازی / پلاستیک

-اجرای پوشش صنعتی - اپوکسی

-رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه

-اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها

-رنگ آمیزی انواع معابر و جدول ها و غیره

-اجرای رنگهای دکوراتیو پوشش مولتی کالر

-اجرای لندنی کاری

 

-اجرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی استر

-اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس

-اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر

-بنایی و تزئینات داخل وخارج ساختمان

-مشاوره رایگان در زمینه تزئینات ساختمان

-E-mail: babakgolepor@yahoo.com

سایت ما:http://naghashi.org

-استفاده از بهترین رنگ های ایرانی - رنگ سحر و هادی

-آماده گرفتن سفارش با قیمت مناسب

-با مدیریت : قلی پور

تلفن تماس : 09127680354

-عضو اتحادیه نقاشان وزارت کار

 

-باتشکر - بخش فنی وپشتیبانی وب سایت

 

تلفن تماس برای مشاوره و بازدید از محل کار : 09127680354-09374919676

هدف ما رضایت مشتری است

 

سایت ما:http://naghashi.org        

 

  برای دیدن ادامه نمونه کار کلیک کنید       نقاشی ساختمان


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/10/25:: 11:35 عصر     |     () نظر

بهترین رنگ برای پنجره ها

 

تبلیغات شما اینجا قاب پنجره ها در یک اتاق به همراه سایر جزئیات معماری آن، مانند گچبری های روی سقف و دیوار یا قاب شومینه، به دیوارها بعد و هویت می بخشند و علاوه بر جنبه کاربردی بر نمای ظاهری اتاق نیز تاثیری شگرف دارند.

 

بهترین رنگ برای پنجره ها

 

 

 

به عنوان مثال زوارهای چوبی که به منظور جلوگیری از صدمه زدن صندلی ها به دیوار روی آن نصب می شوند علاوه بر ایفای نقش محافظت از دیوار با تغییر ابعاد ظاهری دیوار نیز بر روی آن اثر می گذارند.

 

 

به عنوان یک قانون کلی، می توان تمام این جزئیات را همرنگ با دیوارهای آن رنگ کرد تا در تمام اتاق وحدت و هماهنگی برقرار شود. اما اگر مایل باشید برخی از ویژگی های معماری اتاق را مورد تاکید قرار دهید و نمای پررنگ تری به آنها ببخشید باید از رنگی متمایز برای آنها استفاده کنید. برای قاب پنجره ها و درها رنگ های روغنی براق بر رنگ های مات ارجحیت دارند چون از دوام بیشتری برخوردارند اما به خاطر داشته باشید اگر می خواهید در و پنجره ای را که قبلاً رنگ براق خورده مجدداً رنگ بزنید ابتدا با یک کاغذ سنباده کمی روی سطح صیقلی رنگ را مخدوش کنید تا رنگ جدید روی آن نلغزد.

 

 

پنجره های سفید برای دیوارهای رنگی

 

 

اگر دیوارها رنگی هستند، چه رنگ دیوار ملایم و چه تند باشد، هماهنگی پنجره ها و جزئیات معماری سفید با آن تضمین شده و روشی مطمئن است. در اتاق هایی که از نور طبیعی کمی برخوردارند یا رنگ دیوار در آنها تیره است در و پنجره های سفید سبب افزایش روشنایی و درخشندگی در اتاق می شوند و با تعدیل آن مجالی برای استراحت چشم فراهم می آورند.

 

 

در اتاق هایی که نور فراوان یا دیوارهایی به رنگ های روشن پاستلی دارند سفید کردن قاب در و پنجره ها با ایجاد کنتراستی ملایم موجب می شود رنگ دیوارها شفاف تر و درخشان تر به نظر برسد. به خاطر داشته باشید سفید کردن در و پنجره ها همیشه به معنای استفاده از سفید خالص نیست.

 

 

در بسیاری از موارد افزودن مقدار بسیار کمی از رنگ منتخب شما برای دیوار به رنگ سفید، فقط باعث می شود رنگ مذکور در سفید انعکاس داشته باشد و کمی از سردی آن بکاهد، در حالی که سفید همچنان و کاملاً سفید به نظر می رسد. برای ترکیب رنگ های تیره بسیار گرم استفاده از کرم های بسیار روشن نتیجه مطلوبی دارد اما سفید خالص در کنار رنگ های سرد مطلوب تر به نظر می رسد، چه دیوارها با رنگی گرم و پرانرژی مانند آجری پوشانده شده باشند و چه رنگی سرد مثل سبز روشن داشته باشند، افزودن خطوط سفید در قالب قاب در و پنجره ها یا گچبری، قرنیز و زوار به دیوارها فضا را بازتر و روشن تر جلوه می دهد.

 

 

 

این خطوط سفید احساسی از روشنایی و پاکیزگی را به ما القا می کنند. آنها با جسارت بر روی صفحات رنگین دیوار خودنمایی می کنند و به اتاق بعد بخشیده موجب بزرگتر دیده شدن آن می شوند. با استفاده از این تاثیرات بصری شما می توانید ابعاد اتاق را از نظر ظاهری تغییر دهید و حس وسعت و باز بودن فضا را به بیننده القا کنید. به همین ترتیب رنگ زدن ویژگی های منحصر به فرد اتاق مانند قاب شومینه با رنگ سفید می تواند آن را به کانون توجه بیننده در اتاق تبدیل کند.

 

 

پنجره های رنگی

 

 

 

رنگ زدن قاب در و پنجره ها با رنگی به غیر از سفید توجه بیننده را بیشتر به سوی آنها جلب می کند. اگر دوست دارید قاب در و پنجره ها و سایر جزئیات اتاق را رنگین در نظر بگیرید رنگی را انتخاب کنید که از نظر رنگمایه تضاد ملایمی با دیوارها داشته باشد اما به لحاظ ارزش و غلظت رنگی با آن برابر باشد. رنگ مناسب را می توانید از میان رنگ های موجود در دکوراسیون اتاق انتخاب کنید. رنگی روشن و درخشان را برای دیوارها در نظر بگیرید و سپس برای پنجره ها و قاب در رنگی تیره تر از آن را انتخاب کنید.

 

 

اگر دیوارهای اتاق با رنگ های روشن پوشانده شده اند می توانید با رنگ زدن قاب در و پنجره ها و گچبری های سقف به رنگی ملایم اما متفاوت با رنگ دیوار آنها را برجسته کنید. رنگ های ملایم روی قاب در و پنجره ها و در کنار دیوارهای سفید یا استخوانی علاوه بر اینکه خطوط و ابعاد آنها را چشمگیرتر و دیدنی تر می کند حس وسعت بیشتری را در فضا ایجاد می کنند. به ویژه اگر این رنگ ها در سایر جزئیات معماری اتاق و خطوط کنار سقف امتداد پیدا کنند با تاکید بر ابعاد اتاق و ایجاد خطوط افقی رنگی در اطراف آن موجب می شوند ابعاد اتاق بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

اگر دیوارهای اتاق سفید یا کرم هستند رنگ هایی از قبیل خاکستری، آبی، سبز روشن، زرد خردلی و قرمز آجری می توانند بهترین انتخاب برای قاب پنجره ها باشند. در قرن هجدهم میلادی به دلیل کمیابی و گرانقیمت بودن پیگمان های رنگی بسیاری از مردم رنگ سفید را برای دیوارهای منزلشان انتخاب می کردند سپس برای رنگ بخشیدن به فضا جزئیاتی مانند قاب در و پنجره و حاشیه دیوارها را با رنگ هایی از خانواده رنگ چوب رنگ می زدند.

 

قاب در و پنجره با رنگ و بافت طبیعی چوب

 

 

قاب در و پنجره ها در خانه هایی که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ساخته شده اند اغلب از چوب بود. در خانه های قدیمی ایرانی هنوز می توانیم در و پنجره های چوبی را مشاهده کنیم. چوب خودرنگ و لاک خورده با رنگ های گرم و طبیعی گرما را به فضای خانه می آورد. رنگ های طبیعی چوب به نوع لاک یا وارنیش آن بستگی دارد.

چوب ها را می توان با رنگ های مخصوص چوب که بافت طبیعی آن را نمی پوشانند نیز رنگ زد و بدون از دست دادن بافت و گره های زیبای آن به رنگ دلخواه درآورد. این رنگ های جوهرمانند به بافت چوب نفوذ می کنند و رنگ آن را تغییر می دهند.

 

به این ترتیب بافت طبیعی چوب نیز علاوه بر رنگ آن به فضای خانه زیبایی مضاعفی می بخشد. رنگ های جوهری در مجموعه متنوعی از رنگ مایه های گوناگون از زرد طلایی گرفته تا قهوه ای های مختلف و حتی متمایل به قرمز آجری موجود هستند. با انتخاب رنگ مناسب برای پنجره ها می توانید تاثیر آنها در فضای خانه را دوچندان کنید.

 

آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابک قلی پور


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/10/24:: 3:23 عصر     |     () نظر

آشنایی با حرفه ی نقاشی ساختمان

  

نقاش ساختمان کسی است که بتواند از عهده نقشه خوانی – مترکردن کار– اندازه گیری و محاسبه برآورد میزان رنگ و مواد اولیه مورد نیاز – ساختن گچ و کشیدن گچ زنده و کشته – آماده سازی سطوح گچی – ساختن بتونه و بتونه کاری – سمباده کاری سطوح بتونه کاری شده – زدن رنگ نیمه پلاستیک روی سقف – آستر کاری با رنگ پلاستیک – تعمیر بتونه پلاستیک و روغنی – زدن رنگهای نهایی پلاستیک – روغن اندود کردن سطوح گچی – زدن رنگهای روغنی روی سطوح گچی زیر سازی شده – زدن رنگ روغنی مات و براق روی سطوح چوبی و صفحات مصنوعی – زدن رنگهای روغنی سطوح فلزی – همرنگ سازی براساس رنگ مورد نظر ساخت و رنگ آمیزی با رنگهای ورنی – رنگ پاشی با پیستوله و پمپ رنگ پاش – رنگ آمیزی استخر – رنگ آمیزی تزئینی و چوب سازی و سنگ سازی – رنگ آمیزی انواع گیتی های ساخته شده و لندئی های گچی – ترکیب رنگها – ایجاد هماهنگی در محیط کار – اجرای مقررات و آئین نامه های شغلی برآید


برای دیدن کلیه مطالب نقاشی ساختمان و همچنین استفاده از فهرست نقاشی ساختمان اینجا را کلیک کنید  کلیک کن  


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/10/24:: 11:10 صبح     |     () نظر

 

همه چیز در مورد رنگ نارنجی

 

رنگ نارنجی نمایانگر شادی، نشاط و خوش خلقی است و در گرمابخشی بینظیر است. استفاده از رنگ نارنجی در محیط همچون تنفس اکسیژن پاک، زندگیبخش است. به گفته فرانک سیناترا نارنجی از شادترین رنگهاست.

 

نارنجی شور و نشاط را به زندگی تزریق می‌کند. این رنگ‌ هم می‌تواند تند و جسور باشد و هم ملایم و آرام. این رنگ همانند دیگر رنگ‌ها دارای طیف‌های متعددی از جمله: آجری، پرتقالی و ... می‌باشد.

 

فصل پاییز و آتش از عناصری هستند که شدیداً تداعی کننده این رنگ زیبا می‌باشند. نارنجی از نیرو و قدرت خاصی برخوردار است که می‌تواند حس پویایی و تکاپو را در افراد بیدار نماید.

 

نارنجی مثل بنفش یک رنگ ترکیبی شامل زرد و قرمز است. اثر قرمز انرژی زایی است و اثر زرد نشاط ‌آفرینی؛ و این دو رنگ زمانی که با‌هم ترکیب می‌شوند رنگی نشاط‌ آور و انرژی‌زا را به نام «نارنجی» را بوجود می آورند.

 

 

هر جا نارنجی باشد گرمای خوشایندی نیز پدید می آید و فرد حس راحتی و امنیت پیدا می‌کند. روانشناسان رنگ معتقدند که نارنجی رنگی است که احساسات و عواطف را در وجود انسان بیدار می‌کند و حتی تا حدودی اعتماد به نفس را نیز ارتقا می بخشد. چنانچه شما در بروز احساسات خود ناتوان هستید به شما توصیه می‌کنیم بیشتر از رنگ نارنجی استفاده کنید زیرا این رنگ عبور از موانع موجود بر سر راهتان را تسهیل می بخشد. نارنجی هم اگر مثل صورتی بصورت ملایم و روشن بکار برده شود، می تواند استرس و تنش را از میان برداشته و آرامش ایجاد کند. اگر بخواهیم نارنجی را در یک جمله خلاصه کنیم می‌توانیم بگوییم : "نارنجی شما را شاد و پر از انرژی می‌کند

 

 

اگر شما از طرفداران رنگ نارنجی هستید پس حتماً فرد شاد و خوش صحبتی هم هستید. متأسفانه این رنگ کمتر در دکوراسیون‌های داخلی دیده می‌شود و کمتر مورد توجه قرار می گیرد. از لحاظ انرژی درمانی، رنگ نارنجی تجسم خلاقیت و نوآوریست و رنگی است که هم از لحاظ روحی و هم جسمی قدرت بالایی را منتقل می‌کند.

 

 

نارنجی در خانه

همانطور که گفته شد نارنجی رنگ شادی، فعالیت و تکامل است. نارنجی روح و زندگی را به اتاق‌های شما هدیه می دهد. نارنجی در کنار رنگ زرد جلوه متفاوتی را بوجود می‌آورد که البته این جلوه‌نمایی به چگونگی تابش نور روی این ترکیب نیز بستگی دارد.

رنگ نارنجی نیز همانند قرمز سبب افزایش اشتها می‌گردد و از این رو برای آشپزخانه رنگی مناسب است و می‌تواند برای آشپز بسیار الهام بخش و انرژی‌زا باشد. برای داشتن این رنگ زیبا در آشپزخانه خود می‌توانید آن را همراه با کابینت‌های چوبی روشن یا رنگ چوب و کفپوش تیره بکار ببرید که در این صورت جلوه‌ای چشم نواز به آشپزخانه خود می‌دهید.

 

 

نارنجی از جمله رنگ‌های مناسب برای اتاق غذاخوری می‌باشد زیرا همانطور که گفته شد اشتها آور است و از این توانایی برخوردار است که محیطی صمیمی و راحت را بوجود آورد بطوری که اعضای خانواده از صرف غذا در کنار هم لذت ببرند.

نارنجی می‌تواند گرمابخش اتاق نشیمن نیز باشد. وجود این رنگ در اتاق نشیمن سبب می‌شود زمینه برای گفتگوهای دوستانه در محیطی صمیمی فراهم گردد. برای داشتن یک جلوه مدرن در اتاق نشیمن توصیه می‌کنیم برای دیوارها از نارنجی ملایم استفاده کنید و با قرار دادن کاناپه طوسی رنگ و راحتی‌های سفید رنگ و از جنس چرم به اتاق عمق و ژرفا ببخشید.

وجود رنگ نارنجی در قسمت ورودی و هال به منزله استقبال با آغوشی باز از میهمانان است. اما نکته اینجاست که بهتر است کل دیوارهای هال را با رنگ نارنجی رنگ‌آمیزی نکنید بلکه از گل‌های نارنجی رنگ و یا یک گلدان بزرگ به رنگ نارنجی استفاده کنید تا تأثیر‌گذاری بیشتری داشته باشد.

 

 

رنگ نارنجی نیز همانند قرمز برای اتاق خواب و سرویس‌های بهداشتی توصیه نمی‌شود. اما اگر می‌خواهید از نشاط‌آور بودن این رنگ در این دو قسمت خانه نیز بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم به مقدار خیلی کم و از طیف‌های ملایم نارنجی استفاده نمائید. برای مثال قرار دادن یک یا دو کوسن با رنگ نارنجی ملایم در اتاق خواب کافیست.

 

 

نارنجی در هارمونی

طبیعت بهترین الگو برای الهام گرفتن در خصوص ترکیب رنگ‌هاست. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که طبیعت بدون رنگ نارنجی تقریباً ناقص است! و به نوعی به این رنگ نیاز دارد.

 

نارنجی همواره یادآور فصل زیبای پاییز است. یک جنگل پاییزی را در ذهن مجسم کنید، می‌بینید که چگونه نارنجی در کنار زرد روشن، و قهوه‌ای فندقی جلوه بی بدیلی را خلق می کند. این سه رنگ به زیبایی کنار هم می‌نشینند و نه تنها در طبیعت بلکه در خانه شما نیز می‌توانند زیبایی بیافرینند.

هنگام طلوع و غروب خورشید به آسمان نگاه کنید، در می‌یابید که آبی و نارنجی چه ترکیب چشم‌نواز و لطیفی را بوجود می‌آورند. این دو رنگ نیز در طیف‌های مختلف به زیبایی کنار هم قرار می‌گیرند.

 

سبز و نارنجی نیز زوج دیگری هستند که ترکیبی زیبا را بوجود می‌آورند. نارنجی کدویی در کنار سبز زیتونی و پرتقالی در کنار سبز لیمویی را تصور کنید. بله! بسیار زیبا کنار هم می‌نشینند.

 

در چرخه رنگ نارنجی بین زرد و قرمز قرار دارد. این سه رنگ در کنار هم ترکیبی بسیار مناسب برای آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق بازی کودکان می‌باشند که البته گرمای بیش از حد این ترکیب رنگ باید تاحدی تعدیل یابد که می‌توانید این کار را با اضافه کردن مقداری آبی، ارغوانی و سبز انجام دهید.

طوسی نیز گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در کنار نارنجی است زیرا ترکیب خوشایند و زیبایی را بوجود می‌آورد.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/10/22:: 10:3 عصر     |     () نظر

<      1   2   3   4   5      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب