سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

 

رنگ دلخواه شما نشانگر قدرتها و ضعفهای شخصیت شماست. انتخاب رنگها به ناخود آگاه انسان برمیگردد. به همین جهت روان شناسان از طریق رنگها و انتخاب آن توسط افراد مختلف به نقاط شخصیتی آنها دست می یابند. در مکانها و شرایط مختلف بر اساس مشاغل و موقعیت جغرافیایی انسانها از رنگهای خاصی برای پوشش استفاده میکنند. پس این موضوع خود دلیل آشکاری است برای اثبات این که رنگها مفاهیم و معانی مختلفی را میرسانند...

 

 

اگر شما رنگ قرمز را میپسندید و اکثرا قرمز میپوشید شما انسانی رقابتی و بلند پرواز هستید و دوست دارید همیشه در مرکز توجه باشید. قرمز مظهر مدیریت و قدرت است. شما بر روی نتیجه و موفقیت تمرکز می کنید. فقط باید زمان بیشتری صرف گوش کردن و توجه به احساسات دیگران بکنید.

 

اگر شما لباسهای صورتی زیاد میپوشید شما طبیعتی خونگرم و دوست داشتنی دارید. صورتی نشانه درک بالا و همدردی با دیگران است. هرچند شما ممکن است مثل بچه ها بدون عزم راسخ احتیاج به حمایت دیگران داشته باشید. روی هم رفته صورتی چون ادغام قرمز با حرارت و پاکی سفید است خصوصیات این دو را نیز شامل میشود.اگر شما نارنجی میپوشید شما اهل عمل هستید و شایسته. نارنجی نماینده استقلال، خلاقیت و سازماندهی است. شما باید سعی کنید که بر دیگران چیره نشوید.

 

 

  نارنجی نمایانگر معنویت نیز میباشد.کسی که دوست دارد فعال باشد و زندگی را تجربه کند زرد میپوشد. کسی که این رنگ را انتخاب میکند ذهن جالب و شخصیت مهیجی دارد. زرد نمایانگر سرزندگی، ارتباط و اعمال خود بخودی است. کسی که زرد را میستاید از هر شی تازه و مدرن استقبال میکند. فقط باید سعی کند که تضادها را هم از یاد ببرد.کسی که رنگ سبز میپوشد آدم خیراندیشی است. او به زندگی نگاه میکند و ترجیح میدهد در کناره راه بایستد. سبز نمایانگر صلح و هماهنگی است. کسی که سبز را انتخاب میکند حساس و هنرمند است.

 

 

 اما بهتر است که رنگهای بیشتری به مداد رنگی زندگی خود اضافه کند تا بیشتر با دیگران در زندگی سهیم شود.کسی که لباس آبی کم رنگ را انتخاب میکند حساس و باهوش است. آبی روشن نمایانگر تخیل خوب، خلاقیت و نگاه عملی به زندگی است. کسی که این رنگ را میپسندد باید سعی کند که توانایی آنالیز کردن را برای حل مشکلاتش به کار گیرد.آبی تیره کسی را میطلبد که احساسات عمیق داشته باشد. کسی که تیزهوش و متکی به خود باشد. کسی که آماده برای مسئولیت پذیری و تصمیم گیری قاطع باشد. فقط باید سعی کند که خودش را با عواطف همراه کند که دچار افسردگی نشود.این رنگ رنگی جدی است که معمولا برای ارتش استفاده میشود.بنفش متعلق به انسانهایی با روح آزاد همراه با هوش شهودی است. کسی که دوست دارد قابلیت های دیگری از واقعیت ها و افکار غیر معمول استخراج کند.

 

 

او اشتیاق بالا و خوش بینی زیادی دارد. فقط باید مواظب خودخواه شدن باشد.کسی که قهوه ای را میپسندد بسیار انسان متواضعی است. او راستگوست و یک زندگی معمولی را میگذراند. او به متعلقات زمین مثل غذا و نوشیدنی علاقه دارد.

 

 

همچنین قدر یک همراه خوب را میداند.شخصیت مثبت و موزون متعلق به کسی است که رنگ سفید را انتخاب میکند. زمانی که به بن بست میرسد شروع دوباره همه چیز را برایش ممکن می کند. این انسان بسیار متکی به خود است پس باید مواظب باشد که با دیگران زیاد در ارتباط باشد تا تنها نماند. یک انسان منضبط و قوی کسی است که به رنگ سیاه علاقه دارد. او ممکن است یکدنده باشد و اصلا انعطاف پذیر نباشد. سیاه نمایانگر قدرت و دفاع از هدفها است. 

 آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پور

سایت ما :     http://naghashi.org/ 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/12/27:: 6:59 عصر     |     () نظر

 

همواره لازمه ی دریافت نتیجه ای مطلوب از انجام هر نوع کار عملی، وجود اطلاعات و آگاهی لازم تئوری در آن زمینه است. ما در این مقاله سعی کرده ایم اطلاعاتی را با همین موضوع و هدف ارائه دهیم. رنگ ها در دو بستر اصلی در محیط حضور می یابند:

 

1. پوشش های اصلی فضاها شامل دیوارها، کف ها، سقف ها و درها.

 

2. لوازم دکوراسیون شامل مبلمان، پرده ها، فرش و غیره.

 

در مقام مقایسه این دو قالب با هم، به لحاظ نقش دکوراسیونی شان در محیط، پوشش های فضا از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند زیرا که نسبت به لوازم دکوراسیونی ثابت تر بوده و به گونه ای نقش پس زمینه را برای آن لوازم اجرا می کنند.

 

در میان این پوشش ها، دیوارها به جهت وسعت حضورشان در فضا، جایگاه ویژه ای داشته و میزان تأثیر گذاریشان بر دیگر لوازم دکوراسیونی بسیار چشمگیرتر است. گذشته از موضوع تأثیر بر روی دیگر لوازم محیط، دیوارها و رنگ انتخابشان در تغییر وسعت و نور فضا نیز بسیار مؤثر است.

 

رنگ های خنثی و رنگ سفید

 

سفید سمبل خلوص، بی گناهی، پاکی، آرامش و صلح است.

 

رنگ سفید القاء کننده آرامش، صفا و آسایش است. سفید به همراه خلوصش، یکی از کاربردی ترین رنگ ها در طراحی دکوراسیونی یک فضا است زیرا که با همه رنگ ها قابل ترکیب است. ( منظور از ترکیب در این مباحث، کنار هم قرارگیری رنگ ها در یک کمپوزسیون ( ترکیب ) رنگی در فضا است.)

 

به کارگیری رنگ سفید در فضا به خصوص برای پوشش های اصلی، آن مکان را روشن تر و بزرگتر جلوه می دهد. بنابراین برای فضاهای کوچک و کم نور انتخاب ایده آلی است. سفید خالص هنگامی که با نور طبیعی نور پردازی می شود، یک رنگ گرم را ایجاد می کند ولی در زیر نورهای مصنوعی به نظر سرد می رسد. در نتیجه با اضافه کردن نورهای زرد، قرمز و قهوه ای در کنار نور مصنوعی مانند فلورسنت و یا افزودن لوازمی به یک و یا چند رنگ یاد شده در محیط تغییر می کند. این رنگ ها از کیفیت سفید نمی کاهند بلکه آن را گرم تر می کنند. رنگ سفید برای فضاهائی با عناصر معماری قدیمی و یا جهت ایجاد هماهنگی بین سبک های کاملاً مجزای معماری بسیار ایده آل است. برای حفظ آرامش فضایی با سطوح سفید می توان از لوازمی با رنگ های خنثی و بافت های طبیعی مانند چوب استفاده نمود و برای ایجاد تضادهای ظریف و زیبا، تعدادی رنگ های دراماتیک نیز به این ترکیب افزود.

 

رنگ های خنثی

 

رنگ های خنثی، رنگ هایی هستند که از میزان زیادی سفید برخوردار بوده ولی به هیچ یک از رنگ های اولیه و ثانویه متمایل نیستند. با این تعریف رنگ های کم مایه مانند صورتی کم رنگ یا آبی آسمانی جز رنگ های خنثی محسوب نمی شوند ولی رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی به حساب می آید. همین مسئله در مورد خاکستری روشن که از مشکی نشأت گرفته است نیز صدق می کند. رنگ های خنثی در بسیاری از مواد طبیعی مانند سنگ ها، خاک، زمین، چوب ، حصیر، شن و امثال اینها و یا در برخی از موارد مصنوعی مانند فلز، شیشه، سیمان و غیره دیده می شوند.

 

 رنگ های خنثی در دنیای دکوراسیون از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و کاربردی هستند. خنثی بودن آنها به این معناست که می توانید به راحتی در کنار هر رنگ دیگری بدون احتمال وجود از دست رفتن زیبایی های هر یک به خصوص رنگ ها، ترکیبی مناسب در فضا ایجاد کرد. با توجه به آنکه این رنگ ها نیز آرام بخش و ملایم هستند. با پوشش دیوار به یکی از آنها می توان پس زمینه خوبی برای نصب تابلو ، نوارهای چاپی و کاغذی ، پرده ها به طور کلی دیوارکوب ها فراهم آورد.

 

اگر فضا به قدری از لوازم دکوراسیونی پر شده باشد که احساس آرامش را بر هم ریزند، یکی از راههای ایجاد تعادل در محیط با حفظ همان وسائل، رنگ آمیزی سطوح اصلی یا تعویض پوشش های ثانویه مانند رومبلی، پرده و غیره به یکی از رنگ های خنثی است. هنگامی که قصد دارید قسمتی از فضا مانند یک دیوار، در، پنجره و یا حتی خرده ریزهایی مانند دستگیره، چوب پرده و به طور کلی هر وسیله ای که در محیط وجود دارد به محض ورود بیننده به داخل، نظر او را جلب نکند. آنها را به یکی از رنگ های خنثی رنگ آمیزی کرده و یا رنگ خنثی را در انتخاب آنها در نظر بگیرید.

