سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

 انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی اتاق و دیوار 

 

 http://naghashi.org/

 

رنگ هایی که برای نقاشی اتاق انتخاب می کنید، ارتباط مستقیم با روحیه شما دارند. این مسئله به عنوان یک اصل و نکته ای غیر قابل انکار پذیرفته شده است. باید دانست که رنگ ها می توانند تعیین کننده حس و حال حاکم بر فضا نیز باشند، بطوری که اگر یک اتاق را با رنگ های متفاوت نقاشی کنید، خواهید دید احساس ها و حالت های کاملا متفاوتی در آن اتاق بوجود می آید. از این رو می توان گفت رنگ یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی است که در انتخاب آن باید دقت لازم را به کار بست.

در خصوص انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی یک اتاق علاوه بر اینکه سلیقه شخصی و اولویت های دلخواه شما بسیار مهم است یک سری اصول و راهنمایی های ثابت و مهم وجود دارد که باید برای داشتن انتخابی صحیح و اصولی آن ها را مد نظر قرار داد. در این مطلب سعی داریم به صورت خلاصه مهم ترین این اصول و نکات را برایتان مطرح سازیم. با ما همراه باشید.

ویژگی ها و حقایق ظاهری و ذاتی رنگ ها

زمانی که جلوه اتاقی برایتان کسل کننده و خسته کننه شده است، هیچ راه حلی سریع تر از تغییر رنگ و نقاشی آن اتاق نمی تواند جلوه آن اتاق را برایتان دگرگون سازد. تغییر رنگ از تمام موارد مشابه ارزان تر و سریعتر از همه قابل اجراست. چه قسمتی از یک اتاق خانه را نقاشی کنید و چه تمام اتاق های خانه را حقیقت اینجاست که تغییر رنگ می تواند کیفیت زندگی و روحیه شما را نیز تغییر دهد و آنرا بهبود بخشد.

امروزه دکوراسیون، چیدمان و طراحی داخلی منازل مسکونی به یکی از نکات ظریفی تبدیل شده که هر زن و شوهر کم و بیش با ذوقی را به داشتن منزلی زیبا در فضایی دلپذیر ترغیب میکند، یکی از اصول ابتدایی دکوراسیون، استفاده از رنگ های مختلف در جای مناسب است. متخصصان دکوراسیون و خانه آرایی در مورد اصول به کارگیری رنگ در دکوراسیون منازل و سمبل رنگ های گوناگون توصیه هایی ارائه می کنند. آنها معتقدند هر رنگ تاثیر خاص روی فضای محیط و به تبع روی ذهن آدمی می گذارد.

دسته بندی رنگ ها : رنگ گرم – رنگ سرد

رنگ ها به صورت کلی به دو دسته رنگ های سرد و گرم (و البته رنگ خنثی) تقسیم می شوند که هر یک از این گروه های رنگی از طرق مختلف می توانند جلوه و احساس موجود در خانه را تغییر دهند و متحول سازند.

رنگ های گرم:

رنگ های گرم نسبت به رنگ های سرد بسیار قوی تر و درخشان تر هستند و خیلی زود تر دیده می شوند. به طور کلی می توان گفت که گیرایی بصری نسبت به این رنگ ها بالاتر است. بنابراین برای اتاقی که سرد و بی روح است از رنگ های گرمی مثل زرد و قرمز و نارنجی استفاده کنید تا روح و نشاط را به آن اتاق بیاورید.

رنگ های گرم همچنین برای استفاده در اتاق هایی که نورگیر خوبی ندارند و از نور طبیعی بی بهره هستند نیز مناسب است. زیرا سبب می شوند فضای اتاق روشن و گرم شود چرا که این رنگ ها نور را منعکس می کنند. رنگ های گرم در طیف های تیره سبب می شوند فضا کوچک تر به نظر برسد از این رو این نوع رنگ ها برای اتاق های بزرگ و سرد بسیار مناسبند به این دلیل که سبب می شوند اتاق گرم و منسجم تر به نظر برسد.

مثال هایی از رنگ های گرم و ویژگی آنها در زیر بیان شده است:

- رنگ قرمز، گرما، انرژی، خطر، خشونت و هیجان را القا می کند و به هیچ وجه لازم نیست تا رنگ یک اتاق کاملا قرمز باشد تا شما دچار چنین احساساتی شوید و بنابراین هرگز در یک اتاق، اجازه ندهید قرمز رنگ غالب باشد چون پس از مدتی عصبی خواهید شد.

- رنگ زرد، درخشش و شادی را القا می کند و تا حدی محرک است، موجب بالا رفتن حافظه، قدرت تمرکز و وضوح می شود، سمبل ثروت و دارایی است و نگاه را به سمت خود جذب می کند.

- رنگ نارنجی، رنگ شادی و زنده کننده رنگ و بوی میوه های بومی و میوه های فصل پاییز است. موجب آزاد شدن هیجانات، از بین رفتن افسردگی و ایجاد خلق و خوی دوست داشتنی می شود. در صورتی که در استفاده از آن افراط کنید، حس ابتذال و پیش پا افتادگی را القا می کند.

رنگ های سرد:

رنگ های سرد برعکس رنگ های گرم عمل می کنند و تاثیر مخالفی با آنها دارند. این رنگ ها نور را بیشتر جذب می کنند به همین دلیل سبب سرد سدن فضا می گردد. از طرفی رنگ های سرد سبب می شوند، دیوار ها از هم دور شوند از این رو اتاقی که با رنگ های سرد مثل آبی- سبز یا بنفش رنگ آمیزی شده اند بزرگ تر از مقیاس واقعی خود به نظر می رسند. این گروه رنگی برای اتاق های کوچک یا اتاق هایی که به شدت نورگیر هستند و در طول روز در اثر نور خورشید خیلی گرم می شوند مناسبند و توصیه می شوند.

مثال هایی از رنگ های سرد و ویژگی آنها در زیر بیان شده است:

- رنگ آبی، رنگ خنک و آرامش بخشی است و سبب ابتکار و الهام می شود. رنگی معنوی و یادآور صلح، اعتماد و امنیت است.

- رنگ سبز، یادآور برگ درختان، چمن ها و جنگل است و به همین دلیل به آن سمبل زندگی می گویند. رنگی ایده آل برای القای حس تعادل و تمرکز است.

- رنگ بنفش، آرامش، نوازش، عشق، تخیل و تمایل را القا می کند.

رنگ های خنثی:

گروه مهم دیگری از رنگ ها وجود دارد که رنگ های خنثی نام دارند. این گروه رنگی تاثیر و ویژگی های رنگ های سرد و گرم را ندارند. در اصل این گروه رنگی خود را با فضا سازگار می کنند و هیچ گونه حالتی را بر فضا تحمیل نمی کنند. از دیگر ویژگی های مهم این گروه رنگی آن است که به آسانی کنار رنگ های دیگر می نشینند و خود را با هر رنگی هماهنگ می سازند. تعدادی از مهم ترین رنگ های خنثی عبارتند از:سفید، سیاه، بژ، طوسی و…

مثال هایی دیگری از رنگ های خنثی و ویژگی آنها که در زیر بیان شده است:

- کرم، شیری، عسلی، قهوه ای و خاکستری، جوی آرام، صاف و روشن را به وجود می آورند و سفید سمبل پاکی و روشنی است. ارزش دیگر رنگ ها را بالا می برد و فضا را بزرگ تر نشان می دهد. به طور تقریبی رنگ سفید تقریبا با تمامی رنگ ها هماهنگی دارد. همچنین سیاه، سختی و سلطه جویی و حس در خود فرورفتگی، ناراحتی و فروتنی را القا می کند. در صورتی که به افراط مصرف شود، سبب بروز افسردگی خواهد شد.

چگونه رنگ مناسب انتخاب کنیم؟

با توجه به این ویژگی های کلی که در بالا به آنها اشاره کردیم اگر رنگ ها طبق ویژگی ها و موقعیت اتاق مورد نظر انتخاب کنید می توانید به نتیجه مطلوبی برسید. برای انتخابی صحیح تر می توانید از طرق مختلفی نیز ایده و الهام بگیرید. برای مثال طبیعت یکی از بهترین و کامل ترین منابع برای الهام گرفتن برای نحوه استفاده از رنگ ها و نحوه اصولی ترکیب رنگ های مختلف است. یکی دیگر از منابع قابل اطمینان مجلات دکوراسیون داخلی و عکس ها و تصاویر موجود در آنها هستند. در این کاتالوگ ها و مجلات شما می توانید تاثیر یک رنگ در اتاق های مختلف و با چیدمان های متفاوت را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 94/3/23:: 7:43 عصر     |     () نظر

 الگوهای انتخاب و کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی ساختمان

 

 

تصور کنید می خواهید اتاقی را با رنگ های قوی، درخشان و انگیزاننده رنگ آمیزی نمایید. چنین خصوصیاتی معمولا موجب کوچک تر به نظر رسیدن فضای ظاهری اتاق می شود.

نخستین نکته ای که باید به هنگام انتخاب الگوی رنگی مد نظر داشته باشید، شخصیت خود شماست. سایر سوالات مقدماتی عبارت اند از

 

1چه نوع فعالیتی قرار است در این مکان انجام گیرد؟

2) چه نوع رنگ های طبیعی در این مکان وجود دارد؟

3) به چه مقدار نور احتیاج است؟ این فضا اساسا مکانی است روشن یا تاریک؟

4) در این جا اساسا مایل به داشتن فضایی گرم یا سرد هستید؟

5) آیا در پی ایجاد محیطی برانگیزاننده و شاد یا فضایی ساکت و آرام هستید؟

6) آیا مایلید فضای اتاق بزرگ تر یا کوچک تر از اندازه ی واقعی آن به نظر برسد؟

7) شکل اصلی اتاق چیست؟ باریک و طویل یا کوتاه و پهن است؟

8) سقف اتاق بلند است یا کوتاه؟

تصور کنید می خواهید اتاقی را با رنگ های قوی، درخشان و انگیزاننده رنگ آمیزی نمایید. چنین خصوصیاتی معمولا موجب کوچک تر به نظر رسیدن فضای ظاهری اتاق می شود. در اینجا، قرمز، سرخابی، نارنجی و زرد اثر دلخواه شما را دارا خواهند بود. این رنگ ها در اتاقی که فعالیت و جنب و جوش فراوانی در آن ها انجام می پذیرد، بیشترین تأثیر ممکن را بر جای می گذارند. ممکن است مایل باشید تمام آشپزخانه یا بخشی از آن را با چنین رنگی بیارایید. اتاق بازی بچه ها و اتاق های غذا خوری از دیگر مکان های مناسب برای استفاده از چنین رنگ هایی به شمار می روند.

از سوی دیگر، امکان دارد خواهان محیطی آرام تر و راحت تر و ساکت تر باشید. رنگ های سبز، فیروزه ای، بنفش تیره و آبی فراهم آورنده ی چنین فضایی هستند. ممکن است مایل باشید از این رنگ ها در اتاق خواب یا اتاق مطالعه استفاده کنید. این چهار رنگ، باعث فزونی انبساط خاطر و وسعت فکر می شوند.

? سقف ها، دیوارها و کف اتاق ها:

نکته ی بسیار مهمی که لازم است به هنگام طراحی رنگ در دکوراسیون فضای مورد نظر به خاطر داشت، این است که رنگ ها معمولا در فضاهای وسیع، غلیظ تر به نظر می رسند.

بهتر است برای سقف ها رنگ روشن تری در مقایسه با سایر بخش های اتاق انتخاب کنید. این کار خصوصا در شب و نبود منبع نور طبیعی، به حفظ نور کمک می کند.

رنگ های رایج برای سقف ها، عبارتند از سفید، سفید مایل به خاکستری یا زرد. با این حال، در صورتی که مایل باشید سقف، کوتاه تر از ارتفاع واقعی اش به نظر برسد، می توانید از رنگی تیره تر از رنگ سایر بخش های اتاق استفاده کنید. در اتاق هایی که سقف های کوتاه تری دارند، می توان احساس صمیمیت و خودمانی بودن کرد، در حالی که ممکن است سقف های خیلی بلند، احساسی از سرکوب شدگی به ما القا کنند و سبب بروز بیماری ترس از فضاهای تنگ و محصور (Claustrophobic) گردند.

رنگ های رایجی که برای دیوارها به کار می روند، بین رنگ های روشن، متوسط و سفید متغیرند. در اینجا نیز دلیل انتخاب چنین رنگ هایی، این است که بتوان از نور، بیشترین بهره را برد. اما اگر امکان ورود نور زیاد به داخل اتاق وجود داشته باشد، به جای آن ها، از سیاه آمیخته های تیره تر استفاده می کنند. افزودن نور مصنوعی به این گونه رنگ آمیزی، می تواند فضایی چشمگیر و جالب توجه را خلق نماید.

رنگ کف اتاق ها، معمولا بین سیاه آمیخته هایی متوسط و تیره متغیر و یا به روشنی رنگ دیوارها می باشد. نکته ای کاربردی که به هنگام انتخاب رنگ کف اتاق ها مد نظر قرار می گیرد، این است که چنین رنگ هایی به حد کافی برای نشان ندادن چرک، لک و فرسودگی تیره باشند.در صورتی که مایل به استفاده از رنگ های روشن تری هستید، آن ها را در بخش هایی از ساختمان به کار برید که حداقل رفت و آمد یا کمترین میزان نظافت را نیاز داشته باشند.

? اتاق ها

? اتاق نشیمن

رنگ های اتاق نشیمن را باید بر اساس رنگ های طبیعی موجود در اتاق انتخاب نمود. در وهله ی اول، باید رنگ کف اتاق، شومینه، آجرها یا کارهای سنگی را مورد توجه قرار داد و از تضاد (کنتراست) قوی میان سیاه آمیخته های تیره و روشن پرهیز کرد. چراکه تضادها باعث جلب توجه می شوند و چون معمولا چنین اتاقی را به مطالعه، استراحت، گوش دادن به موسیقی و گفتگو اختصاص می دهیم، میل نداریم هیچ موردی موجب پریشانی حواس ما گردد.

بهتر است پرده یا کرکره هایی را انتخاب کنید که تضاد کمتری با رنگ دیوار همجوار خود داشته باشند. به عنوان اصلی کلی، توصیه می کنیم که برای رنگ مبلمان، قالیچه ها و رویه ی صندلی ها، از درجاتی تیره تر از رنگ دیوارها استفاده کنید. با این کار، طرح اصلی اتاق نشیمن با رنگ ها در هم می آمیزد، بدون آن که تضاد فاحشی میان آن ها به چشم بخورد. می توانید با برگزیدن رنگ هایی مناسب برای وسایلی چون گلدان، آباژور و گیاهان تزیینی، سایه روشن های موثری به اتاق بیفزایید.

? اتاق غذاخوری

استفاده از رنگ های روشن و متوسط برای دیوارهای اتاق، فضای شاد و گرم و دوستانه ای را فراهم می آورد. پیشنهاد می کنیم رنگ هایی را برگزینید که با رنگ های طبیعی غذا همگون باشند. از آنجایی که رنگ های خیلی پریده رنگ مانند انواع رنگ های سبز و زرد یادآور بیماری و ناخوشی هستند، بهتر است از انتخاب این گونه رنگ ها برای اتاق غذاخوری بپرهیزید.

رنگ های متضادی را می توان در بخش های کوچکی از این اتاق، مانند رومیزی یا دستمال سفره به کار برد. به طور کلی، در پی یافتن درجات روشن رنگ ها باشید تا بدین طریق، رنگ غذاها به خوبی به چشم بیایند.

? اتاق خواب

این اتاق، محلی است برای استراحت کردن و آرامش یافتن. پیشنهاد می شود به جای استفاده از رنگ های متضاد و تند، رنگ های ملایم و ملیحی را برای این اتاق انتخاب کنید. آب و هوای محل زندگیتان را مد نظر داشته باشید. در کشورهای سردسیر، رنگ های گرم انتهای طیف رنگی، رنگ های مناسبی هستند و در مناطقی که آب و هوای گرم تری دارند، رنگ های سرد انتهای دیگر طیف، رنگ های نیرو بخشی به شمار می روند.

? اتاق بچه ها

برای بچه های زیر سیزده سال، به منظور ایجاد محیطی شاد و درخشان، رنگ های زرد و نارنجی و قرمز انتهای طیف رنگی پیشنهاد می شود. برای سنین بالاتر، درجات روشن تر طیف های آبی و سبز دارای ارجحیت می باشند. برای چنین اتاقی، نباید از رنگ های تیره استفاده کرد. به نور اتاق توجه خاصی داشته باشید تا بچه ها به هنگام مطالعه، دچار خستگی نشوند.

? اتاق خواب های مشترک

در اتاق خواب هایی که مشترکا مورد استفاده ی یک زوج قرار می گیرند، باید الگوی رنگی را طوری انتخاب کرد که مناسب هر دو نفر باشد. پیشنهاد می کنیم رنگ های تیره و تند را به کار نبرید، چراکه این گونه رنگ ها، فضای خیلی سنگین و ناخوشایندی را ایجاد می کنند. برای چنین اتاقی، سفید آمیخته های ملایم و ملیحی، چون سرخابی، گل بهی، لیمویی کم رنگ، ارغوانی ملایم و صورتی را برگزینید، چون رنگ های گرم و آرامش بخشی هستند.

? حمام

از آنجایی که معمولا فضای کوچکی را به حمام اختصاص می دهند، توصیه می کنیم درجات روشن و متوسط رنگ ها را برای دیوار برگزینید تا بدین طریق، مکانی دلبازتر و وسیع تر به نظر برسد. دستشویی، وان، توالت و کاشی ها، وسایل تقریبا ثابت و دائمی هستند و شاید بهتر باشد آن ها را نقطه ی آغاز طرح رنگی خود در نظر بگیرید. از آنجایی که سفید و رنگ های مایل به سفید، نماد و مشوق پاکیزگی هستند، آن ها را می توان رنگ های خوبی برای حمام ها دانست. درجات روشن و متوسط آبی، فیروزه ای، آبی سبز و سبز، نماد عناصر طبیعی و تداعی کننده ی تازگی و طراوت آب و فضاهای باز هستند. حوله ها، مسواک ها و مو خشک کن ها، همگی از جمله وسایلی هستند که به کمک آن ها، می توان رنگ های متضادی را مرتبط با طرح رنگی مورد نظر، به محیط افزود.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 94/3/23:: 6:42 عصر     |     () نظر

 اکریلیک

 

اجرای انواع نقاشی رنگ اکریلیک ساختمان در طرح و مدل های مختلف

 

رنگ اکریلیک – نقاشی اکریلیک – رنگ آکریلیک ساختمانی

قیمت رنگ اکریلیک و نقاشی اکریلیک - کاتالوگ اکریلیک

رنگ اکریلیک ساختمانی – رنگهای اکریلیک – رزینهای اکریلیک – رنگ اکریلیک خارجی


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 94/3/23:: 6:24 عصر     |     () نظر

  

 استفاده از ترکیب رنگ ها در تزیین خانه

 

 http://naghashi.org/

 

چگونه از ترکیب رنگ های مختلف برای خانه استفاده کنیم؟

شما می‌توانید خانه‌تان را به‌سلیقه خودتان و به شکلی کاملا متفاوت با خانه‌های دیگر رنگ‌آمیزی و نقاشی کنید تا حس متفاوت بودن داشته باشید. از تجربه‌کردن آن نترسید.

از بین رنگ‌های یک جعبه مداد رنگی کدام را بیشتر دوست دارید؟ نخستین رنگی که برای لباس‌های‌تان انتخاب می‌کنید چیست؟ چقدر در خانه خود به رنگ‌‌ها اهمیت می‌دهید؟

بعضی‌‌ها از کودکی با یک رنگ خاص پیوند خورده‌اند و برای خرید هر وسیله‌ای به‌دنبال همان رنگ هستند.در اطراف‌مان دیده‌ایم افرادی را که طیف‌های مختلف رنگ صورتی را در لباس، کفش، کیف، تلفن همراه و… به کار می‌برند.

علاقه به یک رنگ دلیل به کار بردن آن به تنهایی یا استفاده بیش از حد آن نیست. هر چقدر هم یک رنگ شما را به وجد بیاورد، دیدن آن به کرات و بدون ترکیب شدن با رنگ‌های دیگر شما را خسته خواهد کرد. بهتر است برای تکراری نشدن رنگ دلخواهتان و رسیدن به نتیجه ایده‌آل، از ترکیب چند رنگ هارمونیک و هماهنگ استفاده کنید. یادتان باشد برای ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه لزوما احتیاجی ندارید که راه‌های پرهزینه و زمان بر را انتخاب کنید، درحالی‌ که می‌توانید با یک تغییر کوچک فضایی نو و متفاوت خلق کنید. درنظر گرفتن رنگ‌های جدید برای فضا، بهترین راه تغییر دکور با صرف مبلغ ناچیزی است. بهتر است انتخاب این رنگ‌ها متناسب با روحیه و شرایطی که در آن هستید صورت بگیرد.

 

 

http://naghashi.org/

برای مثال اگر منزل‌تان کوچک است سعی کنید از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر از آنچه هست به‌نظر بیاید. حتی اگر درصدد تغییر دکوراسیون کلی خانه نیز هستید، نخستین قدم را در جهت تعیین رنگ‌های مذکور بردارید، مطمئنا انتخاب وسایل و مبلمان با دانستن قطعی رنگ‌های مورد نظر بسیار ساده‌تر و نتیجه کار دلچسب‌تر خواهد بود. کمی خلاقیت داشته باشید! شاید برخی رنگ‌‌ها را به تنهایی دوست نداشته باشید ولی همین رنگ‌‌ها در همنشینی با رنگ‌های دیگر جلوه بسیاری برایتان خواهد داشت. می‌توانید از ترکیب‌های زیر نیز ایده بگیرید.

سفید، نارنجی و قهوه‌ای

 

http://naghashi.org/

 

زیاد گرمایی نباشید

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به رنگ سفید علاقه دارید، یک پیشنهاد خوب برای شما، استفاده از ترکیب نارنجی و قهوه‌ای روی زمینه سفید است. نارنجی و قهوه‌ای از جمله رنگ‌های بسیار گرم محسوب می‌شوند پس در استفاده از آنها زیاده روی نکنید به‌خصوص اگر کف‌پوش خانه‌‌تان چوب، پارکت یا سرامیک تیره است. کف تیره احتیاج به مبلمان روشن دارد و روی کف روشن، مبلمان

 

تیره و رنگی بیشتر خودنمایی می‌کند. برای تزئین مبلمان روشن و ساده تعداد زیادی کوسن رنگی تهیه کنید و از تنوع رنگی آن‌ها لذت ببرید. گزینه دیگر این‌ است که رویه تشک یک یا 2 مبل تک‌نفره‌‌تان را نارنجی یا قهوه‌ای درنظر بگیرید و این‌بار آن‌ها را با کوسن‌های سفید ساده بیارایید. فقط دقت داشته باشید که در استفاده از یک رنگ و به‌خصوص یک رنگ گرم افراط نکنید، زیرا به مرور زمان باعث خستگی‌‌تان می‌شود.

زیتونی، بژ، سفید و قهوه‌ای

 

 

 

طبیعت آرامش بخش

بژ روشن یا سفید به‌عنوان رنگ غالب در کنار سبز زیتونی و قهوه‌ای ترکیبی آرامش بخش و دکوراتیو به شما می‌دهد. طیف‌های مختلف رنگ بژ و زیتونی را در کوسن‌‌ها واکسسوری‌‌ها به کار برید. اگر می‌خواهید با این سبز ترکیبی گرم‌تر داشته باشید از کمی رنگ نارنجی یا صورتی به جای رنگ بژ استفاده کنید. تلفیق سبز و قهوه‌ای طبیعت را تداعی می‌کند و کسانی که به این رنگ‌ها کنار هم علاقه دارند ذاتا طبیعت‌گرا هستند. این ترکیب رنگی برای هر اتاقی از خانه قابل استفاده است، بنابراین آزادانه تصمیم بگیرید که این آرامش و زیبایی را در کدام بخش خانه می‌خواهید. اگر تنوع رنگی را زیاد نمی‌پسندید، می‌توانید از قهوه‌ای و سفید به‌طور عمده استفاده کنید و رنگ‌های مکمل را کمتر به کار برید.

 

 

سفید و صورتی

محبوب خانم‌ها

اکثر خانم‌‌ها به رنگ صورتی و طیف‌های آن بسیار علاقه‌مندند، اگر شما هم جزو این دسته‌اید، گزینه‌های نسبتا متنوعی دارید. اگر کف خانه‌‌تان روشن است (برای مثال سفید، شیری یا بژ و حتی کف‌پوش‌های چوبی روشن) می‌توانید مبلمان‌تان را صورتی چرک انتخاب کرده و برای زیباتر شدن کار از چند کوسن سفید و سرخابی استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب یک یا 2 مبل تک‌نفره با رنگی متفاوت از کاناپه‌‌ تان گزینه‌ای بی‌نهایت دکوراتیو محسوب می‌شود پس می‌توانید یک مبل سفید با کوسن‌های صورتی نیز در مجموعه مبلمان‌تان قرار دهید. برای میز وسط یکی از بهترین گزینه‌ها میزهای چوبی کوتاه و ساده هستند که در کنار صورتی و سفید جلوه فوق‌العاده‌ای دارند.

سفید و رنگ‌های خنثی

برای مدرن‌ها

 

 

علاقه به رنگ سفید و القای حس تمیزی و سبکبالی در بعضی‌‌ها باعث می‌شود که فضایی بدون رنگ‌های اضافی در نظر داشته باشند. در چنین شرایطی استفاده از رنگ‌های خنثی مانند شیری، خاکی، کافی کرم، بژ، طوسی روشن و… در کنار رنگ سفید نه تنها این رنگ را نمی‌پوشاند بلکه باعث بروز زیبایی بیشتر آن خواهد بود. اگر این اتاق‌‌ها همواره تمیز نگه داشته شوند اتاق‌هایی دکوراتیو و ساده در اختیار دارید. استفاده از این فضا برای سبک مدرن توصیه می‌شود.


سرمه‌ای، سفید، طوسی و قهوه‌ای

نشانگر اقتدار

سرمه‌ای رنگی رسمی و سنگین است، این رنگ به عبارتی حس حکومت و سلطنت را می‌رساند بنابراین هرچقدر هم که مبل راحتی را انتخاب کنید با استفاده از این رنگ می‌توانید کمی آن‌را رسمی نشان دهید. طوسی یا خاکی به‌عنوان رنگ غالب مناسب است فقط سعی کنید تا حد امکان آنها را به‌عنوان رنگ دیوار‌ها یا کف به کار ببرید، زیرا کمی تیرگی اضافی در این رنگ‌ها فضا را دلگیر و خسته‌کننده می‌کند. آشپزخانه با این ترکیب معمولا توصیه نمی‌شود زیرا این رنگ تا حدی از اشتهای شما می‌کاهد.

سفید و رنگ‌هایی که دوست دارید!

تزریق هیجان به فضا

 

اگر تمیز نگه‌‌داشتن مبلمان و فرش برای‌تان خیلی دشوار نیست و به رنگ‌های سفید و روشن علاقه دارید، می‌توانید از این ایده خلاقانه برای دکور خانه و به‌ ویژه ناهارخوری تان استفاده کنید. در یک فضای کاملا روشن که دیوار‌‌ها و کف یک‌پارچه به‌نظر می‌رسند، چند رنگ مختلف ولی هماهنگ (برای مثال سبز مغزپسته‌ای، آبی زنگاری، زرد و سرخابی) بسیار هیجان انگیز خواهد بود. میز ناهار‌خوری تان را سفید انتخاب کنید و تعدادی صندلی با ترکیب رنگی متفاوت برای آن درنظر بگیرید. خواهید دید که به یک‌باره فضایی بی‌نهایت زیبا و دکوراتیو در اختیار دارید! برای کامل شدن کار می‌توانید از وسایل جانبی به رنگ صندلی‌‌ها مثل دستمال سفره، شمع و … برای تزئین میز‌تان استفاده کنید. فقط اگر به‌دنبال ایجاد فضایی رسمی و کلاسیک هستید این دکور به هیچ وجه مناسب نیست.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 94/3/23:: 6:11 عصر     |     () نظر

 ارائه انواع نقاشی ساختمان کرج و استانالبرز 

در تمامی مناطق شما می توانید در هر منطقه ای که در استان تهران یا البرز قرار دارید ، با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد نقاشی منزل خود، ساختمان خود را با قیمت مناسب نقاشی کنید. خدمات نقاشی ساختمان ایران در سراسر استان تهران و البرز به ویژه در استان البرز و کرج می باشد

—————————*-*-*————————— کافیست هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید تا با قیمت نقاشی ساختمان در طرح و رنگ های متنوع آگاه شوید منتظر تماس شما هستیم

سایت   نقاشی ساختمان

http://naghashi.org/

—————————*-*-*————————— نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان البرز – کرج بنیاد  -  مرکز شهر کرج – مصباح کرج –سرحدآباد – ساسانی (شهید صدوقی) – آسارا – ماهدشت – شهرک استاندارد – چهارراه طالقانی – رزکان – واریان شهر – نوروز اباد و شیخ آباد – ولدآباد – اتحاد – شهرک استادان – اسلام‌آباد (کرج)اسلام‌آباد – آسیاب برجی – اصفهانی‌ها – اکبرآباد –اوقافی(کوی امامیه) – باغستان – المهدی – محله بهار – جهانشهر –جوادآباد – چهارصددستگاه کرج – حاجی‌آباد – حسن‌آباد –حسین‌آباد حصار – حصار بالا – حصارک – حیدرآباد – خیابان فردوسی – شهرک خرمدشت – دهقان‌ویلا – دولت‌آباد – رزکان نو– زیبادشت – سرجوب – یزدیها. بهمن 16 – سهرابیه – شاهین ویلا– شهر صنعتی – شهرک 110 – جعفرآباد (جعفریه) – مشکین دشت شهرک امام – شهرک امام رضا – شهرک پیشاهنگی – شهرک گلدشت – شهرک جهازی‌ها – شهرک خاتم الانبیاء – شهرک ذوب آهن – شهرک شاهد – شهرک شهید رستمی – شهرک شهید مطهری – شهرک شیخ سعدی – شهرک فرهنگیان – شهرک نگارستان – شهرک وحدت – شهرک منظریه – شهرک یاس –شکرآباد – عظیمیه (شهرک رسالت) – فاز 4 – فردیس – قزلحصار– قلمستان کردان – کوی امامیه – کوی بنفشه – کوی شقایق – کوی قائم – کوی کارمندان جنوبی – کوی کارمندان شمالی – کوی مدرس – کوی ولی‌عصر – کیانمهر – کمالشهر – گرمدره – گلشهر– گوهردشت (رجایی‌شهر) – رستاخیز محمد شهر – مهرویلا –مهرشهر – ماهدشت – نوروزآباد – همت‌آباد – وسیه – وهرجرد –ویان – اشتهارد – شهرک طالقانی – باغستان – بنیاد(350 متری) –شهرک ظفر – کوهپایه – شهرک احسانی نژاد2 – شهرک کوثر –45 متری گلشهر —————————*-*-*————————— نقاشی ساختمان در شمال ، شمال غرب ، شمال شرق تهران – غرب تهران ، مرکز تهران ، شرق تهران –جنوب ، جنوب شرق ، جنوب غرب …


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 94/3/23:: 5:21 عصر     |     () نظر

<      1   2   3   4      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب