سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

نقاشی پلاستیک | رنگ پلاستیک ساختمان – دیوار و قابل شستشو

رنگ پلاستیک

اجرای انواع نقاشی رنگ پلاستیک ساختمان در طرح و مدل های مختلف

انواع رنگ پلاستیک و نقاشی پلاستیک

قیمت نقاشی پلاستیک و رنگ پلاستیک – کاتالوگ پلاستیک

رنگ پلاستیک ساختمانی – رنگ پلاستیک قابل شستشو – رنگ سقف پلاستیک

رنگ پلاستیک دیوار – رنگ پلاستیک سحر – رنگ پلاستیک چیست

برای ارسال رایگان کاتالوگ رنگ پلاستیک و مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید

 

شما علاوه بر این که می توانید برای نقاشی منزل یا رنگ آمیزی ساختمان خود از نقاشان حرفه ای ما در زمینه نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک یا هر نوع رنگ یا نقاشی دیگری بهره مند شوید، می توانید مطالب آموزشی در مورد نقاشی خانه یا ساختمان و انواع رنگ های ساختمانی و همچنین مقالات در زمینه های مختلف رنگ ها و نقاشی ساختمان را در وبسایت نقاشی ساختمان ایران مطالعه نمایید و همچنین با دیدن فیلم های آموزشی نقاشی ساختمان از آموزش های تصویری این مجموعه بهره مند شوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در نقاشی خانه یا منزل خود داشته باشید و با بهترین رنگ ها خانه خود را رنگ آمیزی کنید

نقاشی پلاستیک

اجرای انواع رنگ پلاستیکی, رنگ پلاستیک قابل شستشو, رنگ پلاستیک ساختمانی, رنگ سقف پلاستیک, رنگ پلاستیک روی گچ, رنگ پلاستیک سحر, رنگ نیمه پلاستیک, رنگ پلاستیک دیوار, رنگ زدن پلاستیک, رنگ آمیزی پلاستیک, بتونه رنگ پلاستیک

برای اطلاع بیشتر در مورد نقاشی رنگ پلاستیک ساختمان و نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک در رنگ های مختلف و همچنین اطلاع از قیمت نقاشی رنگ پلاستیک و نیز دریافت کاتالوگ رنگ پلاستیک و بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید – تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم برای آشنایی بیشتر با آموزش نقاشی ساختمان می توانید از صفحات دیگر سایت نقاشی ساختمان ایران بازدید نمایید تا بتوانید اطلاعات کامل تری در مورد نقاشی ساختمان بدست بیاورید و اطلاعات و آگاهی خود را در زمینه رنگ آمیزی ساختمان و منزل خود افزایش دهید

هدف ما جلب رضایت شما ، مشتریان گرامی است

 

 

شما در مطلب زیر با انواع رنگ پلاستیک ساختمانی – مزایا و معایب رنگ پلاستیک – آموزش رنگ پلاستیک – نکات قبل از رنگ آمیزی رنگ پلاستیک – دستور عمل اجرای نقاشی پلاستیک – انواع بسته بندی رنگ های پلاستیک ساختمانی – مقایسه رنگ روغنی و پلاستیک به طور کامل آشنا می شوید، شما می توانید در ادامه با مطالب ذیل آشنا می شوید (که می توانید بر روی هر یک کلیک کنید)

رنگ پلاستیک چیست؟

رنگ پلاستیک ساختمانی

انواع رنگ پلاستیک

مزایای رنگ پلاستیک

معایب رنگ پلاستیک

آموزش رنگ پلاستیک

نکات قبل از رنگ آمیزی رنگ پلاستیک

دستور عمل اجرای نقاشی پلاستیک

انواع بسته بندی رنگ های پلاستیک ساختمانی

مقایسه رنگ روغنی و پلاستیک

قیمت رنگ پلاستیک و نقاشی پلاستیک

کاتالوگ نقاشی پلاستیک و رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک چیست؟

رنگ های پلاستیک از قدیمی ترین نوع رنگ بوده و در کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد که بسا کیفیت بعضی از رنگ ها واقعا قابل قبول نبوده ولی بخاطر سود جویی بعضی افراد ناوارد و استفاده شخصی در بازار هر نوع رنگی به خصوص در مورد رنگ پلاستیک یافت می شود. تنوع این رنگ ها در بازار بسیار زیاد است و معمولا بر روی محصولات شرکت های مختلف درجه کیفی رنگ مشخص شده است ولی اینکه چه مقدار قابل اطمینان است موضوعی است که باید از یک رنگ فروش یا نقاش معمتد سوال کنید!

رنگ کردن با این نوع بسیار لذت بخش است فقط باید دقت کنید که رنگی را که می خواهید آماده کنید غلیظ یا رقیق نباشد. در صورت غلظت بالا رنگ به خوبی بر روی سطوح پخش نمی شود و پس از خشک شدن اثر قلم یا غلطک نقاشی برروی دیوار به جا می ماند. همچنین در صورت رقیق بودن بیش از حد، برای آنکه اثر رنگ قبلی از اصلا دیده نشود شاید مجبور باشید تا 7 سری سطوح را نقاشی کنید که آن موقع از انجام رنگ آمیزی خود را سرزنش خواهید کرد!

رنگ پلاستیک باید از لاتکس تهیه شده باشد و قابلیت شستشو و کهنه مرطوب کشیدن داشته باشد ولی از آنجایی که این رنگ کاملا سطحی فلات و غیر روان تولید می کند مناسب برای شستشو نبوده و اکثر از یک کیفیت پائین تر این رنگ استفاده می شود که به نیمه پلاستیک معروف هست

ولی در کل این رنگ بیشتر مناسب سقفها بوده و برای مکانهایی که از دسترس دور است مناسب می باشد و در کیفیت استاندارد ، نیمه پلاستیک درجه یک ، نیمه پلاستیک درجه 2 و متاسفانه این نیمه پلاستیک ها تا درجه 20 هم ادامه داره . روی همین اصل در قیمت گذاری ها کار مرغوب با نیمه پلاستیک درجه یک مد نظر می باشد و حتما از نوع رنگی که خریداری یا اجرا می کنید مطمئن شوید که کیفیت مطلوب را دارا باشد .در ادامه مطلب به قیمت خدمات رنگ آمیزی پلاستیک توجه فرمایید

رنگ پلاستیک برای پوشاندن نقص‌ها گزینه بهتری است ولی دوام کمتری دارد.

رنگ پلاستیک ساختمانی

یکی از پرمصرف ترین رنگ های ساختمانی گروه رنگ های پلاستیک (امولسیون) میباشد. ماده اصلی این رنگ لاتکس میباشد و در دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک عرضه میشود.

نوع تمام پلاستیک به ادعای کارخانجات رنگ سازی قابل شستشو میباشد ولی تجربه نشان داده که این ادعا صرفا تبلیغات است و کلا رنگ های حلال آب قابلیت شستشو100% را ندارند و کارفرمایانی که مایل به شستشوی منزل خود هستند تنها به رنگ های روغنی میتوانند اطمینان کنند.

پرمصرف ترین رنگ در این نوع، نیم پلاستیک میباشد که رنگ نیم پلاستیکی که استاندارد باشد در مقابل آب مقاوم هستند (قابل شستشو نیستند) و هزینه پائین تر و سرعت اجرای بالاتر و نداشتن بو و شیک بودن و…. باعث شده است که استقبال زیادی از این نوع رنگ بشود.

دیده شده که حتی در ساختمان های گران قیمت هم به لحاظ شیک بودن رنگ پلاستیک (نیم پلاستیک) مصرف میشود وکارفرما بعد از 2 یا 3 سال با صرف زمان وهزینه کمتر نسبت به رنگ روغنی، دیوارهای ساختمان خود را تغییر رنگ می دهند و روحی تازه به فضای زندگی خود می دهند.

رنگ پلاستیک (طبق عرفی که معمول شده نقاشان و کارفرمایان رنگ نیم پلاستیک را رنگ پلاستیک می نامند وکارفرمائی که قصد سفارش رنگ پلاستیک داشته باشد سفارش رنگ پلاستیک قابل شستشو میدهد) هم مانند رنگ روغنی سازگاری بالائی نسبت به اجرا بوسیله غلطک دارد.

رنگ پلاستیکی که بوسیله قلم اجرا شود دارای رش قلم میشود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمیپسندد و رنگ پلاستیکی که بوسیله غلطک یا اسپری گان اجرا شود حالت مخملی زیبا و شکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار میگیرد.

رنگ پلاستیک برای اجرا بر روی گچ نو: نیاز به بتونه کشی کامل سطح (ماستیک) ندارد و در صورتی که سطح کار ناصاف و دارای تعمیرات زیاد باشد و یا در صورت درخواست کارفرما (به هر دلیل) باید سطح کار روغن الف درجه 1 (سطح کاری که گچ است) اجرا شود وسپس 1 یا دو دست بتونه کشی کامل (ماستیک) اجرا شود وهزینه روغن زدن و بتونه کشی جداگانه محاسبه شود.

 رنگ پلاستیک فاقد بو میباشد و سرعت خشک شدن بالائی دارد.

کلا در منازل ایرانیان رنگ پلاستیک برای سقف ها استفاده می شود که علاوه بر کاهش هزینه به واسطه عبور راحت گرما و رطوبت هوا از رنگ پلاستیک، این نوع رنگ برای سقف مناسبتر از رنگ روغنی میباشد.

در سالهای گذشته که رنگ پلاستیک استاندارد عرف نبود کارفرمایان سفارش رنگ کردن منزل بوسیله گل سفید میدادند که عبارت بود از تکه های گلی سفید رنگ که باید خرد میشد وچند روز در آب خیس میخورد و بعد از حل شدن (به سختی حل میشد) و گذشتن رنگ از صافی با لعاب (سریش حل شده در آب) مخلوط می شد و باز هم از صافی عبور میکرد و بعد بوسیله قلم و یا پمپ های سمپاشی بر روی سقف و دیوار اجرا میشد.

البته استفاده از گل سفید تا حدود زیادی منسوخ شده و وقت و انرژی که صرف آماده کردن گل میشود و نیز کیفیت پائین و در ضمن قیمت بالای گل سفید استفاده از این پوشش را منسوخ کرده (البته بعضی از کارفرمایان مسن هنوز هم سفارش گل زدن برای ساخت های قدیمی را دارند)

مطالبی هرچند خلاصه در مورد رنگ پلاستیک بود که امیدوارم برای شما اطلاعات مفیدی داشته باشد.

نرخ رنگ پلاستیک با مصالح استاندارد از قرار هر متر مربع متغیر میباشد (برای اطلاع از قیمت انواع نقاشی پلاستیک ساختمان با ما تماس بگیرید)

انواع رنگ پلاستیک

این رنگها به صورت تمام پلاستیک و نیم پلاستیک در بازار موجود می باشد. به دلیل پائین بودن کیفیت رنگهای پلاستیک علی الخصوص نیم پلاستیک، این رنگ غیر قابل شستتسو بوده و بیشتر در مکانی دور دست که دسترسی به انجا سخت می باشد مورد استفاده قرار می گیرد، مثل سقفها، بالکنها. زیرا موقع کشیدن دستمال نرم بر روی این رنگها آب موجود در دستمال نرمدار را بخود جذب نموده و در اثر اب گریز نبودن این نوع رنگها مواد موجود در رنگ شل شده و جذب دستمال می شود .از دیگر خصوصیات این نوع رنگ این است که نور را منعکس نمی کند وهمچنین رنگ خشک شده بر روی دیوار روشنتر از رنگ ساخته شده می باشد.

رنگ های پلاستیک شامل موارد زیر می باشند :

- پوشرنگ پلاستیک مات

- پوشرنگ نیم پلاستیک مات

پوشرنگ پلاستیک مات رنگی قابل شستشو برای مصارف داخل ساختمان و برروی سطوح مختلف گچی، سیمان و غیره قابل استفاده است.

انواع بسته بندی رنگهای پلاستیک : کوارت – سطل  - دبه2.5گالنی

از مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده و دارای قابلیت شستشو و چسبندگی فوق العاده و کیفیت عالی می باشد .

مزایا رنگ پلاستیک:

این نوع رنگ با آب مخلوط شده و نیاز به حلالهای نفتی نیست.

رنگهای پلاستیک نیز مثل دیگر رنگها از تنوع رنگی زیادی برخوردار می باشد

این نوع رنگ ها از معلق کردن رنگ دانه ها در آب مخلوط با یک چسب محلول در آب تهیه می شوند.رنگهای پلاستیک درجه یک و قابل شستشو نیز می باشند .

از مزایای این رنگ می توان به حلال شدن با آب و وقت کمتر در انجام و اتمام کار اشاره کرد

این رنگها بوی زننده ای مثل رنگهای روغنی ندارد.

این رنگها زود خشک شده واز نظر زمانی برای زودتر تمام شدن کار مفید می باشد .

این رنگ مات بوده و ایرادات گچکاری را از لحاظ موج بودن سقف و دیوار تا اندازهای از بین می برد.

معایب رنگ پلاستیک:

اب گریز نبودن آن زیرا آب را به خود جذب می کند.

زود چرک می شود .

قابل شستشو نمی باشد .

قابل استفاده بر روی اهن الات مثل در و پنجره و نرده نمی باشد .

روش مصرف :

ابتدا سطح مورد نظر را قبل از رنگ آمیزی از هرگونه گرد و خاک ، پوسته ، چربی ، رطوبت و هرگونه آلودگی پاک نمایید و قسمتهای ناصاف را با بتونه مناسب ، آماده کرده و سپس محتوی ظرف را کاملا مخلوط نموده و رنگ را به اندازه نیاز با 50 درصد آب معمولی رقیق و با استفاده از قلمو ، پیستوله و یا غلطک اعمال نمایید .

آموزش رنگ پلاستیک

در ابتدا باید ذکر کنیم که رنگ پلاستیک ارزانترین رنگ می باشد و از نظر اجرا نیز راحت می باشد

1-رنگ پلاستیک معمولا بصورت نیم پلاستیک وتمام پلاستیک در بازار عرضه می شود که رنگ تمام پلاستیک کیفیت بالاتری دارد و مقدار ناچیزی هم قابلیت شستشو دارد

2-اگر زیر کار شما گچ میباشد ابتدا باید یک دست رنگ بعنوان استر بزنید تا قابل بتونه کاری بشود ولی اگر زیرکار رنگ شده باشد میتوانید بتونه کاری بکنید

3-درست کردن بتونه پلاستیک برخلاف بتونه روغنی خیلی خیلی آسونه و مثل گچ درست کردن است و ابتدا کمی مل (گل بتونه) را در ظرفی بریزید و مقداری رنگ پلاستیک و آب به آن اضافه کرده و خوب به هم بزنید. بتونه آماده هست فقط اگر بتونه شل شد به آن مل اضافه کنید و اگر سفت شد رنگ یا آب اضافه کنید

4-زیرکاری: ترکها را باز کنید و اگر عمقی بود با گچ و اگر سطحی بود با بتونه (قابلیت پر کنندگی بتونه پلاستیک خیلی ضعیف است و زود ترک میخورد) دیوار را لکه گیری کنید (از تیغ و کاردک مناسب استفاده شود تا بتونه صاف کشیده شود

5-سنباده کاری: برای سنباده کاری اگر دیوارتان خیلی زبر است از سنباده100 یا120 و اگر خرابی زیادی ندارد از120 یا150 استفاده کنید

6-رنگ کاری: برای رنگ سقف که معمولا و تقریبا95% سفید پلاستیک میزنند به رنگ سفیدی که دارین برای افزایش جذابیت و پوشش کمی لاجورد اضافه کنید

نکته مهم: هیچوقت لاجورد را مستقیم بر روی رنگ نریزید زیرا حل نمیشود، برای اینکار لاجورد را در ظرفی دیگر با حدود نیم الی یک لیتر آب بخوبی حل کنید و بعدا آنرا با رنگ مخلوط کنید ، رنگ سقف شما آماده هست و با افزودن حدود 40 الی 70درصد آب (با در نظر گرفتن آبی که به لاجورد اضافه کردید)آنرا شل کنید وبا استفاده از قلم (50%) غلطک(35%) و پیستوله(15%) آنرا رنگ آمیزی کنید

7-رنگ دیوار: معمولا رنگ دیوار را کرم رنگ یا استخوانی میزنند برای اینکار گل ماش اندازه یک نخود مشکی را در ظرفی جداگانه کاملا شل کنید و سپس به رنگ سفید اضافه کنید و سپس مصرف کنید

 نکات قبل از رنگ آمیزی پلاستیک

1. قبل از کار کردن بهتر است دستهای خود را با وازلین یا روغن چرب کنید و بعد از اتمام کار با آب گرم بشویید .

2. فاصله زمانی بین هر دست رنگ بهتر است بیشتر از 2 ساعت باشد .

3. زمان خشک شدن اولیه 24 ساعت و خشک شدن کامل 7 روز است .

4. اگر رنگ به جایی مالیده شد برای پاک کردنش میتوان از دستمال خیس استفاده کرد ( البته قبل از خشک شدن رنگ)

 زیر کار رنگ بسیار مهم است :

بهتر است قبل از رنگ آمیزی هر سطح ابتدا تمیز شود که اصولا این کار با سنباده زدن صورت میگرد .

اگر زیر کار رنگ پلاستیک نا مرغوب یا گچ مرده باشد احتمال پوسته کردن هست در این صورت باید روی سطح سنباده نرم زده شود و سپس یک دست پرایمر اکرلیک زده شود در این صورت سطح زیر کار برای رنگ زدن آماده میشود .

اگر سطح کار رنگ روغنی باشد باید روی آن سنباده زده شود تا سطحی مناسب به وجود آید.

نکته : اگر سطح زیر کار توانایی جذب رنگ را داشته باشد رنگ هیچ وقت پوسته نمی کند .

نکته : بهتر است برای سنباده زدن از سنباده 150 استفاده شود .

دستور عمل اجرا نقاشی پلاستیک:

میزان رنگ موردنیاز : برای سطح خوب به ازاء هر 6 متر مربع یک کیلو گرم و برای سطح بد به ازاء هر 3 تا 4 متر مربع یک کیلو گرم است .

نسبت ترکیب رنگ به آب حدوداً هر 10 کیلو گرم رنگ به حداقل 6 کیلو آب نیاز دارد .

· این رنگ دارای غلظتی بالاست که برای حل شدن کامل آن با آب حدوداً دو ساعت زمان نیاز است .

· پس از ترکیب رنگ با آب محلول را خوب هم بزنید سپس از صافی ( جوراب زنانه یا پارچه صدفی ) عبور دهید و لرد های باقی مانده را به سطل اصلی بگردانید و این عمل را آنقدر انجام دهید تا رنگ کاملا باز شود سپس رنگ آمیزی را با رنگ صاف شده آغاز کنید.

نکته: این رنگ هیچگونه دور ریزی ندارد و کاملا قابل استفاده است .

برای ساختن مایه رنگ ابتدا کمی از رنگ رقیق شده را در ظرفی بریزید سپس مایه رنگ را به آن اضافه کرده و خوب ترکیب کنید تا کاملا یکنواخت شود سپس مایه رنگ رقیق شده را به رنگ اصلی اضافه کنید .

برای بتونه کاری بهتر است از ترکیب رنگ اکرلیک خالص (رنگین بام) با10 کیلو استفاده شود.

قلم مو آغشته به رنگ باید به راحتی و روان بر روی سطح حرکت کند که این نشانه غلظت مناسب است.

رنگ در اولین دست باید رقیق باشد تا بخوبی به سطح نفوذ کند .

پس از اتمام کار قلم مو یا غلطک را با آب بشویید، در غیر این صورت رنگ به آن خشک شده و دیگر تمیز نمیشود .

در صورت استفاده از پیستوله یا دستگاه ایرلس بهتر است غلظت رنگ بالا باشد .

انواع بسته بندی رنگ های پلاستیک ساختمانی

1- مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک سوپر استاندارد

باقدرت پوشش دهی بسیار بالا

مناسب برای سطوح داخلی و خارجی

 نوع بسته بندی

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

2-  مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک ممتاز استاندارد

با پوشش دهی بالا مناسب برای

کلیه سطوح داخلی ساختمان

 نوع بسته بندی

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

3-  مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک ممتاز استاندارد

با پوشش دهی بالا مناسب برای

کلیه سطوح داخلی ساختمان

 نوع بسته بندی

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

4-  مشخصات فنی

رنگ نیمه پلاستیک درجه یک

با پوشش دهی متوسط مناسب برای

کلیه سطوح داخلی و سقف

 نوع بسته بندیقیمت نقاشی ساختمان

پنج کیلوگرم و دوازده کیلو پانصد گرمی

مقایسه رنگ پلاستیک یا روغنی

برای رنگ زدن دیوارها کدام نوع رنگ مناسب است، روغنی یا پلاستیک؟

برای مقایسه بین رنگ های پلاستیک و روغنی می توانید از مطالب موجود در رنگ روغنی و نقاشی روغنی استفاده کنید تا با مقایسه با رنگ پلاستیک بتوانید مقایسه کامل تری نسبت به این دو رنگ داشته باشید

قیمت رنگ پلاستیک و نقاشی پلاستیک

برای آگاهی از قیمت انواع پتینه کاری ساختمان و پتینه کاری دیوار و سقف یا منزل خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما ، خانه یا منزل خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی کنید

کاتالوگ انواع نقاشی پلاستیک و رنگ پلاستیکپتینه کاری روی دیوار

شما برای دیدن هر گونه کاتالوگ پتینه کاری در انواع و رنگ های مختلف کافیست با ما تماس بگیرید و با ارسال رایگان کاتالوگ به منزل شما ، کاتالوگ مورد نظر را مشاهده کنید و هر رنگ و هر مدلی که مد نظر شماست را انتخاب کنید و خانه خود را نقاشی کنید

هر گونه نظر و دیدگاهی در مورد این مطلب دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید، مطمئن باشید که از هرگونه نظر و دیدگاهی استقبال می کنیم، شما می توانید دیدگاه تان را در صفحه تماس با ما در میان بگذارید


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/11/23:: 3:7 عصر     |     () نظر

رنگ های زنده در دکوراسیون منزل یا ساختمان

با رنگ های زنده بیشتر آشنا شویم

تاثیر رنگ های زنده در دکوراسیون داخلی ساختمان یا منزلنقاشی ساختمان در کرج

رنگ های زنده همواره رنگ هایی دوست داشتنی هستند. این رنگ ها به نحوی اغراق آمیز جاذب نگاه و توجه بیننده هستند و هرگز از نظر بیننده دور نمی مانند. رنگ های زنده ای که انرژی و هیجان در فضا می پراکنند و برای افرادی که دوست دارند هر روز صبح در فضایی پر انرژی و سرزنده چشم بگشایند و روزشان را با هیجان و سرزندگی آغاز کنند ایده آل هستند.

از آنجا که اغلب ما بیشتر با رنگ های خاموش و خنثی در محیط زندگی مأنوس هستیم به کارگیری این رنگ ها نیازمند جسارت است. اما چنانچه این رنگ ها را در ترکیبی مناسب به کار گیرید این جسارت بی پاداش نخواهد ماند و نتیجه فضایی درخشان، زیبا و فوق العاده جذاب خواهد بود. پیش از انتخاب چنین پالت رنگی برای فضای منزلتان به سلیقه خود نیز توجه کنید زیرا برای بسیاری از مردم زندگی در چنین فضاهای رنگینی برای مدت طولانی ممکن است آزار دهنده باشد. یکی از روش های ارزیابی سلیقه واقعی شما در انتخاب رنگ دقت در کمد لباس های شماست. اگر لباس های کمد شما از رنگ های بـِژ، کرم، قهوه ای و سیاه و سفید است و یا از سایر رنگ های خنثی و ملایم تشکیل شده است در فکر استفاده از رنگ های زنده در فضای منزلتان نباشید. چون خیلی زود از آنها خسته می شوید اما اگر در میان لباس هایتان رنگ های شادی مثل قرمز، نارنجی و بنفش زیاد به چشم می خورند احتمالاً از زندگی در فضایی با دکوراسیون برگرفته از رنگ های زنده لذت خواهید برد.نقاشی ساختمان در کرج

 از نگاه طراحان دکوراسیون داخلی ، رنگ های زنده دارای ویژگی های فوق العاده ای هستند که می تواند ویژگی های حاکم بر یک فضا را تنها با چند قوطی رنگ تغییر دهد.

پس از آن که از تمایل و علاقه خود نسبت به این پالت رنگی مطمئن شدید نوبت به انتخاب رنگ های خاصی می رسد که در این گروه می پسندید. هنگام انتخاب پالت رنگ های زنده باید به خاطر داشته باشید که انتخاب این گروه به معنی به کارگیری این رنگ ها در سطوح بزرگ مثل دیوارهاست که بلافاصله کاراکتر و حالت یک اتاق را دستخوش تغییری چشمگیر می سازد و نه تنها به معنی استفاده از یک کاناپه قرمز یا قفسه سبز در گوشه ای از یک اتاق نیست بلکه احاطه شدن در فضایی آکنده از رنگ های زنده و شاد در کلیه جوانب یک اتاق است.

فضاهایی که با رنگ های زنده آراسته می شوند نیاز به نور فراوان دارند، به ویژه نور طبیعی. در شب نیز نور چراغ های هالوژن برای چنین فضاهایی مناسب تر است. ممکن است تصور کنید که پالت رنگ های زنده فقط برای اتاق های بزرگ مناسب است در این صورت در اشتباه هستید. یک اتاق بسیار کوچک نیز می تواند با رنگ های زنده از نمایی ویژه برخوردار شود حتی اگر این رنگ ها رنگ هایی تیره باشند مثل آبی نیلی یا حتی سیاه. نکته جالب توجه دیگر درباره پالت رنگ های زنده این است که شما می توانید این رنگ ها را در دکوراسیونی کاملاً مدرن و یا در دکوراسیون های سنتی و قدیمی با موفقیت به کار بگیرید.

از آنجا که قدرت و ویژگی رنگ های زنده در سطوح رنگی بزرگ و ساده است هنگام کار با این پالت رنگی نیازی به استفاده از بافت اضافی بر روی دیوارها یا باقی سطوح وجود ندارد. در حقیقت در چنین دکوراسیونی هرچه سطح صاف تر و یک دست تر باشد نمای زیباتری خواهد داشت دیوارهایی که با رنگ های زنده پوشانده می شوند باید از زیرسازی بسیار خوبی برخوردار باشند همه چیز در اتاق پیرو رنگ دیوارهاست و در طراحی یک دکوراسیون با این مجموعه رنگی دیوارها نقطه شروع هستند و سپس باید این رنگ ها در سایر اجزای اتاق تکرار شوند. تکرار این رنگ ها در اجزای دکوراسیونی، این رنگ ها را تکمیل می کند و به حداکثر میزان خود می رساند. در گروه رنگ های زنده ، تضاد رنگی و کنتراست های شدید نقشی اساسی ایفا می کنند و نتیجه ای جذاب و چشمگیر می آفرینند چنان که تیره ترین سیاه در کنار درخشان ترین رنگ سفید یکی از ترکیب های ویژه این گروه است. همچنین اتاق هایی که با این رنگ ها تزیین می شوند باید متشکل از دکوراسیونی ساده با اجزایی معدود باشند. شلوغ کردن چنین فضایی با وسایل تزیینی متعدد از تأثیر مورد نظر رنگی خواهد کاست.

 رنگ های زنده گرم جذاب ترین رنگ ها در این گروه هستند. سرخابی، نارنجی تند و زرد درخشان از گرم ترین رنگ های این پالت رنگی هستند که در کنار یکدیگر یا هر یک به تنهایی همراه با سیاه چنان پرانرژی هستند که احساس واقعی از هیجان را در بیننده زنده می کنند. جالب است بدانید این رنگ ها حتی رنگ سیاه را نیز تحت الشعاع قرار می دهند و سیاه در واقع همچون قابی این رنگ ها را که از خودش قوی تر هستند در برمی گیرد چنان که در کمتر رنگی چنین ویژگی وجود دارد. این رنگ های گرم و تند در کنار سفید خالص نیز جذاب و زیبا خواهند بود آن هم با نمایی تمیز که حس پاکی و طراوت را به بیننده القا می کند. در حالی که کمی رنگ طلایی جذابیت این ترکیب را دوچندان خواهد کرد. به کارگیری تزیینات فلزی طلایی و نقره ای بر درخشش و زیبایی رنگ های این پالت می افزاید.

رنگ قرمز در این گروه رنگی درخشان و برجسته است که از بارزترین ویژگی های این گروه رنگی است. بسیاری از مردم از به کارگیری این رنگ در دکوراسیون پرهیز دارند اما کمتر رنگی می تواند هیجانی برابر با تأثیر این رنگ ایجاد کند. تأثیرات این رنگ چنان چشمگیر و قوی هستند که حتی نیازی به در برگرفتن سطوح بزرگی مثل دیوارها نیست. تنها به کارگیری آن در بخش هایی از دکوراسیون یک اتاق تأثیر به سزایی در نمای آن خواهد داشت. استفاده از رنگ قرمز در قالب اجزای دکوراسیونی مانند گل ها، فرش و یا انواع قاب عکس و از این قبیل ، روشی مناسب برای معرفی این رنگ قوی در یک دکوراسیون است.

قرمز در کنار سیاه یا خاکستری نمایی جذاب می یابد و همراه با سبز و کمی نقره ای نیز تأثیری خاموش تر خواهد داشت اما این رنگ چنان قوی و تأثیرگذار است که همواره بیشترین اثر را بر بیننده دارد. آگاهی از تأثیرهای رنگ قرمز بر روی فضای یک اتاق می تواند سودمند باشد. به عنوان مثال رنگ قرمز در واقع مقداری از نور محیط را جذب می کند از این رو باید اتاق مورد نظر برای دکوراسیونی با این رنگ از نور کافی برخوردار باشد. همچنین دیوارهایی به رنگ قرمز جلوتر از فاصله واقعی خود به نظر می رسند و موجب می شوند اتاق کوچک تر به نظر برسد به همین دلیل استفاده از این رنگ برای دیوارهای اتاقی با ابعاد کوچک مناسب نیست بلکه در چنین فضاهایی اگر به جای رنگ آمیزی دیوارها با رنگ قرمز از این رنگ در سطوح کوچک تری مثل قاب پنجره ها و درهای اتاق بهره بگیریم نتیجه بهتری در بر خواهد داشت و به این ترتیب بدون قربانی کردن فضا ، از تأثیرهای مثبت این رنگ بهره مند خواهید شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/11/23:: 2:40 عصر     |     () نظر

معرفی رنگ غیر شفاف

معرفی انواع رنگ غیر شفاف

http://naghashi.org/

 

قیمت نقاشی ساختمان

رنگ غیر شفاف عبارت است از مایع رنگینی که روی سطح چوب را می پوشاند که این مایع رنگین پس از خشک شدن به شکل یک قشر سخت و غیر شفاف روی چوب باقی می ماند و به کلی نقش چوب را می پوشاند و تشخیص چوب را غیر ممکن می کند. رنگهای غیر شفاف خود به دسته های زیر تقسیم می شوند :

http://naghashi.org/

 

رنگ روغنی: رنگ روغنی ترکیبی است از پودر رنگ، حلال، روغن جلا، اسکاتیف، مواد انعطاف دهنده و غیره است که به نوع پودر رنگ دارای رنگهای متفاوتی است. رنگ روغنی به دو دسته مات و براق تقسیم میشود. برای زدن رنگ روغنی لازم است سطح چوب را به روغن الیف آغشته و سپس با بتونه روغنی پر نموده و آن را رنگ نمود. حلال این نوع از رنگها تینر روغنی می باشد. از این رنگ برای مصارف  که در معرض رطوبت قرار می گیرند مانند: در و پنجره های ساختمان ، کابینت آشپز خانه و کلاً اشیای قابل شستشو استفاده می شود

1- انامل

نوعی جلای غیر شفاف است که بافت چوبی را مخفی می کند و در عوض رنگ مطلوبی به آن می دهد. انامل خیلی سخت و دارای قابلیت ارتجاعی خوبی می باشد. این جلا در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاوم است.انامل را می توان به وسیله تینر رقیق کرد.

http://naghashi.org/

 

2- رنگ پلاستیکنقاشی ساختمان در کرج

ماده اصلی این رنگ ها مواد شیمیایی پلاستیکی است که در آب قابل حل است. این رنگها در مقابل رطوبت و حرارت دوام ندارند. از این رنگها روی سطوح گچی و سیمانی و…. استفاده می شود.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/11/23:: 2:28 عصر     |     () نظر

شما چه رنگی را دوست دارید و احساستان نسبت به آن رنگ چیست؟

شما در زندگی به چه رنگی علاقه مند هستید ؟

سعی می کنید در لباس هایی که می پوشید و همچنین در دکوراسیون منزل و اطاق خود از چه رنگهایی بیشتر استفاده کنید ؟ آیا می دانید انتخاب رنگ ارتباط بسیار نزدیکی با شخصیت افراد دارد ؟ آنچه در زیر می خوانید می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد اما فراموش نکنید که نتیجه آن در رابطه با شخصیت شما صد در صد نیست و نوع شخصیت شما را یک روانشناس با تست های تخصصی تعیین خواهد کرد ولی مطلب ذکر شده در زیر کمک زیادی به شما در این رابطه خواهد کرد

http://naghashi.org/

 

نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

رنگ ها بر نیازهای روحی – روانی، شرایط یادگیری، کنترل رفتارهای خشمگینانه، احساسات، درمان افسردگی و اختلالات یادگیری و سطح انرژی اثر دارند. رنگها در کنترل نبض، تپش قلب، فشار خون، اشتها و حتی خواب مفید هستند و همچنین در درمان بیماریهایی مثل میگرن، سرطان، اعتیاد و امراض پوستی و حتی تومورهای مغزی اثر دارند.

رنگها در هر جا از دنیا و به تناسب فرهنگ و عرف هر جامعه معانی متفاوت و حتی متضاد دارند.برای مثال سفید در کشوری مثل ایران نشان شادی، پاکدامنی است و برای مراسم جشن و عروسی استفاده می شود، در حالیکه در کشوری دیگر نشان روحانیت است و در مراسم عزاداری کاربرد دارد.نقاشی ساختمان

شاید تا به حال از خودتان پرسیده باشید که چرا کشتی و یا هواپیمای سیاه نداریم؟ و یا چرا هیچ جعبه شکلاتی سبز نیست؟ شاید در این مطلب جوابهایتان را پیدا کنید.

متأسفانه به دلیل جذابیت روانشناسی رنگها، این شاخه از علم مورد سوء استفاده قرار گرفته است. در هر سایت، مجله، روزنامه و یا وبلاگی از این مطالب زیاد دیده می شود ولی درست یا غلط بودنشان مشخص نیست.

پروفسور لوشر از دانشمندانی است که حدود بیست سال و اندی در این مورد تحقیق کرده است.

حال بد نیست از نظر این محقق در مورد روانشناسی رنگها برای بعضی از رنگهای پر طرفدار نگاهی بیاندازیم.

رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کردید؟

و سپس با توجه به توضیحات ارائه شده ، ویژگی های رنگ مورد علاقه خود را بیابید

سیاه:درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

سیاه رنگی مطلق است که در فراسوی آن، زندگی تمام می‌شود. سیاه یعنی نه، که نشانه‌ای از ترک عشق و انصراف از فعالی‌های جمعی است. به معنی نیستی، ناامیدی به آینده و سکوتی ابدی است و حس سنگینی را به افراد القا می‌کند. تأثیر خوبی بر مزاج ندارد و در کودکان هم اثرات منفی دارد. دوستداران رنگ سیاه معمولا خسته و افسرده‌اند. ا گر خسته نباشند، ناراضی‌اند. اگر ناراضی نباشند، مغرورند. اگر مغرور نباشند، انکار می‌کنند. اگر انکار نکنند هم ناراضی‌اند، هم مغرور، هم خسته و هم انکار می‌کنند اما احتمالا خودشان هم خبر ندارند. طرفداران سیاه زیاد هم ناامید نشوند چون از طرفی دیگر سیاه نمادی از آبرومندی و شرافت است (دیده‌اید ماشین‌های شیک و کلاس بالا معمولا سیاه و براق اند).

قهوه ای:

آدم‌های قهوه‌ای را بدون قسم خوردن می توان باور کرد، یعنی حرفشان سند است. اما طرفداران این رنگ معمولا آواره اند (جالب است بدانید که رنگ مورد علاقه‌ ی آوارگان جنگ جهانی دوم، قهوه ای بوده است). قهوه‌ای ها یا یک بیماری جسمی جدی دارند و یا مشکلی که به نظر آن‌ها غیر قابل حل است، پس این افراد از نظر جسمی و روحی در خطرند.

خاکستری:

خاکستری را در کهن‌سالان و خانه‌ سالمندان باید پیدا کرد. این افراد معمولا غمگین‌اند و محافظه کار و حتی اگر آهنگی گوش کنند (اگر خجالت نکشند)، غمگین است (مثلا مثل اینکه ایرانی‌ها داریوش گوش کنند)، مثل اینکه به آنها گفته اند خوشی بی خوشی.

قرمز:

قرمز پسندها پر از شوق زندگی، عاشق و مبارزه طلب، پرتکاپو و شجاع، اهل معاشرت، شلوغ و پر سرو صدا هستند. ظاهرا” نیرویشان تمام نشدنی است، خوب مشت می‌زنند و کتک خورهای خوبی هم هستند. در مجموع و خلاصه اینکه برون گرا هستند. قرمز باعث افزایش نبض و فشار خون می‌شود.

 

آبی:

آبی‌ها خلاقند و همیشه فکرهای تازه می‌کنند، مورد احترام، آرام و دوست داشتنی هستند و احساساتشان را خوب کنترل می‌کنند. عاشق تنهایی، احساساتی و ملایم اند. نماد ابدیت و عمق و کمال گرایی است. از ویژگی‌های افراد آبی دوست صلح، مهربانی و هماهنگی است. خودشون نگیرند، این رنگ سبب کاهش نبض و فشار خون می‌شود.

سبز:

آدم‌های سبز مذهبی اند. در انجمن‌های خیریه یا بیمارستان یافت می‌شوند!!! مضطرب و انعطاف پذیرند. اگر دنبال شریک (البته شریک تجاری نه زندگی) می‌گردید سعی کنید سبز باشد (نه اینکه رنگ پوستش سبزه باشد). رنگی مقدس است. سبزها اصلاح گرند و بسیار علاقه به نصیحت کردن دارند. کوشش و پشتکار عجیبی دارند.

زرد:

آدم‌های زرد بر خلاف نظر عموم بیمار و رنجور نیستند و منتظر خوشبختی‌های بزرگند. آرام و قرار ندارند. توسعه طلب و اهل اختراعند. گاهی حسود و معمولا بلند پرواز.

بنفش:

بنفش‌ها دوست‌ها‌ی صمیمی و حساسند وذوق عارفانه دارند. گاهی آنقدر صمیمی می‌شوند که قضاوت و تصمیم درست نمی‌توانند بگیرند.

نارنجی:

نارنجی پسندها اهل مسابقه و سلطه طلبند و سرشار از آرزوهای دور و درازند.

ارغوانی:

ارغوانی‌ها پایشان روی زمین است و سر و فکرشان در ابرها پرواز می کند (البته فکر بد نکنید!). عاشق دین و عرفان اند. اندیشمند و عاشق مناظره و اثبات حقایق، اما هنوز معلوم نیست که چرا یک دفعه از این رو به آن رو می‌شوند و بنابراین اصلا به فکر پیش‌بینی آن‌ها نباشید.

تغییر رنگ محبوب با گذشت زمان امری طبیعی است اما اگر ناگهانی باشد گاهی خطرناک و بحث برانگیز و عجیب است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/11/18:: 5:36 عصر     |     () نظر

روانشناسی رنگ ها در ساختمان تهران و کرج

برخی از روانشناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است میتواند گویای خصوصیات اخلاقی و روانشناسی او باشد. نوشتار زیر چکیده ای است که بر اساس این نظریه و پس از سالهای پژوهش نگاشته شده:

 قرمز: خوش قلب اما خودپرست

این رنگ مظهر شدت و زیاده روی است که گاهی در جهت مخالف آن است. قرمز رنگ عشق و تنفر و فداکاری و خشونت و خون و آتش. کسی که به این رنگ علاقه دارد هرگز نمی تواند در زندگی بی تفاوت باشد.این گونه اشخاص تند و سرکش و در عین حال فعال و شجاع و کمی عجول هستند. احتمال شکست به خصوص در عشق برای آنها فراوان است.قضاوتهای عجولانه و ناگهانی در مورد دیگران اغلب سبب از بین رفتن دوستی هایشان می شود، با آن که در عشق کاملاً فداکارند اما اگر روزی حوادث بر وفق مراد نباشد بدون تفکر و جویا شدن علت می جنگند.دو عیب بزرگ خودپرستی و عدم کنترل، در نفس آنهاست و دو صفت ممتازشان خوش قلبی و حس بزرگ طلبی است. به طور کلی دوستداران رنگ قرمز دارای خصوصیات متضادی هستند

صورتی: مورد علاقه دیگران

رنگ صورتی درواقع همان قرمز است که کمرنگ شده باشد. اگر به این رنگ علاقه دارید تمام صفات رنگ قرمز را کمی ملایمتر دارا می باشید، با گذشت هستید و در عشق، تندی نشان نمی دهید.دیگران را خوب درک می کنید و با اطرافیان خود با ملایمت و لطف رفتار می کنید و به دلیل نشاط و شادابی تان مورد علاقه اطرافیان خود هستید. آنهایی که به این رنگ علاقه دارند اغلب شکستها، خشونتها و دشواری های زندگی را تحمل کرده اند و با مشکلات فراوان مواجه شده اند.

آبی: نظم، پشتکار، تنهایی

رنگ آبی از رنگهایی است که طرفداران زیادی دارد. اگر به این رنگ علاقه دارید، کاملاً می توانید هوس و احساسات و هیجانات خود را کنتر ل کنید.ظاهر آرام شما دیگران را وادار می کند که به شما احترام بگذارند و دوست دارید پیوسته مورد احترام و ستایش دیگران قرار بگیرید.در خرید و پوشش لباس قناعت می کنید و به علت شرم و حیا و گاه غروری که دارید میل دارید اغلب تنها باشید. حماقت و عدم فهم دیگران شما را کسل می کند و کسانی که از نظر هوش و فهم بر شما برتری دارند شما را ناراحت می کنند.کارهای خود را از روی نظم و ترتیب و بر پایه قواعد معینی انجام می دهید. یکی از صفات مشخص شما پشتکار شماست

ارغوانی: رنگ عارفها و روانگران

رنگ اسرارآمیز و باشکوهی است. دوستداران این رنگ پیوسته مجذوب زیبایی ها و ظرافتها می شوند و مغرور و اجتماعی هستند. معاشرت با این دسته لذتبخش است که امور معنوی بیشتر می پردازند. ارغوانی رنگ مورد پسند عرفا نیز هست!

 قهوه ای: قابل اعتماد

اگر رنگ قهوه ای را دوست دارید کاملاً می توان روی شما حساب باز کرد. باثبات و مقدس، شاعرپیشه وکمی فیلسوف مآب هستید.به ندرت تغییر عقیده می دهید و با آن که کمتر تصمیم می گیرید اما هر بار که تصمیمی بگیرید آن را به مورد عمل می گذارید.شما کاملاً در نگهداری پول و اسرار دیگران قابل اعتماد هستید. میل دارید پیوسته در عالم خودتان باشید و گاهی اوقات با اطرافیان خود رفتار خشونت آمیزی در پیش می گیرید. در عشق هرگز بدبین و تند نیستید.

خاکستری: احساس بی نیازی

این رنگ مظهر چشم پوشی از خوشی های دنیاست. کسانی که به این رنگ علاقه دارند اغلب در زندگی احساس رضایت می کنند، خاکستری رنگ عقلا است و جوانانی که به این رنگ اظهار علاقه می کنند درواقع خود را هم شأن و هم طراز اشخاص کهنسال میدانند و در زندگی احساس بی نیازی می کنند.در عشق بر افراد مسن تر از خود تمایل دارند و اغلب کسانی که از نظر فکر و ایده به آنها برتری دارند خیلی آسان طرف توجهشان قرار خواهند گرفت.

پرتقالی: صداقت آری، هوسبازی هرگز

رنگی است ترکیبی و آنهایی که این رنگ را رنگ دلخواه خود می دانند متکی به نفس نیستند. اجتماعی و خوش خلقند و با مردم خوب رفتار می کنند.نفوذ در این گونه افراد مشکل است کسی که آنها را دوست بدارد می تواند با او به آسانی ازدواج کند. هوسباز نیستند و اگر با کسی دوستی کنند صداقت و فداکاری دارند. اگر افراد این دسته با کسی که خصوصیات اخلاقی خودشان را داشته باشد ازدواج کنند سعادتمند می شوند.

سبز: کنجکاویدرب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

رنگ سبز طبیعت وتازگی است. اگر به این رنگ علاقه دارید زندگی با شما آسان است. نقطه اشتراک فراوانی با افراد علاقه مند به رنگ پرتقالی دارید روابط شما با دیگران بر پایه ی اصول و قرارداد است.دوست ندارید که در زندگیتان حوادثی به وقوع پیوندد اما کنجکاوانه به ماجراهای زندگی دیگران توجه دارید

فیروزه ای: اسرارآمیز و پند ناپذیر

دوستداران این رنگ اسرارآمیزند و احساساتی و کارهای شخصی خود را به خوبی اداره می کنند. پشتکار دارند و باثباتند و به نصایح دیگران در مورد کارهای خود کمتر توجه دارند.

فیروزه ای معمولا رنگ مورد علاقه ی خانمها است

سیاه: خوش ذوقی و ظرافت طبع

این رنگ برخلاف عقیده ی همگان رنگ نومیدی و عزا نیست بلکه نشانه خوش ذوقی و ظرافت طبع است. اگر از دوستداران این رنگ هستید مسلماً به شخصیت اطرافیان خود احترام می گذارید و برای آن که دیگران را با ارزش و برجسته نشان دهید از هیچگونه کمکی به آنها دریغ نمی کنید و هرگز خود را به دیگران تحمیل نمی نمایید همچنین عقاید و نظریات دیگران را به آسانی می پذیرید.

یک نکته ی رنگی : توجه و علاقه شما به رنگها در طی زمان تغییر می کند به دلیل آن که خصوصیات اخلاقیتان نیز در سالیان دراز تغییر خواهد کرد. اما اگر در مورد رنگی ناگهان عقیده خود را عوض کنید به علت ضعف شما و یا به علت نیازتان به تغییر محیط است

در مجموع این حسی ست که با سنجش بر جمعیت معیار در غالب افراد مورد آزمایش ایجادمی شود ولی باید قبول کرد که 100%نیست پس نمی تواند ملاک ارزیابی قوی برای شخصیت افراد باشد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/11/18:: 4:31 عصر     |     () نظر

<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب