سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

  نحوه پاک کردن رنگ

نقاشی خانه یکی از کارهایی است که احتمال کثیف و رنگی شدن محیط در حین کار زیاد است و هیچ ارتباطی به اینکه شما سعی می‌کنید چقدر کارتان را با دقت انجام بدهید ندارد؛ زیرا خواه ناخواه این اتفاق خواهد افتاد و احتمال رنگی شدن پوست یا لباس شما، زمین و قسمت‌های دیگر در حین نقاشی زیاد است. اگرچه برخی از لکه‌های خاص به سختی پاک می‌شود و نیاز به محلول‌های پاک‌کننده خاص دارد، اما پاک کردن بسیاری از لکه‌های رنگی با به کارگیری راهکارهای ساده به راحتی صورت می‌پذیرد .

 

 

  • لکه‌های روی لباس

     

    چنانچه رنگی که روی لباس شما ریخته است بر پایه آب باشد کار شما بسیار راحت می‌شود. در این صورت به محض لکه شدن لباس‌تان می‌توانید آن را با آب بشویید. اگر این امکان برای شما وجود دارد که چنین لکه‌ای را قبل از خشک شدن برطرف کنید، آب‌کشی کردن آن بهترین و ساده‌ترین راه است. زیرا این کار لکه رنگی را که هنوز خشک نشده به مقدار زیادی پاک می‌کند و اثر لکه نیز با شستشوهای مکرر دیگر توسط ماشین لباس‌شویی برطرف خواهد شد. اما اگر با رنگ روغنی سرو کار دارید و لباس شما به وسیله این نوع رنگ لک شده، کار شما سخت‌تر می‌شود. در این صورت اگر قبل از خشک شدن لکه اقدام کنید ممکن است لکه با مقداری الکل یا سوهان ناخن برطرف شود. این کار ممکن است سبب از بین رفتن رنگ پارچه لباس شما نیز شود، به همین دلیل توصیه می‌کنیم ابتدا این کار را روی قسمت داخلی لباس خود تست کرده و بعد برای پاک کردن لکه اقدام کنید.

     

    لکه رنگی ایجاد شده روی پوست

     

    حتی دقیق‌ترین و ماهرترین نقاش‌ها نیز هنگام کار ممکن است قسمتی از پوست صورت و دستان خود را رنگی کنند. در اکثر موارد شستن پوست با آب و صابون قبل ار خشک شدن لکه سبب می‌شود لکه از بین برود. اما اگر لکه روی پوست شما خشک شد، مقداری مارگارین روی پوست‌تان بمالید؛ این کار سبب می‌شود پوست شما مرطوب و چرب شده و از جذب لکه جلوگیری خواهد شد. پس از چرب کردن پوست با مارگارین، لکه فورا از پوست جدا می‌شود و باقیمانده اثر لکه با کمک آب و صابون بر طرف خواهد شد.

     

    لکه رنگ بر روی کف اتاق

     

    هنگام نقاشی دیوارها، رنگی شدن کف اتاق ممکن است برای شما یک فاجعه به نظر برسد در حالی که پاک کردن این لکه‌های رنگ از روی زمین به هیچ وجه کار دشواری نیست. چنانچه کف اتاق شما با رنگی که بر پایه آب است لک شده، توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه اقدامی برای از بین بردن لکه جای آن را با یک حوله خیس بخیسانید و لکه را پس از خیس خوردن از سطح جدا کنید؛ سپس اثر باقیمانده را با کمک آب و صابون بشویید تا تمیز شود. اگر اثر باقیمانده از لکه سماجت کرد، آن را با مالش پارچه آغشته به الکل برطرف کنید.

     

    از بین بردن لکه‌های ناشی از رنگ روغنی را از ابتدا با مالش پارچه آغشته به الکل شروع کنید و برای چند دقیقه پارچه را روی لکه بمالید تا لکه از بین برود. اغلب لکه‌های رنگ روغنی با این روش از بین می‌رود اما اگر این اتفاق نیافتاد و لکه بر جای خود باقی ماند، با کمک سیم ظرفشویی که آغشته به واکس مایع است این کار را انجام دهید؛ در نهایت اثررنگ را با شستشوی آن با آب و صابون برطرف کنید. اگر لکه ایجاد شده کاملا خشک شده است، قبل از اینکه این اقدامات را انجام دهید ابتدا لکه را تا جایی که امکان دارد با یک شیء نوک نیز یا سوهان ناخن بتراشید و از سطح جدا کنید.

  • * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت
    تماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پور

  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/7/23:: 11:22 عصر     |     () نظر

    درباره
    صفحه‌های دیگر
    لینک‌های روزانه
    پیوندها
    لیست یادداشت‌ها
    آرشیو یادداشت‌ها
    نقاشی ساختمان

    پیغام ورود و خروج

    کد کج شدن تصویر

    جلوگیری از کپی کردن مطالب