سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

 برای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان چقدر رنگ نیاز است؟

چقدر رنگ لازم داریم - محاسبه مقدار رنگ برای هر ساختمان

اگر تصمیم گرفته‌اید دیوار منزل تان را خودتان رنگ‌آمیزی کنید،‌ این مقاله را بخوانید تا اندازه لازم برای خرید رنگ را بدانید. برای محاسبه مقدار رنگ لازم در رنگ‌آمیزی،‌ ابتدا باید مساحت سطحی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید بر حسب متر مربع و با استفاده از فرمولهای مناسب سطوح مورد رنگ آمیزی، محاسبه و تعیین کنید. البته باید در نظر داشت که بسیاری از دیوارها و سطوح؛ مسطح و منظم نیستند و شما ملزم هستید آنها را به صورت مجزا اندازه‌گیری کنید. یادتان باشد:

   • سطوح فرسایش یافته رنگ بیشتری نسبت به سطوح نو جذب می‌کنند. بنابراین باید رنگ بیشتری از میزان محاسبه شده تهیه کنید.

• سطوح گچی نیازمند دو نوع پوشش رنگ (ابتدا پوشش آستر و سپس پوشش رویه) هستند.

 مرحله اول:

مساحت سطوح مختلف هندسی را بر اساس فرمول‌های زیر به دست آورید:

 مرحله دوم:

مساحت مترمربع را بر پوشش تئوری هر گالن که بر روی برچسب رنگ نوشته شده تقسیم می‌کنیم. عدد حاصله، تعداد تقریبی گالن رنگ موردنیاز است. پوشش تئوری هر گالن رنگ، 19 تا 38 متر مربع بر گالن است. با این حال، پوشش اولیه یا آستری روی سطوح فرسایش یافته یا گچی 19 تا 14متر مربع بر گالن بر‌آورد می‌شود.

مثال: برای رنگ‌آمیزی کلی یک اتاق که دارای ابعاد 6در 4 و ارتفاع 3 متر است از جدول زیر استفاده می‌کنیم. پوشش تئوری رنگ انتخابی 30 مترمربع در هر گالن است که بر روی درپوش ظرف رنگ نوشته شده است.

نقاشی ساختمان در استان کرج

نقاشی ساختمان در کرج و شهریار

نقاشی ساختمان در اندیشه

4 مترمربع را تقسیم بر 30 (متراژ اتاق) می‌کنیم، عدد به دست آمده 8/2 گالن است یعنی باید 3 گالن رنگ برای رنگ‌آمیزی این اتاق خریداری شود.پتینه کاری روی شومینه و ابزار ها گچبری شده

اگر دیوار تازه ساز و گچی بود و هنوز روی آن رنگی نیامده بود، باید یک دور رنگ آستری نیز بر روی دیوار بزنیم، برای این کار می‌توانیم رنگی با پوشش تئوری 17 مترمربع بر گالن را انتخاب کنیم که در چنین صورتی طبق جدول فوق، 84 مترمربع تقسیم بر 17 مساوی با 9/4 گالن رنگ آستری می‌شود یعنی شما باید 5 گالن رنگ نیز برای آستر خریداری کنید.

 برای محاسبه مقدار رنگ لازم برای دیگر سطوح منزل نیز می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

1 – مساحت کل دیوارها: مجموع عرض همه دیوارها ضربدر درازای اتاق

2 – مساحت پنجره: درازای پنجره ضربدر عرض پنجره

3 – تکرار ردیف 2 برای هر پنجره و جمع مساحت آنها با یکدیگر

4 – مساحت در: ارتفاع در ضربدر عرض در

5 – تکرار ردیف 4 برای هر در و جمع مساحت آنها با یکدیگر

6 – سطوحی که رنگ‌آمیزی نمی‌شوند: مساحت حاصل از ردیف 3 به علاوه مساحت حاصل از ردیف 4

7 – مساحت کلی سطح رنگ‌آمیزی شونده: مساحت حاصل از ردیف 6 منهای مساحت حاصل از ردیف 1

8 – مقدار رنگ لازم برای هر پوشش: پوشش رنگ(برحسب مترمربع برگالن) تقسیم‌بر عدد حاصل از ردیف 7

 رنگ ها ی جدید ساختمانی

رنگ عاملی است نیرومند که می‌تواند برانگیزد یا تحسین بخشد؛ به هیجان آورد یا آرامش دهد؛ حسی از گرمی یا سردی ایجاد کند و حتی خوشایند یا ناخوشایند باشد.

رنگ‌های ساختمانی یکی از عوامل زمینه دکوراسیون هستند که آگاهی درباره آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در انتخاب نوع و اثر به جامانده از آنها داشته باشد. از جمله رنگ‌های ساختمانی، می‌توان به رنگ‌های (Water Base) یا پایه آب اشاره کرد که به دلیل زود خشک شدن طرفداران بیشتری دارد.

حلال‌ها و مواد نفتی از تشکیل‌دهنده‌های اصلی رنگ‌ها هستند که اغلب به عنوان مواد خطرناک و آلوده‌کننده محیط زیست از آنها یاد می‌شود. در سال‌های اخیر، حذف حلال‌ها از سیستم رنگ و جایگزین کردن آن با آب، هدف اصلی تکنولوژیست‌ها قرار گرفته و استفاده از محصولات پایه آب در حال گسترش است. از مجموعه وسیعی از رنگ‌ها و پوشش‌های پایه آب که به بازار عرضه شده، بد نیست با چند نمونه بسیار کاربردی آشنا شویم.

- پوشش‌های اکرلیک پایه آب ساختمانی

این رنگ‌ها بر پایه پلیمر اکرلیک امولشن، با بالاترین کیفیت و مخصوص سطوح داخلی و خارجی ساختمان طراحی شده‌اند.

- پوشش‌های ضدزنگ پایه آب مخصوص سطوح فلزی داخل و خارج ساختمان

ضدزنگ اکرلیک، محصول جدید دیگری از دسته دیگری از دسته رنگ‌های دوست‌دار محیط زیست است که بر پایه پلیمر اکرلیک امولشن صنعتی و پیگمنت‌های ضدخوردگی طراحی شده است و جهت محافظت سطوح فلزی از زنگ‌زدگی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این ضدزنگ قابل پوشش به وسیله رنگ‌های آلکیدی و نیز رنگ‌های اکرلیک ساختمانی است و از چسبندگی عالی نسبت به این پوشش‌ها برخوردار است.

پوشش‌های آکرلیک پایه آب مخصوص چوب

بعد از تولید موفقیت‌آمیز رنگ‌های ساختمانی اکرلیک، هم‌اکنون سیلر و کیلر اکرلیک بر پایه آب مخصوص چوب نیز برای اولین بار در ایران همگام با تکنولوژی روز اروپا و امریکا توسط متخصصین تولید و عرضه شده است. این پوشش در شرایط مختلف جوی (آفتاب، بارندگی و رطوبت) از چوب حفاظت می‌کند و برای سطوح چوبی خارجی ساختمان نیز قابل استفاده است.

,نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان,نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختماننقاشی ساختمان نقاش ساختمان,"نقاشی ساختمان",نقاشی ساختمان.,نقاشی ساختمان,سربرگ نقاشی ساختمان,تجربیات نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان ارشد,نقاشی از ساختمان,دستمزد نقاشی ساختمان,تصاویر نقاشی ساختمان,بتونه نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان pdf,ادوات نقاشی ساختمان,قرارداد نقاشی ساختمان,نقاشی در ساختمان,درباره نقاشی ساختمان,طریقه نقاشی ساختمان,رنگ و نقاشی ساختمان,مدل نقاشی ساختمان,عکسهای نقاشی ساختمان,لوازم نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان کاتالوگ,ویزیت نقاشی ساختمان,دکوراسیون نقاشی ساختمان,نقاشی مدرن ساختمان,جزوه نقاشی ساختمان,پمپ نقاشی ساختمان,فن نقاشی ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان,پیمانکار نقاشی ساختمان,نقاشی داخل ساختمان,نقاشی ساختمان قیمت,نقاشی ساختمان وسائل,"کتاب نقاشی ساختمان",نقاشی ساختمان ترکیبی,پمپ نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان بتونه,سوالات نقاشی ساختمان,اصول نقاشی ساختمان,دستورالعمل نقاشی ساختمان,تزییناتی و نقاشی ساختمان,نقاشی نمای ساختمان,طرح نقاشی ساختمان,خدمات نقاشی ساختمان,

 

آموزش نقاشی ساختمان,نقاشی اتاق ساختمان,استعلام نقاشی ساختمان,نقاشی پذیرایی ساختمان,


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/10/10:: 1:52 عصر     |     () نظر

 برای داشتن یک کار نقاشی با کیفیت، دانستن این نکات الزامی است.

نقاشی ساختمان به نسبت سایر خدمات ساختمانی یکی از ارزان ترین خدمات ساختمانی و در عین حال مهمترین وجه جلوه داخلی ساختمان است. ارزان بودن خدمات نقاشان دلیل پائین بودن کیفیت کار نمی شود. بسیاری از کارفرمایان برای مرحله نقاشی وسواس زیادی به خرج می دهند که به دلیل جلوه نمائی داخلی ساختمان به وسیله نقاشان این وسواس منطقی می نماید.

در این مطلب قصد دارم کلیاتی در مورد مواردی که برای یک کار با کیفیت از طرف کارفرما باید لحاظ شود را ذکر کنم.

 

در بالا ذکر شد که نقاشی ساختمان ارزان ترین و مهم ترین مرحله ساخت ساختمان (از لحاظ ظاهر) می باشد و ذکر شد که ارزان بودن این خدمات دلیل پائین بودن کیفیت کار از طرف نقاش نمی شود. در کنار این موارد ذکر این نکته هم ضروری است که نقاش مرحله آخر کار را انجام می دهد و کیفیت کاری که در مراحل زیرین انجام شده در کیفیت کار نقاش ساختمان تاثیر مستقیم و اساسی دارد.

برای مثال: خطوط رنگ آمیزی کارخانجات آلمانی پیشرفته ترین خطوط رنگ و بالاترین کیفیت رنگ اتومبیل در دنیا را اجرا می کنند : ولی همین خطوط پیشرفته رنگ آمیزی برای نمایش توان و کیفیت خود نیاز به اتومبیلی با بدنه کیفیت بالا هستند و هرگز نمی توان توقع داشت خطوط رنگ کارخانه بنز آلمان بتواند یک ژِیان مدل پائین بدنه پوسیده را نو کنند.

این مثال در ساختمان سازی هم مصداق پیدا می کند. وقتی یک نقاش با یک کیفیت کار: بر روی دو زیر کار که یکی با گچ کشی با کیفیت بالا و دیگری گچ کشی تجاری ارزان قیمت و بی کیفیت دارد : نقاشی را انجام می دهد : کیفیت دو کار قابل مقایسه نیست.

نقاش شما بنا یا معمار نیست که بتواند ترک عمقی که در دیوار به واسطه کیفیت پائین ساخت و یا کم گذاشتن معمار شما در مصالح و یا ….. ایجاد شده را با گچ و بتونه درمان کند. برای داشتن یک نقاشی با کیفیت باید از مرحله دیوار چینی وسواس داشته باشید و نه اینکه تمام وسواستان را برای مرحله آخر ذخیره کنید.

ترک های ساختمان معمولا از نشست ساختمان و یا فشار نا متعارف بر قسمتی از دیوار (در اثر کارکرد ضعیف بنا ) و مواردی دیگر ایجاد می شود که به غیر از نشست ساختمان (تا حدودی) در بقیه موارد خطای انسانی و یا کم گذاشتن مصالح باعث ترک خوردن دیوارها و سقف می شود و درمان ترک ساختمان در مرحله نقاشی (برای مدت طولانی) غیر ممکن است. البته میتوانید از کسی که مدعی است میتواند ترک ساختمان را تعمیر اساسی کند : ضمانت نامه کتبی بخواهید تا ادعایش را پس بگیرد.

مهمترین مرحله زیر کار قبل از نقاشی مرحله گچ کشی ساختمان است که به نظر اینجانب کیفیت این مرحله از کار می تواند کیفیت کار نقاشی شما را تضمین کند.نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

در مواردی معماران یا مهندسان برای کم کردن هزینه های ساخت مرحله گچ کشی را به گچ کش های تازه کار و یا با قیمت پائین به گچ کشی می سپارند و نتیجه بی کیفیتی زیر کار ساختمان شما برای همیشه خواهد بود. گچ کشی که مجبور می شود کاری را با قیمت خیلی پائین قبول کند برای بالا رفتن سرعت کار از شمشه کردن دقیق اجتناب می کند و به جای لایه نازک گچ کشته بر روی سطح از لایه ضخیم کشته برای صاف کردن سطح استفاده می کند و با این کار زیر کار ساختمان شما را برای همیشه معیوب می کند.

بعضی از گچ کشها با ادعای اینکه اگر کار شما را با گچ سفید انجام دهند تا چند سال نیاز به نقاشی منزل پیدا نمی کنید (دانسته یا ندانسته) کلاه شما را برمیدارند: هم با گرفتن مبلغی اضافه تر به خاطر کار با گچ سفید و هم به واسطه اینکه گچ کشی ساختمان با گچ سفید (بواسطه چرب بودن گچ سفید) هیچگاه رنگ روغنی را به صورت کامل جذب خود نخواهد کرد.

مورد بسیار مهم دیگر در انتخاب مجری نقاشی ساختمان:

مدت زمان لازم برای اجرای نقاشی ساختمان (اجرای رنگ روغنی) برای متراژهای عرف بین 8 تا 15 روز طول می کشد و رنگ آمیزی ساختمان شما باید طول عمری بین 7 تا 10 سال پیدا کند.

پس برای مدت (مثلا) 15 روز مدت انجام کار برای خود و نقاشتان جنگ اعصاب درست نکنید:

این مطلب به این معنی است که اگر برای انتخاب نقاشتان وسواس دارید : پس حتما نقاشی که به تجربه و کارش اطمینان پیدا کردید (یا معرفی یا اطمینان به واسطه قرارداد و موارد مطمئن کننده) را انتخاب کنید تا به کارش (که در اکثر مواقع شما با این شغل آشنائی ندارید) اطمینان داشته باشید و با انتخاب نقاشی که به خدماتش با دیده شک نگاه می کنید برای خود و نقاشتان چند روزه ناخوشایند و چندین سال شک به کیفیت کارش را مهیا نکنید.

یا نقاشتان را با معرفی آشنایان انتخاب کردید (که در این حالت هر دو طرف راحت تر هستند : حتی اگر کیفیت کار نقاشتان بالا نباشد بواسطه معرفی معمولا خیال کارفرما راحت است) و یا نقاشتان را بواسطه مواردی که رعایتش باعث اطمینان به آن نقاش می شود (مثل : عضویت در اتحادیه نقاشان و یا بستن قرارداد رسمی و یا ضمانت کتبی کیفیت اجرا و……) انتخاب می کنید . در این 2 حالت اطمینان به کارکرد نقاشتان تعاملی منطقی بین شما پدید می آورد.

و یا ممکن است بواسطه قیمت نازل یک نقاش بدون بستن قرارداد و بدون داشتن عضویت اتحادیه از طرف مجری و با فکر و فقط بواسطه قیمت نازل نقاشتان را انتخاب می کنید و معضلاتی برای خود و نقاشتان به وجود می آورید.

در پایان لازم به ذکر است که از نظر نقاشان با تجربه : کار مهمترین تبلیغ است. این مطلب به صورت خلاصه در مورد تمهیداتی برای داشتن کاری با کیفیت (که حق هر مشتری است) باید بدانید .

درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

,نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان

نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان,

نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,

نقاشی ساختمان,.

,"نقاشی ساختمان"

نقاشی ساختمان,

وسایل نقاشی ساختمان,

طرحهای نقاشی ساختمان,

نقاشی ساختمان درجه ,3

فیلم نقاشی ساختمان,

نقاشی پذیرایی ساختمان,

نقاشی ستونهای ساختمان,

بانک نقاشی ساختمان,

نقاشی نمای ساختمان,

البوم نقاشی ساختمان,

نقاشی ساختمان .پتینه,

اجرای نقاشی ساختمان,

مدل نقاشی ساختمان,

قیمت نقاشی ساختمان,

نقاشی ساختمان قیمت,

پمپ نقاشی ساختمان,

سایت نقاشی ساختمان,

نقاشی مدرن ساختمان,

بتونه نقاشی ساختمان,

هزینه نقاشی ساختمان,

نقاشی ساختمان تهران,

دستمزد نقاشی ساختمان,

اصول نقاشی ساختمان,

قرارداد نقاشی ساختمان,

عکسهای نقاشی ساختمان,

نقاشی درب ساختمان,

نقاشی رومالی ساختمان,

طراحی نقاشی ساختمان,

کادر نقاشی ساختمان,

سوال نقاشی ساختمان,

کتاب نقاشی ساختمان,

نقاشی داخل ساختمان,

نقاشی ساختمان قم,

تزییناتی و نقاشی ساختمان,

نقاشی آسان ساختمان,

نمای ساختمان نقاشی,

نقاشی ساختمان کاتالوگ,

"کتاب نقاشی ساختمان",

نقاشی ساختمان گلستان,

دکوراسیون نقاشی ساختمان,

نقاشی ساختمان وسائل,

فن نقاشی ساختمان,

نقاشی ساختمان اصفهان,

پمپ نقاشی ساختمان,

نقاشی ساختمان الیکا,


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/10/8:: 1:1 عصر     |     () نظر

 آموزش نقاشی ساختمان (کامل و به زبان ساده)

پیش از آغاز کار ابزار مورد نیاز نظیر سمباده – برس – قلم مو – غلطک-حلال – کاردک و سایر ابزار مورد نیاز را تهیه نمایید. در ابتدا با استفاده از سنباده کشیدن و تیغ زدن بر سطح دیوار سطح کار را کاملا صاف و صیقلی نمایید.

اگر گچ دیوار به سبب رطوبت به حالت ورقه ای و یا باد کرده در آمده است ابتدا باید آنها را با کاردک پهن یا برس سیمی ترمیم کرده و در صورت نیاز با یک لایه گچ، سطح را صاف و هموار نمایید . سپس روی ان را با کاردک بکشید تا تکه های اضافی ریخته شود.

سپس روغن زیر کار بر سطح دیوار می زنیم اینکار موجب می شود گچ دیوار سفت شده و از ترک خوردن جلوگیری کند همچنین دیوار اماده بتونه و آستر شود. از فواید دیگر روغن زیر کار ایجاد انسجام در لایه های رنگ بر دیوار است.

بعد از خشک شدن روغن زیر کار در این مرحله باید دیوار بتونه شود که با توجه به نوع کار یک یا دو دست بتونه می شود.

طرز تهیه بتونه:

کلا دو نوع بتونه داریم.نخست بتونه معمولی که مخصوص دیوارهای رنگ پلاستیک است که ساخت آن بدین صورت است که ابتدا مقداری پودر مل را روی تخت می ریزیم سپس مقداری آب ریخته و با هم مخلوط می کنیم . دوم بتونه روغنی که در ساخت ابتدا روغن الیف و پودر مل را با هم مخلوط می کنیم . در ادامه رنگ روغن به ان اضافه می کنیم. لازم به ذکر است اضافه کردن روغن الیف به آن الزامی نیست اما حتما باید رنگ روغن براق در بتونه روغنی استفده کنیم و گرنه بتونه به صورت چروک در آید.و اگر می خواهید بتونه سفت شود مقدار پودر را اضافه کنید .

بعد از آنکه بتونه آماده را خوب ترکیب کردید خرابی و شیارهای روی دیوار را با استفاده از بتونه پرنمایید و با کاردک مخصوص بتونه را از بالا به پایین روی شیارها بکشید . شیارهای کوچک را با همین روش بتونه کاری نمایید ولی شیارهای بزرگتر را از ابتدا تراشیده و از ذرات گچ و رنگ پاک کنید و سپس آن را مرطوب کنید و باکاردک بتونه را در جهت شیار روی آن بکشید و در صورتی نیاز چند بار تکرار کنید چرا که بتونه ها پس از خشک شدن در شیار یا حفره اندکی جمع می شود. لذا بایستی پس از حدود یک ساعت مجدد بتونه کاری شود در آخر پس از خشک شدن بتونه روی آن را با سنباده نرم هموار کنید تا سطح سنباده بسیار صاف و عاری از لکه شود.

سنباده کاری دیوارهای بتونه شده ایجاد گردو خاک بر روی دیوار می کند و نیاز است قبل از رنگ آمیزی دیوارو یا آستر با یک دستمال نمناک سطح دیوار را از گرد و خاک پاک کنیم.

آستر زدن:

پس از هموار سازی بتونه و پاک سازی آن نوبت به آستری می رسد که معمولا پیش از رنگ کاری بر سطوح دیوار زده می شود . دقت نمایید، ممکن است آستری از رنگ آستر مخصوص استفاده گردد و یا از همان رنگ اصلی استفاده گردد که در هر دو صورت به آن آستر می گویند رنگ آستر سطح بسیار خوبی را برای رنگ آمیزی نهایی بوجود می اورد و قصور در استفاده ازآستری به چسبندگی نامناسب رنگ نهایی منجر می شود و ممکن است مجبور شوید آن را مجدد رنگ بزنید.نقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

رنگ آستری سایه های ناشی از روی هم افتادن چند دست رنگ را کاهش می دهد و رنگ یکنواخت تری را بوجود می آورد. رنگهای آستری باید تا هنگام نزدیک شدن به رنگ اصلی روشن شوند.

پس از رنگ استری نوبت به لکه گیری و موج گیری می رسد که این مرحله با بتونه مخصوصی صورت می گیرد این مرحله از اصلی ترین مراحل رنگ امیزی است که هر چقدر به انجام رسد نقاشی با کیفیت و زیباتری نمایان خواهد شد. پس از لکه گیری باید یک سنباده کاری نرم روی دیوارها کشیده شود و مجددا گردو خاک دیوارها توسط پارچه مرطوب گرفته شود تا سطح کار آماده آستر دوم شود.تغییر نوع رنگ از این مرحله به بعد ناممکن است.

و مرحله پایان نقاشی – رنگ رویه یا دست سوم- را بروی دیوار می زنند و مراحل کار نقاشی به پایان می رسد.

رنگ آمیزی با دو روش با قلم مو و غلطک انجام می گیرد که به شرح هر یک بطور جداگانه می پردازند در روش اول در استفاده از قلم، ابتدا موهای قلم مو را روی انگشتانتان به جلو عقب بکشید این کار موها را باز و بسته کرده و ذرات یا گرد و خاک را پاک می کند. قلم مو را به راحتی از نزدیک قاعده دسته در دست بگیرید و نصف طول موهای قلم را در ظرف رنگ فرو کنید و با قلم مو به آرامی به کناره ظرف بدنه ضربه بزنید. هنگامی که قلم مو را روی سطح دیوار می کشید فشار فقط باید به اندازه ای باشد که موها کمی به طرف نوگ قلم خم شوند . با ضربات ثابت و یکنواخت رنگ کنید از قلم مو… برای رنگ زدن استفاده نکنید و نگذارید قلم مو روی نوک موهای خود در قوطی نیمه خالی رنگ یا حلال باقی بماند. پس از هر بار مصرف باید قلم موها را با حلال های مربوطه کاملا تمیز بماند. پس از هر بار مصرف باید قلم موها را با حلالهای مربوطه کاملا تمیز کنید. برای کسب پرداختهای واقعا صاف چند دست رنگ لازم است. به هر حال، روش کار آن است که هر دست رنگ را پس از خشک شدن کامل صاف کنید که این کار با سنباده زدن (پشم فولاد-پوست آب) انجام گیرد.

 

روش دوم نگ آمیزی با غلتک است که این روش از استفاده قلم مو بهتر است در انتخاب غلتک سعی نمایید از غلتک نقاشی مرغوب (ب ااهرم دسته تلسکوپی ) که از پشم طبیعی گوسفند است استفاده نماییید چرا که این نوع غلتک رنگ را به خود بهتر جذب می نماید و کار با آن راحت تر و مناسبتر است البته در مورد گوش ه ها که غلتک امکان پوشش ندارد قلم مو کاربد بهتری دارد اگر چه غلتک های کو تاهتر مخصوصی برای استفاده از زهنوارها، قاب پنجره و گوشها ساخته شده است که در موارد فوق قابل استفاده است.

در این روش موهای غلتک نقاشی را از درازا به اندازه نصفیا کمتر در داخل رنگ نمایید و رنگهای اضافی را نیز مرتبا با توری مشبک مخصوص داخل ظرف تخلیه کنید نحوه رنگ زدن باید پشت سر هم و یکنواخت انجام گیرد و بایستی غلتک را روی دیوار از بالا به سمت پایین به حرکت درآورید. جهت حرکت دست ها باید به شکلی باشد که رنگ غلتک را به حالت یکپارچه روی سقف یا دیوارها قرار گیرد. بهتر است جهت رنگ امیزی ابتدا از سمت پنجره ها به طرف فضای داخلی انتخاب نمایید. لازم به ذکر است ابتدا از سمت پنجره ها به طرف فضای داخلی انتخاب نمایید. لازم به ذکر است ابتدا سقفها را رنگ بزنید، زیرا احتمال پاشیدن دانه های رنگ به دیوارها وجود دار.

هرگز غلتک را پی دیر پی در یک مسیر حرکت ندهید زیرا همان لایه نازک ابتدایی کفایت می کند.

 * * * * *

 اصول نقاشی بر دیوار گچی( خلاصه):

1 – سنباده کاری (یا تیغ کشیدن) ملایم روی گچ

2 – روغن زیر کار مناسب گچ

3 – ماستیک با بتونه مناسب

4 – سنباده بعد از خشک شدن بتونه

5- گردگیری گرد و خاک حاصل سنباده

6- رنگ آمیزی (آستری – دست اول) با قلمو و غلتک مرغوب

7- لکه گیری دیوار با بتونه مخصوص پس از خشک شدن رنگ اولیه (آستر)درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

8- سنباده کاری با سنباده نرم

9- گردگیری از گرده ها و ذرات

10- رنگ دوم

11- رنگ سوم (رنگ رویه)رنگ کردن و رنگ کاری ساختمان

رنگ کردن خانه , رنگ کردن ساختمان , رنگ کردن مسکن , رنگ کردن آپارتمان , رنگ کردن دیوار , رنگ کردن سقف , رنگ کردن اتاق , رنگ کردن اتاق خواب , رنگ کردن منزل , رنگ کردن مغازه , رنگ کردن اتاق کودک , رنگ کردن دفتر کار , رنگ کردن مسکن مهر , رنگ کردن محل کار , رنگ کردن اداره , رنگ کردن پارکینگ , رنگ کردن راه پله


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/10/8:: 12:4 عصر     |     () نظر

 آموزش رنگ آمیزی ساختمان با قلم مو

آموزش رنگ آمیزی با قلم مو

در این مطلب به نکاتی در مورد چگونگی استفاده از قلم مو برای رنگ آمیزی خواهیم پراخت. اینکه بدانید چطور از قلم مو استفاده و نگهداری کنید، نقاشی بهتری انجام خواهید داد.

رنگ آمیزی با قلم مو نیز در موارد زیر رایج است:

هنگامی که وسایل رنگ پاشی در دسترس نیست.

برای اولین رنگ آستر روی چوب

هنگامی که دو یا چند رنگ مختلف روی هم زده شده است.

در مواقعی که استفاده از پیستوله به تنهایی موثر نیست، مثلا هنگام رنگ آمیزی بخشهای باریک یا زاویه دار

پرداخت قلم مو :

قلم موهایی که نو هستند بلافاصله قابل استفاده نیستند بنابراین باید در ابتدا پرداخت شوند بدین معنی که موهایی که کنده شده و گرد و غبار باید از داخل قلم مو بیرون بیایند برای این منظور قلم مو را محکم به سطح خشک و تمیزی کشیده سپس آن را تکانده تا گرد و غبار و موهای جدا شده ی آن بریزد

طرز کار با قلم مو :

1- با توجه به اینکه از حجم کل قسمت مویی قلم مو، فقط 3/1 آن مو 3/2 بقیه اش را هوا اشغال نموده ،لازم است که به هنگام شروع کار قلم را چند نوبت در رنگ فرو برده و سپس به لبه ظرف کشید. بدین ترتیب تمام موها به خوبی با رنگ آغشته شده و هوای بین آنها خارج می شود.

2-برای برداشتن رنگ از قوطی لازم نیست تمام موی قلم را در رنگ فرو کنند، بلکه اگر تقریبا 3/1ارتفاع موی قلم را در رنگ فرو نمایند کفایت خواهد کرد. این امر باعث می شود دسته قلم به هنگام کار در قسمتهای عمودی یا سقف کمتر آلوده شود و رنگ از دسته قلم مو چکه نکند

3-قلم آغشته به رنگ را ابتدا در یک جهت بر روی سطح مورد نظر کشیده و سپس در جهت متقاطع با جهت قبلی آن را پخش می کنند. بهتر است شروع هر قسمت از بالا به پایین و خاتمه آن نیز از بالا به پایین باشد. بدین طریق از شره کردن رنگ به مقدار قابل توجهی کاسته می شود

4-رنگ آمیزی استر و رنگ دست اول را با فشار نسبتا بیشتری انجام می دهند، زیرا پر کردن خلل و فرج سطح رنگ آمیزی شونده (حتی بتونه شده) به عهده ی این دو لایه است . رنگ دست دوم و رنگ رویه را قدری ملایم تر می زنند زیرا کار پوشش صاف و نمای زیبا بخشیدن به سطح به عهده این دو لایه است.درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

علل ماندن جای قلم مو برای سطح رنگ آمیزی شده :

1- غلظت زیاد رنگ مصرفی

2- دمای رنگ مصرفی نسبت به محیط کار و شی رنگ آمیزی شونده کمتر باشد . (یعنی رنگ در محل سردی قرار داشته و قبل از متعادل شدن دمای آن با دمای محیط کار به مصرف رسیده است )

3- دمای شیء رنگ آمیزی شونده نسبت به محیط و رنگ مصرفی کمتر باشد (یعنی شیئی در محیط سردی بوده و پس از انتقال به محیط رنگ آمیزی قبل از متعادل شدن دمای محیط کار بلافاصله رنگ آمیزی شده است ).

4- رنگ مصرفی و شیی رنگ آمیزی شونده دمای مناسب داشته اندولی به محیط سرد انتقال داده شده و بلافاصله رنگ آمیزی انجام گرفته است.

5- قلم موی به کار رفته دارای کیفیت مطلوب و مناسب با رنگ مصرفی نبوده

حفاظت و نگهداری از قلم مو بعد از مصرف :

1- پس از اتمام کار قلم را به سطح تمیز و خشکی نظیر روزنامه یا مقوا کشیده تا رنگ اضافی مانده در آن زدوده شود سپس فورا با حلال مناسب شستشو داده

2- بهتر است قلم موی شسته شده را در محلول تمیز حلال رنگ مورد نظر طوری آویزان کنند که قسمت عمده ی موی قلم درآن قرار گیرد . این کار به نرم ماندن قلم کمک به سزایی خواهد کرد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/10/8:: 11:21 صبح     |     () نظر

 آموزش رنگ آمیزی با پیستوله

آموزش رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان با پیستوله

در این مطلب به چگونگی استفاده از پیستوله، نوع تنظیمات و ترفند های رنگ آمیزی با پیستوله می پردازیم….

در هنگام استفاده از پیستوله باید به نکات زیر توجه کنید:

1- پاشیدن رنگ از راست به چپ و از چپ به راست با سرعت یکنواخت و در هر رفت و برگشت یکبار ماشه را رها کرده و دوباره بگیریددرب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

2- در موقع پاشیدن حرکت پیستوله باید کاملا موازی سطح باشد حرکت دادن پیستوله در روی کار به صورت قوسی باعث می شود فاصله پیستوله نسبت به سطح در وسط کم شده و در کناره ها زیاد شود و این خود باعث شکم دادن رنگ در وسط می شود .

3- فاصله پیستوله تا سطح کار باید به اندازه و مناسب باشد.فاصله کم باعث تراکم زیاد رنگ گردیده و شره می کند (از سطح) و فاصله ی زیاد بالعکس باعث پراکندگی رنگ گردیده سطح رنگ دانه دانه یا زبر می شود به عبارتی به علت فاصله زیاد پیستوله با سطح رنگ قبل از اینکه به سطح برخورد کند به علت تماس زیاد با هوا پودر می شود و بعد از نشستن روی کار سطح را زبر می کند

4- فاصله ی مناسب با توجه به انواع مختلف رنگ و غلظتهای گوناگون بین 20 الی 30 سانتیمتر در نظر گرفته شده است. در هر حرکت حدود 50% از قسمت رنگ شده با حرکت قبلی مجددا تحت پوشش حرکت جدید قرار گیرد. علت این امر تراکم متفاوت پاشیدگی رنگ از پیستوله می باشد

5- در موقع پاشیدن همیشه از طرف خودمان (لبه ای که به شما نزدیکتر است) شروع به پاشیدن کنیم تا گرد رنگ به طرف مقابل که رنگ نشده حرکت کند اگر از طرف مقابل بپاشیم گرد رنگ روی کاری که رنگ کرده ایم می نشیند و کار را زبر می کند

6- درجه حرارت رنگ هنگام پاشیدن و همچنین درجه حرارت قطعه کار در کیفیت کار نقش مهمی ایفا می کنند درجه حرارت رنگ در موقع پاشیدن 22 درجه سانتیگراد و قطعه کار از 22 تا 30 درجه توصیه می شود

7- فشار هوای لازم جهت پودر کردن رنگ به جنس و غلظت رنگ بستگی دارد فشار هوای خیلی کم رنگ را کاملا گرد نکرده و سطح رنگ شده چروک بر می دارد و فشار هوای زیاد سطح رنگ شده دانه می زند پیستوله باید طوری تنظیم شود که هوا و رنگ به یک نسبت متعادل مخلوط واز درپوش پیستوله خارج شود.

*** نقاشی در تهران , خدمات ساختمانی در تهران , رنگ آمیزی در تهران , رنگ کردن در تهران , نقاشی خانه در تهران , نقاشی ساختمان در تهران , نقاشی آپارتمان در تهران , نقاشی اتاق در تهران

*** نقاشی در کرج , خدمات ساختمانی در کرج , رنگ آمیزی در کرج , رنگ کردن در کرج , نقاشی خانه در کرج , نقاشی ساختمان در کرج , نقاشی آپارتمان در کرج , نقاشی اتاق در کرجنقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/10/8:: 11:16 صبح     |     () نظر

<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب