سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

 نقاشی رنگ روغنی براق

رنگ روغنی (نقاشی روغنی) شادرنگ بر پایه رزین الکیدی با توجه به شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده است. دارای براقیت بالا و سرعت خشک شدن مناسب می باشد. با قلم مو، غلطک و پیستوله قابل اجرا می باشد .

نقاشی رنگ روغنی رویه مات

رنگ روغنی (نقاشی روغنی) رویه مات شادرنگ بر پایه رزین الکیدی و استفاده از بهترین مواد داخلی و اروپائی متناسب با شرایط آب و هوایی ایران ساخته شد است. قابل استفاده بر روی سطوح گچی و سیمانی میباشد. بوسیله پیستوله، غلطک و قلم مو قابل استفاده می باشد. بعد از خشک شدن دارای حالت پوست تخم مرغی و بسیار زیبا و با دوام میباشد.

 

برا ی وارد شدن و دیدن کاتالوگ بلکا لطفا اینجا را کلیک کنید  

رنگ روغنی

09127680354

اجرای انواع نقاشی روغنی, نقاشی روغنی ساختمان, نقاشی روغنی خانه, نقاشی روغنی منزل, نقاشی روغنی آپارتمان, نقاشی روغنی مسکن, نقاشی روغنی دیوار, نقاشی روغنی اتاق, رنگ روغنی, رنگ کردن روغنی, رنگ آمیزی روغنی

برای اطلاع بیشتر در مورد نقاشی روغنی ساختمان و نقاشی ساختمان با رنگ روغن در رنگ های مختلف و اطلاع از قیمت نقاشی روغنی و همچنین دریافت کاتالوگ رنگ روغنی و بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید – تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم

هدف ما جلب رضایت شما ، مشتریان گرامی است

——————————————*-*-*——————————————

برای تکمیل اطلاعات خود در زمینه نقاشی روغنی می توانید به فهرست سمت راست مراجعه مراجعه نمایید

در صفحه رنگ روغنی مواردی از قبیل انواع رنگ روغنی (رنگ روغنی براق – مات – نیمه مات) – مزایا و معایب رنگ روغنی – کاتالوگ و قیمت نقاشی رنگ روغنی و بسته بندی و رنگ بندی رنگ های روغنی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است

——————————————*-*-*——————————————

شما در این مقاله با نحوه اجرا نقاشی ساختمان با رنگ روغنی و دلایل و فواید استفاده از روغن الف  موارد استفاده و طریقه استفاده از رنگ روغنی – قابلیت شستشوی نقاشی رنگ روغنی و نقاشی در فصول مختلف به طور کامل آشنا می شوید.


نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/10/2:: 11:48 عصر     |     () نظر

  

همه چیز در مورد رنگ نارنجی

  


رنگ نارنجی نمایانگر شادی، نشاط و خوش خلقی است و در گرمابخشی بینظیر است. استفاده از رنگ نارنجی در محیط همچون تنفس اکسیژن پاک، زندگیبخش است. به گفته فرانک سیناترا نارنجی از شادترین رنگهاست  .

  


نارنجی شور و نشاط را به زندگی تزریق می‌کند. این رنگ‌ هم می‌تواند تند و جسور باشد و هم ملایم و آرام. این رنگ همانند دیگر رنگ‌ها دارای طیف‌های متعددی از جمله: آجری، پرتقالی و ... می‌باشد  .

  


فصل پاییز و آتش از عناصری هستند که شدیداً تداعی کننده این رنگ زیبا می‌باشند. نارنجی از نیرو و قدرت خاصی برخوردار است که می‌تواند حس پویایی و تکاپو را در افراد بیدار نماید  .

  


نارنجی مثل بنفش یک رنگ ترکیبی شامل زرد و قرمز است. اثر قرمز انرژی زایی است و اثر زرد نشاط ‌آفرینی؛ و این دو رنگ زمانی که با‌هم ترکیب می‌شوند رنگی نشاط‌ آور و انرژی‌زا را به نام «نارنجی» را بوجود می آورند  .

  


 

 


هر جا نارنجی باشد گرمای خوشایندی نیز پدید می آید و فرد حس راحتی و امنیت پیدا می‌کند. روانشناسان رنگ معتقدند که نارنجی رنگی است که احساسات و عواطف را در وجود انسان بیدار می‌کند و حتی تا حدودی اعتماد به نفس را نیز ارتقا می بخشد. چنانچه شما در بروز احساسات خود ناتوان هستید به شما توصیه می‌کنیم بیشتر از رنگ نارنجی استفاده کنید زیرا این رنگ عبور از موانع موجود بر سر راهتان را تسهیل می بخشد. نارنجی هم اگر مثل صورتی بصورت ملایم و روشن بکار برده شود، می تواند استرس و تنش را از میان برداشته و آرامش ایجاد کند. اگر بخواهیم نارنجی را در یک جمله خلاصه کنیم می‌توانیم بگوییم : "نارنجی شما را شاد و پر از انرژی می‌کند

  


 

 


اگر شما از طرفداران رنگ نارنجی هستید پس حتماً فرد شاد و خوش صحبتی هم هستید. متأسفانه این رنگ کمتر در دکوراسیون‌های داخلی دیده می‌شود و کمتر مورد توجه قرار می گیرد. از لحاظ انرژی درمانی، رنگ نارنجی تجسم خلاقیت و نوآوریست و رنگی است که هم از لحاظ روحی و هم جسمی قدرت بالایی را منتقل می‌کند  .

  


 

برا ی وارد شدن و دیدن کاتالوگ بلکا لطفا اینجا را کلیک کنید  

 


نارنجی در خانه

همانطور که گفته شد نارنجی رنگ شادی، فعالیت و تکامل است. نارنجی روح و زندگی را به اتاق‌های شما هدیه می دهد. نارنجی در کنار رنگ زرد جلوه متفاوتی را بوجود می‌آورد که البته این جلوه‌نمایی به چگونگی تابش نور روی این ترکیب نیز بستگی دارد  .

رنگ نارنجی نیز همانند قرمز سبب افزایش اشتها می‌گردد و از این رو برای آشپزخانه رنگی مناسب است و می‌تواند برای آشپز بسیار الهام بخش و انرژی‌زا باشد. برای داشتن این رنگ زیبا در آشپزخانه خود می‌توانید آن را همراه با کابینت‌های چوبی روشن یا رنگ چوب و کفپوش تیره بکار ببرید که در این صورت جلوه‌ای چشم نواز به آشپزخانه خود می‌دهید  .

  


 

 


نارنجی از جمله رنگ‌های مناسب برای اتاق غذاخوری می‌باشد زیرا همانطور که گفته شد اشتها آور است و از این توانایی برخوردار است که محیطی صمیمی و راحت را بوجود آورد بطوری که اعضای خانواده از صرف غذا در کنار هم لذت ببرند  .

نارنجی می‌تواند گرمابخش اتاق نشیمن نیز باشد. وجود این رنگ در اتاق نشیمن سبب می‌شود زمینه برای گفتگوهای دوستانه در محیطی صمیمی فراهم گردد. برای داشتن یک جلوه مدرن در اتاق نشیمن توصیه می‌کنیم برای دیوارها از نارنجی ملایم استفاده کنید و با قرار دادن کاناپه طوسی رنگ و راحتی‌های سفید رنگ و از جنس چرم به اتاق عمق و ژرفا ببخشید  .

وجود رنگ نارنجی در قسمت ورودی و هال به منزله استقبال با آغوشی باز از میهمانان است. اما نکته اینجاست که بهتر است کل دیوارهای هال را با رنگ نارنجی رنگ‌آمیزی نکنید بلکه از گل‌های نارنجی رنگ و یا یک گلدان بزرگ به رنگ نارنجی استفاده کنید تا تأثیر‌گذاری بیشتری داشته باشد  .

  


 

 


رنگ نارنجی نیز همانند قرمز برای اتاق خواب و سرویس‌های بهداشتی توصیه نمی‌شود. اما اگر می‌خواهید از نشاط‌آور بودن این رنگ در این دو قسمت خانه نیز بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم به مقدار خیلی کم و از طیف‌های ملایم نارنجی استفاده نمائید. برای مثال قرار دادن یک یا دو کوسن با رنگ نارنجی ملایم در اتاق خواب کافیست  .

  


 

 


نارنجی در هارمونی

طبیعت بهترین الگو برای الهام گرفتن در خصوص ترکیب رنگ‌هاست. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که طبیعت بدون رنگ نارنجی تقریباً ناقص است! و به نوعی به این رنگ نیاز دارد.

 


نارنجی همواره یادآور فصل زیبای پاییز است. یک جنگل پاییزی را در ذهن مجسم کنید، می‌بینید که چگونه نارنجی در کنار زرد روشن، و قهوه‌ای فندقی جلوه بی بدیلی را خلق می کند. این سه رنگ به زیبایی کنار هم می‌نشینند و نه تنها در طبیعت بلکه در خانه شما نیز می‌توانند زیبایی بیافرینند.

هنگام طلوع و غروب خورشید به آسمان نگاه کنید، در می‌یابید که آبی و نارنجی چه ترکیب چشم‌نواز و لطیفی را بوجود می‌آورند. این دو رنگ نیز در طیف‌های مختلف به زیبایی کنار هم قرار می‌گیرند.

 


سبز و نارنجی نیز زوج دیگری هستند که ترکیبی زیبا را بوجود می‌آورند. نارنجی کدویی در کنار سبز زیتونی و پرتقالی در کنار سبز لیمویی را تصور کنید. بله! بسیار زیبا کنار هم می‌نشینند.

 


در چرخه رنگ نارنجی بین زرد و قرمز قرار دارد. این سه رنگ در کنار هم ترکیبی بسیار مناسب برای آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق بازی کودکان می‌باشند که البته گرمای بیش از حد این ترکیب رنگ باید تاحدی تعدیل یابد که می‌توانید این کار را با اضافه کردن مقداری آبی، ارغوانی و سبز انجام دهید.

طوسی نیز گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در کنار نارنجی است زیرا ترکیب خوشایند و زیبایی را بوجود می‌آورد.

رنگ روغنی

09127680354

اجرای انواع نقاشی روغنی, نقاشی روغنی ساختمان, نقاشی روغنی خانه, نقاشی روغنی منزل, نقاشی روغنی آپارتمان, نقاشی روغنی مسکن, نقاشی روغنی دیوار, نقاشی روغنی اتاق, رنگ روغنی, رنگ کردن روغنی, رنگ آمیزی روغنی

برای اطلاع بیشتر در مورد نقاشی روغنی ساختمان و نقاشی ساختمان با رنگ روغن در رنگ های مختلف و اطلاع از قیمت نقاشی روغنی و همچنین دریافت کاتالوگ رنگ روغنی و بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید – تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم   09127680354

هدف ما جلب رضایت شما ، مشتریان گرامی است 


نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/10/2:: 11:34 عصر     |     () نظر

<      1   2      
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب