سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

  • نقاشی ساختمان قلی پور در نظر دارد برای افرادی که علاقه خاصی به طرح های پتینه و مدل های زیبا و پتینه کاری اعم از :طرح پشت ال سی دی ،مدل کاه گلی،مدل کهنه کاری،طرح های برجسته ،ابزار زنی ،پتینه کاری ابزار ها و…… نمونه کارها را به صورت اینترنتی به مشتریان خود ارائه دهد.

    اجرای انواع طرح های ارک و اپن

    • طبق ماده 12جرائم رایانه ای هر گونه کپی برداری تصاویر و نوشته از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد

       

  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/8/16:: 11:35 عصر     |     () نظر

  • انتخاب رنگ برای نقاشی ساختمان

     

    رنگ هایی که برای نقاشی اتاق انتخاب می کنید، ارتباط مستقیم با روحیه شما دارند. این مسئله به عنوان یک اصل و نکته ای غیر قابل انکار پذیرفته شده است. باید دانست که رنگ ها می توانند تعیین کننده حس و حال حاکم بر فضا نیز باشند، بطوریکه اگر یک اتاق را با رنگ های متفاوت نقاشی کنید خواهید دید احساس ها و حالت های کاملا متفاوتی در آن اتاق بوجود می آید. از این رو می توان گفت رنگ یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی است که در انتخاب آن باید دقت لازم را به کار بست.

     

    در خصوص انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی یک اتاق علاوه بر اینکه سلیقه شخصی و اولویت های دلخواه شما بسیار مهم است یک سری اصول و راهنمایی های ثابت و مهم وجود دارد که باید برای داشتن انتخابی صحیح و اصولی آن ها را مد نظر قرار داد. در این مطلب سعی داریم به صورت خلاصه مهم ترین این اصول و نکات را برایتان مطرح سازیم. با ما همراه باشید.

     

    ویژگی‌ها و حقایق ظاهری و ذاتی رنگ‌ها

     

    زمانی که جلوه اتاقی برایتان کسل کننده و خسته کننه شده است هیچ راه حلی سریع‌تر از تغییر رنگ و نقاشی آن اتاق نمی‌تواند جلوه آن اتاق را برایتان دگرگون سازد. تغییر رنگ از تمام موارد مشابه ارزان‌تر و سریعتر قابل اجراست.

     

    چه قسمتی از یک اتاق خانه را نقاشی کنید و چه تمام اتاق‌های خانه را حقیقت اینجاست که تغییر رنگ می تواند کیفیت زندگی و روحیه شما را نیز تغییر دهد و  آنرا بهبود بخشد.

     

    رنگ‌ها به صورت کلی به دو دسته رنگ‌های سرد و گرم تقسیم می‌شوند که هر یک از این گروه های رنگی از طرق مختلف می‌توانند جلوه و احساس موجود در خانه را تغییر دهند و متحول سازند. رنگ های گرم نسبت به رنگ های سرد بسیار قوی تر و درخشان تر هستند و خیلی زود تر دیده می شوند. به طور کلی می توان گفت که گیرایی بصری نسبت به این رنگ ها بالاتر است.

     

    بنابراین برای اتاقی که سرد و بی روح است از رنگ های گرمی مثل زرد و قرمز و نارنجی استفاده کنید تا روح و نشاط را به آن اتاق بیاورید.

     

    رنگ‌های گرم همچنین برای استفاده در اتاق‌هایی که نورگیر خوبی ندارند و از نور طبیعی بی بهره هستند نیز مناسب است. زیرا سبب می‌شوند فضای اتاق روشن و گرم شود چراکه این رنگ ها نور را منعکس می‌کنند. رنگ های گرم در طیف های تیره سبب می‌شوند فضا کوچک تر به نظر برسد از این رو این نوع رنگ‌ها برای اتاق های بزرگ و سرد بسیار مناسبند به این دلیل که سبب می شوند اتاق گرم و منسجم تر به نظر برسد.

     

    رنگ‌های سرد برعکس رنگ های گرم عمل می‌کنند و تاثیر مخالفی با آنها دارند. این رنگ ها نور را بیشتر جذب می‌کنند به همین دلیل سبب سرد سدن فضا می‌گردد. از طرفی رنگ‌های سرد سبب می‌شوند دیوار‌ها از هم دور شوند از این رو اتاقی که با رنگ‌های سرد مثل آبی- سبز یا بنفش رنگ آمیزی شده اند بزرگ تر از مقیاس واقعی خود به نظر می‌رسند. این گروه رنگی برای اتاق‌های کوچک یا اتاق‌هایی که به شدت نورگیر هستند و در طول روز در اثر نور خورشید خیلی گرم می‌شوند مناسبند و توصیه می‌شوند.

     

    گروه مهم دیگری از رنگ‌ها وجود دارد که رنگ‌های خنثی نام دارند. این گروه رنگی تاثیر و ویژگی های رنگ های سرد و گرم را ندارند. در اصل این گروه رنگی خود را با فضا سازگار می کنند و هیچ گونه حالتی را بر فضا تحمیل نمی کنند. از دیگر ویژگی های مهم این گروه رنگی آن است که به آسانی کنار رنگ‌های دیگر می‌نشینند و خود را با هر رنگی هماهنگ می‌سازند. تعدادی از مهم ترنی رنگ های خنثی عبارتند از:سفید، سیاه، بژ، طوسی و…

     

    با توجه به این ویژگی های کلی که در بالا به آنها اشاره کردیم اگر رنگ ها طبق ویژگی ها و موقعیت اتاق مورد نظر انتخاب کنید میتوانید به نتیجه مطلوبی برسید. برای انتخابی صحیح تر می توانید از طرق مختلفی نیز ایده و الهام بگیرید. برای مثال طبیعت یکی از بهترین و کامل ترین منابع برای الهام گرفتن برای نحوه استفاده از رنگ ها و نحوه اصولی ترکیب رنگ های مختلف است. یکی یگر از منابع قابل اطمینان مجلات دکوراسیون داخلی و عکس ها و تصاویر موجود در آنها هستند. در این کاتالوگ ها و مجلات شما می توانید تاثیر یک رنگ در اتاق های مختلف و با چیدمان های متفاوت را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید.

     

     

     

     آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت
    تماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پور

  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/8/11:: 12:28 صبح     |     () نظر

  • قلی پور

     

     

    تزییناتی ونقاشی ساختمانی رنگینکمان با بیش از 43 سال عضویت در اتحادیه

     

     دراسرع وقت، با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت اتحادیه

     

     

     

    تجربه 43 ساله ما در امر نقاشی ساختمان نشان می دهد که قیمت با توجه به شرایط کار متغییر خواهد بود. اما ما اطمینان داریم که بهترین قیمت را ارائه خواهیم کرد، شما کیفیت را بخواهید.

     

     کلیه خدمات بازسازی و تعمیرات ساختمان

     

     

    دراسرع وقت، با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

     

     

    رنگها

     

     

     رنگ اکرلیک: بدون بو سریع و قابل شستشو

     

     

    .رنگ روغنی: قابل شستشو

     

     

     

     

    رنگ پلاستیک ممتاز: پوششی عالی و یکدست با استفاده از بهترین رنگهای موجود در بازار و یا آنچه شما ترجیح می دهید

     

     

     

     

    سیلروکیلر- کنیتکس-مولتی کالر – رومالین بلکا – کاغذ دیواری –رنگ نما کلی و جزیی

     

     

     

    با ما تماس بگیرید:       بابک قلی پور

     

     

    09127680354

     

    خدمات نقاشی ساختمان وتزئینات ساختمان

     

     

     با بیش از 43 سال تجربه وعضویت در اتحادیه نقاشان تهران–نقدی واقساطی-چک کارمندی

     ———————————————————–

     رنگ پلاستیک::::::::::::::

     ویژگی رنگ

     این رنگ بر پایه رزین کوپلیمر پلی وینیل استات محلول در آب جهت سطوح گچی ،آجری ،بتونی و سیمانی برای فضاهای داخلی ساختمانها طراحی شده است . از جمله خواص آن میتوان به خشک شدن سریع ،چسبندگی عالی ،ثبات رنگ ،مقاومت رطوبتی و مقاومت سایشی اشاره نمود این رنگ به دلیل مجلول بودن در آب هیچگونه آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد .

     —————————————————-

     رنگ استخری::::::::::::::::::

     ویژگی رنگ

     

     این رنگ بر پایه رزین کوپلیمر پلی وینیل استات محلول در آب جهت سطوح گچی ،آجری ،بتونی و سیمانی برای فضاهای داخلی ساختمانها طراحی شده است . از جمله خواص آن میتوان به خشک شدن سریع ،چسبندگی عالی ،ثبات رنگ ،مقاومت رطوبتی و مقاومت سایشی اشاره نمود این رنگ به دلیل مجلول بودن در آب هیچگونه آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد .

    —————————————————–

     رنگ روغنی مات:::::::::::

     ویژگی رنگ

     

     این رنگ بر پایه رزین کوپلیمر پلی وینیل استات محلول در آب جهت سطوح گچی ،آجری ،بتونی و سیمانی برای فضاهای داخلی ساختمانها طراحی شده است . از جمله خواص آن میتوان به خشک شدن سریع ،چسبندگی عالی ،ثبات رنگ ،مقاومت رطوبتی و مقاومت سایشی اشاره نمود این رنگ به دلیل مجلول بودن در آب هیچگونه آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد .

    —————————————————–

     

     رنگ اکریلیک محلول در آب (نمای ساختمان)

    ویژگی رنگ:

     این رنگ بر پایه رزین اکریلیک محلول در آب جهت سطوح گچی، آجری، بتونی و سیمانی و بخصوص فضاهای داخلی و خارجی ساختمانها طراحی شده است. از جمله خواص آن می‌توان به خشک شدن سریع، چسبندگی عالی، مقاومت جوی مناسب، مقاومت عالی در برابر نور خورشید، ثبات رنگ، عدم زردگرایی و مقاومت رطوبتی خوب اشاره نمود. از دیگر خصوصیات این رنگ مقاومت سایشی بالا، عدم جذب گرد و غبار و شستشوی سریع و آسان با آب (Self Cleaning) می‌باشد که آنرا از رنگ پلاستیک متمایز می‌سازد. جهت افزایش طول عمر، زیباییی و یکنواختی فیلم حاصله استفاده از پرایمر بتون اپوکسی بعنوان لایه اول توصیه می‌گردد.

     —————————————————-

     رنگ مولتی کالر پارس واطلس:::::::::::::

     ویژگیها

    مولتی کالر و اطلس با استفاده از تکنولوژی روز دنیا قادر به پاسخگویی انواع سلیقه های مختلف می باشند. از مزایای برتر این نوع رنگ آمیزی که برای مشتریان مهم است سرعت عمل و قیمت مناسب و کیفیت برتر نسبت به روش سنتی رنگ آمیزی است.در ذیل به صورت کامل تر ویژگیهای آنها را بررسی می نماییم.

     ————————————————–

     موارد مصرف: رنگهای مولتی کالر قابل اجرا برروی سطوح داخلی مختلف از قبیل سطوح کچی بتنی چوبی آهنی پلاستیکی آلومینیومی و غیرو … می باشد.قابلیت پوشش دهی و چسبندگی فوق العاد رنگهای مولتی کالر این امکان را فراهم می آورد تا در مکانهای مختلفی از قبیل منازل مسکونی لوازم موجود در منزل (کابینت ها تخت خواب میز سطوح دکوراتیو و غیرو …) مکانهای پر تردد نظیر پاگرد های ورودی پلکانها پارکینگ ها وغیرو … مکانهای عمومی مانند بیمارستان دانشگاهها مدارس سالن های فرودگاه و مترو استودیو های ضبط و پخش موسیقی آمفی تئاتر ها هتل ها ادارات فروشگاهها و موزه ها استفاده می شود.

     ——————————————-

     قابلیت های مولتی کالر

     

     مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) : که در نهایت هزینه های تمیز کاری و نگهداری را کاهش داده و کاملا بهداشتی می باشد.

     

    قابلیت شستشو با انواع شوینده ها:در صورت آسیب دیده گی به سادگی و با بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.

     

    عدم نیاز به هر گون حلال:رنگهای مولتی کالر بر خلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ گونه حلالی ندارد. لذا در حین ایجاد بو نامطبوع نمی کند و در مکانهای که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت آنها وجود ندارد نظیر منازل مسکونی مراکز درمانی مراکز آموزشی هتل ها و غیره … به راحتی قابل اجرا می باشد.

     

    عدم پوسته شدن رنگ پریدگی و زرد شدن:رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام استثنایی در مقابل رنگ پریدگی پوسته شدن زرد شدن خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ رویه سطح بسیار مقاوم است

     

    قابلیت تنفس : رنگهای مولتی کالر پارس به دلیل داشتن تنفس در مقابل رطوبت مقاوم هستند و تحت تاثیر رطوبت پوسته نمی شوند.

     

    ضد باکتری ضد ترک مقاوم در برابر آتش

    *******************************

     

     رنگ روغنی   -   پلاستیک   -   مولتی کالر   -   بلکا   -

    اکرولیک   -   کنیتکس   -   سیلرکیلر  -   رومالین  -  پوشش سلولزی   -   رنگ چوب   -  اکرولیک  – ….

     

     

    وکلیه خدمات تعمیرات وبازسازی ساختمان کلی وجزئی پذیرفته می شود

     قیمت اتحادیه

     کیفیت درجه یک = باشرط قرارداد کتبی

     

    دریافت هزینه رنگ آمیزی بعد از رضایت شما

     

    نقدی—————————–چک کارمندی

    ******************************

     

     جهت کسب اطلاعات بیشتر ومشاوره

     

    باشماره تلفن :09127680354

     

    ———- بازدید رایگان—————


  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/8/10:: 11:53 عصر     |     () نظر

  • اطلاعیه شماره یک

    باسلام
    احتراما ” گروه تزئینانی قلی پور با دارا بودن کادری با تجربه در زمینه تزئینات و نقاشی ساختمان آماده ارائه خدمات به شرح زیر می باشد .

    -تعمیرات و تغییرات ساختمانی
    -نقاشی /بازسازی
    -رنگ آمیزی رنگ های روغنی ، پلاستیک ، آکرولیک و بدون
    -اجرای انواع پتینه دیواری وتابلویی
    -رنگ آمیزی انواع درب های چوبی و فلزی
    -پوشش کنیتکس اجرابازیرسازی / پلاستیک
    -اجرای پوشش صنعتی – اپوکسی
    -رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه
    -اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها
    -رنگ آمیزی انواع معابر و جدول ها و غیره
    -اجرای رنگهای دکوراتیو پوشش مولتی کالر
    -اجرای لندنی کاری

    -اجرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی استر
    -اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس
    -اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر
    -بنایی و تزئینات داخل وخارج ساختمان
    -مشاوره رایگان در زمینه تزئینات ساختمان
    -E-mail: babakgolepor@yahoo.com
    سایت ما:http://naghashi.org
    -استفاده از بهترین رنگ های ایرانی – رنگ سحر و هادی
    -آماده گرفتن سفارش با قیمت مناسب
    -با مدیریت : قلی پور
    تلفن تماس : 09127680354
    -عضو اتحادیه نقاشان وزارت کار

    تلفن تماس برای مشاوره و بازدید از محل کار : 09127680354-09374919676

    هدف ما رضایت مشتری است

    سایت ما:http://naghashi.org  


  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/8/10:: 11:38 عصر     |     () نظر

  • آشنایی با تأثیر رنگ در چیدمان :

     

    در زندگی پرتلاطم امروزی، داشتن آرامش، یکی از نیازهای ضروری انسان عصر حاضر است. همه ما برای یافتن لحظاتی آرام و بدون دغدغه در جستجو هستیم و گاه نیز فکر می کنیم رسیدن به آرامش روحی و فکری امری محال است . در این دنیای پرتحرک که هر روز در حال تغییر و تحول است، برای ایجاد آرامش و دادن این حس به انسان ها، نیازمند خلق چنین تفکری هستیم که درون خانه به دنبال آسایش و تمرکز فکری باشیم. برای طراحی این چنین محیطی، رنگ ، یکی از ضروریات است.

     

     

    در یک خانه، رنگ به دو گونه مورد توجه قرار می گیرد؛ یک  فضای کلی و عمومی خانه، دیگری مجموعه ای از ترکیب بندی های رنگی که در یک اتاق و اجزای داخلی آن وجود دارد. با استفاده از رنگ مناسب می توان محیطی و فضایی برای استراحت و آرامش یافت، و آن گاه خانه تبدیل به پناهگاه و مأمنی می شود برای فرصت تفکر و اندیشه در این میان لازم است رنگ ها و تأثیر متقابل آن ها را بر یکدیگر بشناسیم.

     

     

    رنگ های همخوان یا همان رنگ هایی که در دایره ی رنگی ، مجاور یکدیگر قرار دارند،نقش مهمی درایجاد آرامش دارند. حتی اگر این رنگ ها تُنمایه ای قوی داشته باشند، مانند آبی تیره، سبز تیره، و ارغوانی، باز هم به انسان آرامش می دهند.اما برای به دست آوردن شناخت بیشتر، نکات مطرح شده در سلسله مقالات آشنایی با تأثیر رنگها،می تواند راهگشا باشد. بر این اساس، اثر بخشی برخی از رنگ ها بر یکدیگر را با نگاهی موشکافانه بررسی می کنیم. رنگ آبی، در مجموع، رنگی است آرامش بخش و تفکر برانگیز    .

     

     

     

     

     

    نگاه کلی به معنی هر رنگها : سبز فیروزه ای بیانگر شفافیت فکر و اندیشه است .

     آبی، چهره ای از واقعیت و پایداری و طبیعت ابدی را به نمایش می گذارد. هم چنین اندیشه ی بلند را القا می کند و فضا را آرام نگه می دارد.. به طور کلی، دو رنگ آبی و فیروزه ای رنگ هایی معنوی هستند؛

     

    اما قرمز متوسط در زمینه ی نارنجی، بیانگر محیطی است که دارای قدرت درونی است و زیر بنای دنیای مادی قرار می گیرد .

     

     

     

     

    در اتاق نشیمن، طیفی از رنگ های خاکستری تیره، سیاه و سفید، در کنار هم فضایی مناسب برای تفکر و سکوت به وجود آورده اند. گل های قرمز در کانون توجه قرار رفته، نگاه را به سوی خود جلب می کنند. انواع سایه روشن خاکستری، از تیره گرفته تا متوسط، رنگ هایی طبیعی اند و همانند سنگ، استقامت و استواری را بیان می کنند . به همین دلیل رنگ خاکستری تداعی کننده ی آرامش و اطمینان است.

     

     

     

     

     برای تأکید بر این حس می توان رنگ دومی را نیز در فضای یک اتاق وارد کرد. رنگ قرمز، معنای حرکت و قلب و زندگی را در خود نهفته دارد، یا صورتی متوسط که تداعی گر احساس پاکی و بی گناهی است. رنگ بنفش بیانگر دوستی و عشق است و طلایی علامت پایداری  رنگ بنفش یاسی الهام بخش و باطنی است .ترکیب این رنگ با آبی و اندکی فیروزه ای در پوشش پارچه ای تخت خواب، منظره ای معنوی و ملیح به وجود آورده است. رنگ هایی که پایه ی طبیعی دارند، در کنار هم منظره ای بسیار خوب و دلنشین ایجاد می کنند؛ مانند بژ و قهوه ای

     

     

    * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

    تماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پور


  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/8/10:: 11:27 عصر     |     () نظر

    <      1   2   3   4      >
    درباره
    صفحه‌های دیگر
    لینک‌های روزانه
    پیوندها
    لیست یادداشت‌ها
    آرشیو یادداشت‌ها
    نقاشی ساختمان

    پیغام ورود و خروج

    کد کج شدن تصویر

    جلوگیری از کپی کردن مطالب