 

از این خاصیت رنگ های خنثی برای رفع عیوب معماری و شکستگی ها و فرورفتگی ها می توان بهره زیادی کسب کرد. به عنوان مثال با رنگ آمیزی بخشی از فضا که دارای مشکل ساختاری است و شما نمی خواهید فوری مورد توجه بیننده قرار بگیرید، توسط یکی از رنگ های خنثی به راحتی می توانید آن را در نظر اول بپوشانید. به کارگیری رنگ های خنثی در محیط نیز با اهداف گوناگون دکوراسیونی صورت می گیرد.

 

نصب تابلوئی به رنگ زرد، با خاصیت گرم در فضایی که اغلب پوشش ها و لوازم دکوراسیونی آن از رنگ های خنثی انتخاب شده است، می تواند دارای دو هدف باشد:

 

1. جلب نظر بیننده به طرف اثر هنری تابلو که در اینجا با نورپردازی این تأکید را بیشتر کرده است.

 

2. تغییر فضای یکنواختی با عنصری با رنگ آمیزی گرمتر و انرژی دارتر. رنگ های خنثی در پرده های مختلف از روشن تا تیره وجود دارند و به لحاظ سبک جز ترکیبات رنگی مورد استفاده در سبک کلاسیک هستند.

 

به عنوان نمونه اگر طراح داخلی به لزوم جلوه دادن فرورفتگی در کنار پنجره و پله تأکید داشت به طور قطع یک و یا ترکیبی از چند رنگ گرم را در کنار رنگ های ملایم و خنثی به کار می برد تا به این ترتیب نظر هر بیننده در حال عبور از آن محیط را به خود جلب کند. ولی اکنون با انتخاب اغلب پوشش های محیط به رنگ های خنثی مقصودی برعکس داشته و ممکن است هنگامی که فردی از پایین به بالا آمده و یا از پله ها به طبقه پایین می رود حتی این فضا را نادیده بگذرد.

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/12/27:: 6:37 عصر     |     () نظر

 ترکیب رنگ های مختلف برای خانه

شما می‌توانید خانه‌تان را به‌سلیقه خودتان و به شکلی کاملا متفاوت با خانه‌های دیگر رنگ‌آمیزی کنید تا حس متفاوت بودن داشته باشید. از تجربه‌کردن نترسید.

 

 

 

 

از بین رنگ‌های یک جعبه مداد رنگی کدام را بیشتر دوست دارید؟ نخستین رنگی که برای لباس‌های‌تان انتخاب می‌کنید چیست؟ چقدر در خانه خود به رنگ‌‌ها اهمیت می‌دهید؟

 

بعضی‌‌ها از کودکی با یک رنگ خاص پیوند خورده‌اند و برای خرید هر وسیله‌ای به‌دنبال همان رنگ هستند.در اطراف‌مان دیده‌ایم افرادی را که طیف‌های مختلف رنگ صورتی را در لباس، کفش، کیف، تلفن همراه و... به کار می‌برند.

 

علاقه به یک رنگ دلیل به کار بردن آن به تنهایی یا استفاده بیش از حد آن نیست. هر چقدر هم یک رنگ شما را به وجد بیاورد دیدن آن به کرات و بدون ترکیب شدن با رنگ‌های دیگر شما را خسته خواهد کرد. بهتر است برای تکراری نشدن رنگ دلخواه‌تان و رسیدن به نتیجه ایده‌آل، از ترکیب چند رنگ هارمونیک و هماهنگ استفاده کنید. یادتان باشد برای ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه لزوما احتیاجی ندارید که راه‌های پرهزینه و زمان بر را انتخاب کنید، درحالی‌که می‌توانید با یک تغییر کوچک فضایی نو و متفاوت خلق کنید. درنظر گرفتن رنگ‌های جدید برای فضا، بهترین راه تغییر دکور با صرف مبلغ ناچیزی است. بهتر است انتخاب این رنگ‌ها متناسب با روحیه و شرایطی که در آن هستید صورت بگیرد. برای مثال اگر منزل‌تان کوچک است سعی کنید از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر از آنچه هست به‌نظر بیاید. حتی اگر درصدد تغییر دکوراسیون کلی خانه نیز هستید نخستین قدم را در جهت تعیین رنگ‌های مذکور بردارید، مطمئنا انتخاب وسایل و مبلمان با دانستن قطعی رنگ‌های مورد نظر بسیار ساده‌تر و نتیجه کار دلچسب‌تر خواهد بود. کمی خلاقیت داشته باشید! شاید برخی رنگ‌‌ها را به تنهایی دوست نداشته باشید ولی همین رنگ‌‌ها در همنشینی با رنگ‌های دیگر جلوه بسیاری برای‌تان خواهد داشت. می‌توانید از ترکیب‌های زیر نیز ایده بگیرید.

 

 

 

 

 

 

سفید، نارنجی و قهوه‌ای

 

زیاد گرمایی نباشید

 

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به رنگ سفید علاقه دارید، یک پیشنهاد خوب برای شما، استفاده از ترکیب نارنجی و قهوه‌ای روی زمینه سفید است. نارنجی و قهوه‌ای از جمله رنگ‌های بسیار گرم محسوب می‌شوند پس در استفاده از آنها زیاده روی نکنید به‌خصوص اگر کف‌پوش خانه‌‌تان چوب، پارکت یا سرامیک تیره است. کف تیره احتیاج به مبلمان روشن دارد و روی کف روشن، مبلمان تیره و رنگی بیشتر خودنمایی می‌کند. برای تزئین مبلمان روشن و ساده تعداد زیادی کوسن رنگی تهیه کنید و از تنوع رنگی آن‌ها لذت ببرید. گزینه دیگر این‌ است که رویه تشک یک یا 2 مبل تک‌نفره‌‌تان را نارنجی یا قهوه‌ای درنظر بگیرید و این‌بار آن‌ها را با کوسن‌های سفید ساده بیارایید. فقط دقت داشته باشید که در استفاده از یک رنگ و به‌خصوص یک رنگ گرم افراط نکنید زیرا به مرور زمان باعث خستگی‌‌تان می‌شود.

 

 

 

 

زیتونی، بژ، سفید و قهوه‌ای

 

طبیعت آرامش بخش

 

بژ روشن یا سفید به‌عنوان رنگ غالب در کنار سبز زیتونی و قهوه‌ای ترکیبی آرامش بخش و دکوراتیو به شما می‌دهد. طیف‌های مختلف رنگ بژ و زیتونی را در کوسن‌‌ها واکسسوری‌‌ها به کار برید. اگر می‌خواهید با این سبز ترکیبی گرم‌تر داشته باشید از کمی رنگ نارنجی یا صورتی به جای رنگ بژ استفاده کنید. تلفیق سبز و قهوه‌ای طبیعت را تداعی می‌کند و کسانی که به این رنگ‌ها کنار هم علاقه دارند ذاتا طبیعت‌گرا هستند. این ترکیب رنگی برای هر اتاقی از خانه قابل استفاده است بنابراین آزادانه تصمیم بگیرید که این آرامش و زیبایی را در کدام بخش خانه می‌خواهید. اگر تنوع رنگی را زیاد نمی‌پسندید، می‌توانید از قهوه‌ای و سفید به‌طور عمده استفاده کنید و رنگ‌های مکمل را کمتر به کار برید.

 

 

 

سفیدو صورتی

 

محبوب خانم‌ها

 

اکثر خانم‌‌ها به رنگ صورتی و طیف‌های آن بسیار علاقه‌مندند، اگر شما هم جزو این دسته‌اید، گزینه‌های نسبتا متنوعی دارید. اگر کف خانه‌‌تان روشن است (برای مثال سفید، شیری یا بژ و حتی کف‌پوش‌های چوبی روشن) می‌توانید مبلمان‌تان را صورتی چرک انتخاب کرده و برای زیباتر شدن کار از چند کوسن سفید و سرخابی استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب یک یا 2 مبل تک‌نفره با رنگی متفاوت از کاناپه‌‌تان گزینه‌ای بی‌نهایت دکوراتیو محسوب می‌شود پس می‌توانید یک مبل سفید با کوسن‌های صورتی نیز در مجموعه مبلمان‌تان قرار دهید. برای میز وسط یکی از بهترین گزینه‌ها میزهای چوبی کوتاه و ساده هستند که در کنار صورتی و سفید جلوه فوق‌العاده‌ای دارند.

 

 

 

 

سفید و رنگ‌های خنثی

 

برای مدرن‌ها

 

علاقه به رنگ سفید و القای حس تمیزی و سبکبالی در بعضی‌‌ها باعث می‌شود که فضایی بدون رنگ‌های اضافی درنظر داشته باشند. در چنین شرایطی استفاده از رنگ‌های خنثی مانند شیری، خاکی، کافی کرم، بژ، طوسی روشن و... در کنار رنگ سفید نه تنها این رنگ را نمی‌پوشاند بلکه باعث بروز زیبایی بیشتر آن خواهد بود. اگر این اتاق‌‌ها همواره تمیز نگه داشته شوند اتاق‌هایی دکوراتیو و ساده در اختیار دارید. استفاده از این فضا برای سبک مدرن توصیه می‌شود.

 

 

 

سرمه‌ای، سفید، طوسی و قهوه‌ای

 

نشانگر اقتدار

 

سرمه‌ای رنگی رسمی و سنگین است، این رنگ به عبارتی حس حکومت و سلطنت را می‌رساند بنابراین هرچقدر هم که مبل راحتی را انتخاب کنید با استفاده از این رنگ می‌توانید کمی آن‌را رسمی نشان دهید. طوسی یا خاکی به‌عنوان رنگ غالب مناسب است فقط سعی کنید تا حد امکان آنها را به‌عنوان رنگ دیوار‌ها یا کف به کار ببرید، زیرا کمی تیرگی اضافی در این رنگ‌ها فضا را دلگیر و خسته‌کننده می‌کند. آشپزخانه با این ترکیب معمولا توصیه نمی‌شود زیرا این رنگ تا حدی از اشتهای شما می‌کاهد.

 

 

 

سفید و رنگ‌هایی که دوست دارید!

 

تزریق هیجان به فضا

 

اگر تمیز نگه‌‌داشتن مبلمان و فرش برای‌تان خیلی دشوار نیست و به رنگ‌های سفید و روشن علاقه دارید، می‌توانید از این ایده خلاقانه برای دکور خانه و به‌ویژه ناهارخوری‌تان استفاده کنید. در یک فضای کاملا روشن که دیوار‌‌ها و کف یک‌پارچه به‌نظر می‌رسند، چند رنگ مختلف ولی هماهنگ (برای مثال سبز مغزپسته‌ای، آبی زنگاری، زرد و سرخابی) بسیار هیجان انگیز خواهد بود. میز ناهار‌خوری‌تان را سفید انتخاب کنید و تعدادی صندلی با ترکیب رنگی متفاوت برای آن درنظر بگیرید. خواهید دید که به یک‌باره فضایی بی‌نهایت زیبا و دکوراتیو در اختیار دارید! برای کامل شدن کار می‌توانید از وسایل جانبی به رنگ صندلی‌‌ها مثل دستمال سفره، شمع و ... برای تزئین میز‌تان استفاده کنید. فقط اگر به‌دنبال ایجاد فضایی رسمی و کلاسیک هستید این دکور به هیچ وجه مناسب نیست

 

آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابک قلی پور

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/12/27:: 6:20 عصر     |     () نظر

 نقاشی ساختمان در تهران و کرج

  


باز در این مطلب می  خواهیم در مورد نقاشی ساختمان و پیش رو بودن عید و بازار داغ نقاشی ساختمان و خانه و خانه تکانی و تزیین خانه و منزل شما حرف بزنیم

اجرای نقاشی ساختمان در ایام های مانده به عید و پیش رو بود آن برای ما و نظافت و پاکیزگی منزل و خانه خود در این ایام به یک دغدغه فکری تبدیل شده است

اکثر دوستان با برنامه ریزی دقیق و تعیین وقت قبلی و سفارش نقاشی ساختمان و انجام بلکا و نصب دو روزه بلکا و مولتی کالر و رنگ های بی بو یا همان رنگ اکرولیک با یک تماس کار خود و زمان آن را تعیین کرده و با خیال راحت به مسائل خرید شب عید می پردازند

دوستان و مشتریان گرامی : به علت سفارش بیش از حد نقاشی ساختمان در شب عید و برنامه ریزی آن از هموطنان خواهشمندیم که اگر قصد نقاشی ساختمان خود را دارید شما میتوانید کارهای خود را تنظیم کنید تا ما با اکیپ آماده خود آماده ارائه خدمات به شما با شیم

خدمات رنگ آمیزی ساختمان

  


تخصص ما اجرای رنگ و پوششهای ساختمان است

  


اجرای انواع رنگ های مولتی کالر اکریلیک پوششهای سلولزی رنگ های روغنی و پلاستیک سیلر و کیلر پلی استر و نیم پلی استر رنگ های نما ( غبار گریز )کنتکس و رولکس و هر نوع پوشش ساختمانی با بهترین کیفیت

با به کار گیری اصول روانشناسی رنگ بر اساس اصول چاکرا تراپی به شما در رسیدن به اهدافتان از نظر فروش ساختمان یا رسیدن به آرامش روحی و.... کمک خواهد کرد این تکنیک برای اولین بار در ایران توسط شرکت مهر آذین ارائه شده  .

به کار گیری جدید ترین روشهای اجرای پوششهای ساختمان در زمینه رنگ های سنتی و کلاسیک

اجرای کار به صورت پیمانی .اجرت .مصالح و اجرت .قرارداد جهت تامین نیروی متخصص در این زمینه

و هر گونه خدمات در زمینه رنگ آمیزی ساختمان به صورت حرفه ای

با تیمهای کاری ورزیده و ابزار مدرن توانایی انجام هرگونه کار در هر حجم کاری از یک واحد تا 10000 واحد کاری

اماده پاسخ گویی به سوالات شما در زمینه رنگ و پوششهای ساختمانی و مشاوره رایگان

آماده ارائه خدمات در سراسر کشور (استقرار شرکت در اصفهان می باشد و فقط برای کارهای با متراژ بالای 3000 متر مربع برای شهر های دیگر طرف قرار داد خواهد شد   )

   

مجری جدید ترین سبک های رنگ آمیزی کشور

مانند رنگهای ترک و طراحی با رنگ های اکرولیک و   ...

کیفیت کار برابر با استاندارد های مورد تایید اتحادیه با قرار داد معتبر فی مابین شرکت و کارفرما با ضمانت در تاریخ تحویل وکیفیت کار  .

از سایت ما به آدرس زیر بازدید کنید

  


بهترین نوع رنگ و مناسب ترین طیف آن را طبق اصول روانشناسی ازما بخواهید

 


تجربیات با ارزش در زمینه علوم روحی و رنگ شناسی به روش چاکرا تراپی را به صورت عملی و قابل لمس با صنعت رنگ آمیزی ادقام نمودیم تا بهترین را به شما تقدیم کنیم

آیا میدانید با انتخاب رنگ ...... سیر بهبود بیماری های جسمی را سرعت بخشید .

و یا با انتخاب رنگ ...... بهبود بیماری های روحی را به طرز باور نکردنی سرعت ببخشید ؟

آیا می دانید با انتخاب رنگ ..... می توانید ضمیر نا خود اگاه خود را به گونه ای سازید که با دیگران به راحتی ارتباط بر قرار کنید و سخنور خوبی شوید ؟

آیا میدانید با انتخاب رنگ ..... اولین مشتری عاشق ساختمان شما خواهد شد و آن را خواهد خرید !!!!

بله در عمل تمام موارد فوق اثبات شده و با تائیده جهانی می باشد

 


 

برچسب های نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

,نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ امیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاش ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگهای ساختمانی,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمان,بتونه کاری دیوار,بهترین نوع رنگ ساختم ,رنگ کردن ساختمان,رنگ ساختمان,رنگ کاری ساختمان,ساخت بتونه ساختمان,ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان  ,رنگ امیزی ساختمان,ساختن رنگ ساختمان,رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی,رنگ های ساختمان,بتونه کاری,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,جدول ترکیب رنگهای ساختمانی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,پمپ رنگ,رنگ های ساختمانی,رنگامیزی ساختمان,رنگ روغن دیوار,رنگ روغن ساختمانی,قیمت رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی ساختمان رنگ روغن,نقاشی ساختمان با غلطک,نقاشی ساختمان با پیستوله,نقاشی ساختمان رنگ روغن,رنگ پلاستیک روی رنگ روغن,رنگ پیکوکالر,ترکیب رنگهای ساختمان,ترکیب رنگ های ساختمانی,رنگهای ساختمان,رنگ روغنی پایه آب,طرح رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ امیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان,آموزش رنگ زدن ساختمان,آموزش رنگ کاری ساختمان,آموزش رنگ کردن ساختمان,اصول رنگ امیزی,آموزش رنگ آمیزی فلز,آموزش رنگ کردن ساختمان,اموزش بتونه کردن دیوار, 


 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/12/27:: 5:34 عصر     |     () نظر

 

     http://naghashi.org/     

انتخاب رنگ کلاس مدارس و مراکز آموزشی 

 http://naghashi.org/ 

  


بسیاری می اندیشند که رنگ تنها عامل تفاوت در اشیاست و به کمک آن اشیا راحت تر و بهتر شناخته می شوند. عده ای نیز معتقدند که رنگ برای تزئین منزل, اشیا, لباس و ... است. اما از دیدگاه روانشناسی, رنگ ها جایگاه ویژه ای در زندگی انسان دارند, یعنی, بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می دهند و جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. با استفاده از رنگ کردن می توان در همة افراد و در هر سنی تاثیر مثبت یا منفی گذاشت. این تاثیر در کودکان, نوجوانان و جوانان بیشتر از هرکس دیگری نمود پیدا می کند.

 

  


 

 


 

 


    

http://naghashi.org/

  


انتخاب رنگ مناسب در بعضی از مکان ها بسیار مهم است. این مساله زمانی اهمیت بیشتری می یابد که فرد دائماً با مکان مورد نظر در تماس باشد یا برای مدتی طولانی مجبور باشد در آن مکان اقامت گزیند. «مدرسه» یکی از همین مکان هاست.

 

  


 

   

 

  


دانش آموزان, زنده ترین, مفیدترین و فعال ترین ساعات خود را در روز, در مدرسه سپری می کنند و بی شک حق دارند که بخواهند در مکانی دلچسب, آرام و زیبا به درس و تحصیل بپردازند. از این رو دقت در انتخاب رنگ کلاس ها, راهروها, بوفه, نمازخانه, دفتر مدرسه و ... بسیار مهم و قابل تامل است.

 

  


تاثیر رنگ ها در برقراری ارتباط

 

  


به عقیده روانشناسان, رنگ اشیا, فضا و لباس افراد تاثیر مستقیمی در برقراری ارتباط شخص با آنها دارد. بارها کوشیده ایم با فرد, فضا, مکان و یا حتی غذایی ارتباط بر قرار کنیم, اما نتوانسته ایم. این دقیقاً ناشی از تاثیر رنگ آنها بر روان ماست. از این رو, دانش آموز تا زمانی که نتواند خود را با فضای کلاس, اشیای داخل آن, میز و نیمکت, لباس معلم, و مانند آنها تطبیق دهد, نمی تواند از حضور در کلاس لذت ببرد و در فضای آن احساس آرامش کند. معمولاً کلاس های درس, راهروها, دفتر مدرسه, درها و جاهای دیگر مدرسه, با رنگ هایی ایستا و مرده, چون سفید و خاکستری رنگ می شوند. اخیراً ورود «وایت بورد» سفید به کلاس ها نیز بر تاثیر این فضای مرده و ایستا افزوده است. میز فلزی آموزگار و دیوارهای خالی از تصاویر شاد نیز عوامل دیگری در تشدید این تاثیر نامطلوب هستند. مجموع این عوامل سبب می شود در دانش آموزان کلاس, بی حوصلگی, یکنواختی, بی تحرکی و بی میلی بروز کند.

 

  


این نکات اگرچه ممکن است به وضوح دیده نشوند, اما بی شک بر لایه های پنهان ذهن دانش آموز تاثیر می گذارند و باعث می شوند دانش آموز نتواند با مدرسه ارتباط برقرار کند.

 

  


 

 


 

 


تاثیر رنگ بر رفتار و حالات شخص

 

  


به همان میزان که رنگ قرمز محرک و شادی بخش است, رنگ آبی ایجاد آرامش می کند و احساسی آمیخته با صلابت و شکوه در بیننده به وجود می آورد, رنگ صورتی مهربانی و عطوفت ایجاد می کند, رنگ خاکستری احساس مردگی و سکون را القا می کند و رنگ سفید نوعی سردی, غم و کسالت را- با وجودی که آن را مظهر پاکی می دانند- به ذهن و احساس متبادر می سازد. بنابراین رنگ دیوارها, میز و نیمکت ها, پرده ها, تابلوها و پوسترهای روی دیوار کلاس همگی بر ذهن, احساس و رفتار دانش آموزان تاثیر می گذارد. از این رو, اگر در رنگ آمیزی کلاس ها از رنگ هایی چون آبی روشن, سبز ملایم, زرد بسیار ملایم و صورتی یا به عبارتی دیگر رنگ های زنده و آرامش بخش استفاده شود, بی شک تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت. اقداماتی از قبیل: تعویض میز فلزی معلم با میز چوبی, استفاده از پوسترهای رنگی و تعویض نیمکت های دانش آموزان, همگی راه های بسیار مناسبی برای کاهش حالت های افسردگی, اضطراب, دلزدگی و نظایر آنها در دانش آموزان هستند.

 

  


 

   

  


رنگ به عنوان سمبل

 

  


رنگ ها هریک سمبل حالت, مشخصه یا وضعیتی خاص هستند و بعضی از آنها در فرهنگ های گوناگون معنی خاصی دارند. بنابراین می توان با آگاهی از «جایگاه رنگ ها» و یا به عبارت دیگر شخصیت رنگ ها, در هر مکانی از رنگ مناسب آن مکان استفاده کرد.

 

  


برای مثال, در فرهنگ ما رنگ سبز, سمبل «تقدس» است. از این رو تاثیر تحریک کننده برای انجام مراسم مذهبی و عبادت ها دارد. اگر نمازخانة مدرسه با رنگ سبز (نه الزاماً سبز تند) رنگ آمیزی و تزئین شود, عامل مهمی در جلب بیشتر دانش آموزان به سوی عبادت خواهد بود. رنگ بنفش سمبل قحطی و خشکسالی است. به همین خاطر نباید در رنگ آمیزی بوفه مدرسه و یا وسایل آن از این رنگ استفاده کرد. در این مکان رنگ های زرد و نارنجی که تحریک کننده اشتها هستند, مناسب است. رنگ خاکستری نوعی اضطراب, افسردگی و ترس نهفته به همراه دارد, بنابراین نباید «دفتر مدرسه» را رنگ خاکستری زد یا از وسایلی به این رنگ در تزئین آن استفاده کرد؛ زیرا برای دانش آموزان, دفتر مدرسه خود به قدر کافی مکانی پر اضطرای است.

 

  


 

   

 

  


فضای سبز, بخشی از رنگ آمیزی مدرسه

 

  


همه ما به تاثیرات مثبت فضای سبز از جنبة مسائل زیست محیطی آگاه هستیم, اما شاید هیچ گاه به جنبة دیگر آن یعنی تاثیر رنگ فضای سبز بر اعصاب و روان دانش آموزان نیندیشیده ایم.

 

  


وجود فضای سبز در مدرسه به دلیل ایجاد تنوع در فضای مدرسه, مخصوصاً به خاطر رنگ آن بسیار مهم است. حتی می توان با استفاده از چند گلدان, ایجاد حاشیه ای سبز باریک در پای دیوار حیاط و کاشت چند نوع گل یا درخت و درختچه, هم کیفیت زیست محیطی مدرسه را بهبود بخشید و هم نوعی تنوع رنگ ایجاد کرد و از این طریق, در ساعات تفریح به دانش آموزان آرامش روحی داد. از این مهمتر, اگر از نیروی خود دانش آموزان در کاشت گل ها و گیاهان کمک گرفته شود, مسلماً تاثیر ان از نظر روانی و احساس تعلق و مراقبت بر آنها چند برابر خواهد شد.

 

  


    

http://naghashi.org/

  


آنچه ما می دانیم این است که کودکان به طور شگفت انگیزی حساس اند و به تفاوت های جزیی رنگ و نور پاسخ می دهند. وقتی قرار باشد از یک جعبه مدادرنگی که100 مداد رنگی دارد، رنگی را انتخاب کنند، بچه ها بیشتر به رنگ های طبیعت و رنگ هایی که به درجات رنگ پوست انسان نزدیک اند، توجه نشان می دهند و این در حالی است که درجات مختلف رنگ پوست انسان کاملااز دایره رنگ های اصلی خارج است. رنگ های اصلی ممکن است تند و پررنگ به نظر برسند ولی بهتر است در محیط های آموزشی به مقدار کم از آنها استفاده شود.

 

  


 

   

 

  


بیشتر مردم به نادرست براین باورند که رنگ های خنثی مناسب ترین رنگ ها برای فضاهای آموزشی اند، چرا که این رنگ ها امکان تمرکز بیشتر دانش آموزان و آموزگاران را فراهم می سازد. پژوهش ها نشان می دهد برای یادگیری بهتر، استفاده دقیق از محرک های محیطی قوی سودمندتر است، تا رنگ آمیزی با رنگ های خاکستری، بژ، سفید یا استخوانی. در معماری محیط های آموزشی، دلایل کمی برای کاربرد رنگ های کاملاخنثی وجود دارد.

 

 http://naghashi.org/ 

 

 

 

 


این درست است که رنگ های روشن می توانند اتاق را بزرگ تر نشان دهند اما دستیابی به بازدهی نور و داشتن فضایی که بزرگ تر به نظر برسد دلیل محکمی برای استفاده همیشگی از رنگ روشن به شمار نمی رود. کاربرد رنگ های تیره در محل های مناسب و حساب شده می تواند به تنوع بیشتر و خلق فضای جذاب کمک کند. دیوارهای رنگی در انتهای کلاس، دانش آموزان را به درون فضا فرا می خواند. می توان با طراحی مناسب نور و رنگ، در فضاهای آموزشی، حس پویایی و حرکت پدید آورد.

 

 


 

 

 


کلام آخر این که تغییر رنگ مانتوی دانش آموزان از رنگ های ملال آور نظیر سرمه ای, مشکی و طوسی به رنگ های شادی آور چون: صورتی, آبی و سبز نه تنها در روحیة آنان, که در روحیة آموزگاران نیز تاثیرات مثبت و فراوانی می گذارد. بنابراین می توان برای تکمیل این حرکت مثبت و ارزشمند, در رنگ آمیزی مدرسه ها تحولی ایجاد کرد.

 

http://naghashi.org/ 

 http://naghashi.org/

,نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ امیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاش ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگهای ساختمانی,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمان,بتونه کاری دیوار,بهترین نوع رنگ ساختم ,رنگ کردن ساختمان,رنگ ساختمان,رنگ کاری ساختمان,ساخت بتونه ساختمان,ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان  ,رنگ امیزی ساختمان,ساختن رنگ ساختمان,رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی,رنگ های ساختمان,بتونه کاری,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,جدول ترکیب رنگهای ساختمانی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,پمپ رنگ,رنگ های ساختمانی,رنگامیزی ساختمان,رنگ روغن دیوار,رنگ روغن ساختمانی,قیمت رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی ساختمان رنگ روغن,نقاشی ساختمان با غلطک,نقاشی ساختمان با پیستوله,نقاشی ساختمان رنگ روغن,رنگ پلاستیک روی رنگ روغن,رنگ پیکوکالر,ترکیب رنگهای ساختمان,ترکیب رنگ های ساختمانی,رنگهای ساختمان,رنگ روغنی پایه آب,طرح رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ امیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان,آموزش رنگ زدن ساختمان,آموزش رنگ کاری ساختمان,آموزش رنگ کردن ساختمان,اصول رنگ امیزی,آموزش رنگ آمیزی فلز,آموزش رنگ کردن ساختمان,اموزش بتونه کردن دیوار,

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/12/27:: 5:27 عصر     |     () نظر

<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب