سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

نحوه زیرکاری رنگ روغن برای دیوارهای گچی در نقاشی ساختمان

اصول اصلی نقاشی ساختمان در رنگ آمیزی دیوارهای گچی با دیوارهای رنگ شده متفاوت می باشد. برای دیوارهای گچی مراحل زیر را توصیه می کنیم   :

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمانی

نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختما در کرج

نقاشی ساختمان در شهریار

بلکا

مولتی کالر 

مراحل کار نقاشی ساختمان در حالت روی گچ و بدون رنگ :

1- پشت تیغ کشیدن ملایم روی گچ

 

2- روغن زیر کار مناسب گچ

 

3- ماستیک با یتونه مناسب

 

4- سمباده بعد از خشک شدن بتونه(24-12 الی ساعت بعد  )

 

5- گردگیری گردو خاک حاصل سنباده

 

6- رنگ آمیزی با قلمو و غلتک(نحوه استفاده از غلتک و مقدار رنگ مصرفی روی دیوار در این مرحله به شکیل تر شدن کار انتهایی کمک زیادی می کند.- مرحله آستری نقاشی ساختمان )

 

7- بعد از کامل خشک شدن رنگ اولیه و آستری با بتونه مخصوص، سطح کار (دیوار) لکه گیری می شود.

 

8- بعد از خشک شدن (12 الی 24ساعت) مرحله دوم سنباده کاری با سنباده نرم انجام می شود.

 

9 -گردگیری

 

10- رنگ دوم

 

11-رنگ سوم(این مرحله با دو غلتک انجام می شود. غلتک ترک و ایتالیایی برای شکیل تر شدن نتیجه کار )

 

12- در صورت نیاز رنگ روغن چهارم

 

(دوستان توجه کنید که تفاوت فاحش هزینه مدنظر برخی از به اصطلاح نقاشان ساختمانی به خاطر رعایت نکردن خیلی از این اصول(نحوه انجام -صرف زمان- مواد مصرفی- نوع زیر کارو…)می باشد. همیشه بر این باور بودم که کار مناسب با هزینه مناسب همسوست .پس همیشه به کار مناسب با هزینه پایین شک کنید!)

 

 آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پور

سایت ما :  http://naghashi.org/

 

کار مناسب = قیمت مناست =کیفیت مناسب

کار نا مناسب =قیمت پایین =کیفیت پایین

منطق این رو میگه: کار را به کار دان بسپارید   09127680354

اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو* بلکا – کاغذ دیواری – پتینه کاری – رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی – اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس – اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر – رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه – اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقتتماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پوربرچسب نقاشی ساختمان در تهران 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/1/10:: 9:12 عصر     |     () نظر

خدمات رنگ آمیزی ساختمان

 

تخصص ما اجرای رنگ و پوششهای ساختمان است

 

اجرای انواع رنگ های مولتی کالر اکریلیک پوششهای سلولزی رنگ های روغنی و پلاستیک سیلر و کیلر پلی استر و نیم پلی استر رنگ های نما ( غبار گریز )کنتکس و رولکس و هر نوع پوشش ساختمانی با بهترین کیفیت

با به کار گیری اصول روانشناسی رنگ بر اساس اصول چاکرا تراپی به شما در رسیدن به اهدافتان از نظر فروش ساختمان یا رسیدن به آرامش روحی و.... کمک خواهد کرد این تکنیک برای اولین بار در ایران توسط شرکت مهر آذین ارائه شده.

به کار گیری جدید ترین روشهای اجرای پوششهای ساختمان در زمینه رنگ های سنتی و کلاسیک

اجرای کار به صورت پیمانی .اجرت .مصالح و اجرت .قرارداد جهت تامین نیروی متخصص در این زمینه

و هر گونه خدمات در زمینه رنگ آمیزی ساختمان به صورت حرفه ای

با تیمهای کاری ورزیده و ابزار مدرن توانایی انجام هرگونه کار در هر حجم کاری از یک واحد تا 10000 واحد کاری

اماده پاسخ گویی به سوالات شما در زمینه رنگ و پوششهای ساختمانی و مشاوره رایگان

آماده ارائه خدمات در سراسر کشور (استقرار شرکت در اصفهان می باشد و فقط برای کارهای با متراژ بالای 3000 متر مربع برای شهر های دیگر طرف قرار داد خواهد شد )

 

مجری جدید ترین سبک های رنگ آمیزی کشور

مانند رنگهای ترک و طراحی با رنگ های اکرولیک و ...

کیفیت کار برابر با استاندارد های مورد تایید اتحادیه با قرار داد معتبر فی مابین شرکت و کارفرما با ضمانت در تاریخ تحویل وکیفیت کار.

از سایت ما به آدرس زیر بازدید کنید

 

بهترین نوع رنگ و مناسب ترین طیف آن را طبق اصول روانشناسی ازما بخواهید

 

تجربیات با ارزش در زمینه علوم روحی و رنگ شناسی به روش چاکرا تراپی را به صورت عملی و قابل لمس با صنعت رنگ آمیزی ادقام نمودیم تا بهترین را به شما تقدیم کنیم

آیا میدانید با انتخاب رنگ ...... سیر بهبود بیماری های جسمی را سرعت بخشید .

و یا با انتخاب رنگ ...... بهبود بیماری های روحی را به طرز باور نکردنی سرعت ببخشید ؟

آیا می دانید با انتخاب رنگ ..... می توانید ضمیر نا خود اگاه خود را به گونه ای سازید که با دیگران به راحتی ارتباط بر قرار کنید و سخنور خوبی شوید ؟

آیا میدانید با انتخاب رنگ ..... اولین مشتری عاشق ساختمان شما خواهد شد و آن را خواهد خرید !!!!

بله در عمل تمام موارد فوق اثبات شده و با تائیده جهانی می باشد

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/1/9:: 8:3 عصر     |     () نظر

  نحوه پاک کردن رنگ

نقاشی خانه یکی از کارهایی است که احتمال کثیف و رنگی شدن محیط در حین کار زیاد است و هیچ ارتباطی به اینکه شما سعی می‌کنید چقدر کارتان را با دقت انجام بدهید ندارد؛ زیرا خواه ناخواه این اتفاق خواهد افتاد و احتمال رنگی شدن پوست یا لباس شما، زمین و قسمت‌های دیگر در حین نقاشی زیاد است. اگرچه برخی از لکه‌های خاص به سختی پاک می‌شود و نیاز به محلول‌های پاک‌کننده خاص دارد، اما پاک کردن بسیاری از لکه‌های رنگی با به کارگیری راهکارهای ساده به راحتی صورت می‌پذیرد.

 

 

لکه‌های روی لباس

 

چنانچه رنگی که روی لباس شما ریخته است بر پایه آب باشد کار شما بسیار راحت می‌شود. در این صورت به محض لکه شدن لباس‌تان می‌توانید آن را با آب بشویید. اگر این امکان برای شما وجود دارد که چنین لکه‌ای را قبل از خشک شدن برطرف کنید، آب‌کشی کردن آن بهترین و ساده‌ترین راه است. زیرا این کار لکه رنگی را که هنوز خشک نشده به مقدار زیادی پاک می‌کند و اثر لکه نیز با شستشوهای مکرر دیگر توسط ماشین لباس‌شویی برطرف خواهد شد. اما اگر با رنگ روغنی سرو کار دارید و لباس شما به وسیله این نوع رنگ لک شده، کار شما سخت‌تر می‌شود. در این صورت اگر قبل از خشک شدن لکه اقدام کنید ممکن است لکه با مقداری الکل یا سوهان ناخن برطرف شود. این کار ممکن است سبب از بین رفتن رنگ پارچه لباس شما نیز شود، به همین دلیل توصیه می‌کنیم ابتدا این کار را روی قسمت داخلی لباس خود تست کرده و بعد برای پاک کردن لکه اقدام کنید.

 

لکه رنگی ایجاد شده روی پوست

 

حتی دقیق‌ترین و ماهرترین نقاش‌ها نیز هنگام کار ممکن است قسمتی از پوست صورت و دستان خود را رنگی کنند. در اکثر موارد شستن پوست با آب و صابون قبل ار خشک شدن لکه سبب می‌شود لکه از بین برود. اما اگر لکه روی پوست شما خشک شد، مقداری مارگارین روی پوست‌تان بمالید؛ این کار سبب می‌شود پوست شما مرطوب و چرب شده و از جذب لکه جلوگیری خواهد شد. پس از چرب کردن پوست با مارگارین، لکه فورا از پوست جدا می‌شود و باقیمانده اثر لکه با کمک آب و صابون بر طرف خواهد شد.

 

لکه رنگ بر روی کف اتاق

 

هنگام نقاشی دیوارها، رنگی شدن کف اتاق ممکن است برای شما یک فاجعه به نظر برسد در حالی که پاک کردن این لکه‌های رنگ از روی زمین به هیچ وجه کار دشواری نیست. چنانچه کف اتاق شما با رنگی که بر پایه آب است لک شده، توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه اقدامی برای از بین بردن لکه جای آن را با یک حوله خیس بخیسانید و لکه را پس از خیس خوردن از سطح جدا کنید؛ سپس اثر باقیمانده را با کمک آب و صابون بشویید تا تمیز شود. اگر اثر باقیمانده از لکه سماجت کرد، آن را با مالش پارچه آغشته به الکل برطرف کنید.

 

از بین بردن لکه‌های ناشی از رنگ روغنی را از ابتدا با مالش پارچه آغشته به الکل شروع کنید و برای چند دقیقه پارچه را روی لکه بمالید تا لکه از بین برود. اغلب لکه‌های رنگ روغنی با این روش از بین می‌رود اما اگر این اتفاق نیافتاد و لکه بر جای خود باقی ماند، با کمک سیم ظرفشویی که آغشته به واکس مایع است این کار را انجام دهید؛ در نهایت اثررنگ را با شستشوی آن با آب و صابون برطرف کنید. اگر لکه ایجاد شده کاملا خشک شده است، قبل از اینکه این اقدامات را انجام دهید ابتدا لکه را تا جایی که امکان دارد با یک شیء نوک نیز یا سوهان ناخن بتراشید و از سطح جدا کنید.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/1/9:: 7:45 عصر     |     () نظر

 رنگ و نور همواره در قالب بخش هایی اساسی از حیات ما بر روی کره ی خاکی مطرح بوده اند.یکی از نخستین آثار ثبت شده از نیروهای جادویی رنگ ها را می توان در غرهای لاسکاکس و آلتی مارا مشاهده کرد. در این نمادها نقاشی هایی تزیینی از انواع حیوانات، زینت بخش دیوارهای داخلی شده است. نقاشان این تصاویر، نقاشی های خود را با دست ترسیم نموده و با استفاده از ساده ترین رنگ های طبیعی که در کف غارها در دسترس بود، همچون سنگ آهن قرمز و زرد، منگنز و گل سیاه، تنوع قابل ملاحظه ای از رنگ ها را در هنر خود به کار گرفته اند

.

بر دیواره ی غارهای لاسکاکس و آلتی مارا ، رگه های درخشانی از بلور های کربنات آهک ، رنگ سفیدی را برای نقاشان پیش از تاریخ فراهم آورده بود که می توانستند به کمک آن سایه های محو و عمق میدان های جالب توجهی خلق کنند  .
انسان ما قبل تاریخ با مشاهده دگرگونی رنگ های طبیعت، خیلی زود به اهمیت رنگ ها پی برد، در چرخه ی شبانه روز، به هنگام غروب خورشید، افق قرمز رنگ، پایان فعالیت روزانه را نشان می داد و نیاز برای فرو رفتن در امنیت غارها را به منظور دور بودن از خطرات تاریکی – شب سیاه اعلام می کرد. قرمز و سیاه (مشکی!!) نیز همواره به عنوان رنگ های نمادین حیات و مرگ به شمار می آمدند و نخستین بار انسان های غار نشین از این دو رنگ برای تزیین گور مردگان خود استفاده می کردند و بعد ها اخلافشان آن ها را جهت آراستن آثار هنری خویش به کار بردند  .

با پیشرفت انسان، کشیدن تصاویر در دوران غارنشینی و تزیین دیوارها، در میان جوامع قبیله ای جایش را به خود آرایی بر سطح بدن داد. در ابتدا، برای این کار از انواع اشیاء طبیعی مانند برگ، پر، صدف و رنگ استفاده می کردند. در هر قبیله و اجتماعی تمامی اعضاء سطح بدنشان را مطابق با طرح به خصوصی رنگ آمیزی می کردند تا موقعیت خاص خود را در جامعه پیرامونشان نشان دهند.
این گونه رنگ آمیزی ها را معمولاً در زمان های مهمی از حیات فرد یعنی به هنگام آغاز دوره ی جدیدی از زندگی او (تولد، بلوغ، ازدواج، مرگ) انجام می دادند. رنگ بدن و شیوه ی خود آرایی، نشان گر هویت و تعلق هر فرد به جامعه ای خاص بود و در عین حال موقعیت او را در میان سایر اعضا تعیین می کرد و مبین نقش اجتماعی وی بود. رنگ ها و طریقه های مختلف رنگ آمیزی، به افراد یک قبیله به خصوص یا قبایل دیگر، امکان می داد تا اشخاص را از یکدیگر تمیز دهند و در نتیجه به مثابه مدل های خاص لباس (درست مانند لباس های متحد الشکل افراد پلیس، کارمندان، پرستاران، پزشکان و در برخی از مدرسه ها و دانشکده ها و کالج ها) عمل می کردند.

امروزه، رنگ آمیزی بدن به اشکال مختلفی صورت می گیرد. افراد از انواع رنگ های آرایشی (معمولاً برای صورت) استفاده می کنند. خانم ها به منظور ایجاد تغییر در قیافه ی خود، با پر رنگ تر کردن رنگ های طبیعی صورت، چهره شان را می آرایند و بازیگران به منظور ایجاد مؤثرترین و بهترین تاثیر گذاری حین اجرای نقش، از رنگ های قوی ترین نورها بهره می گیرند.
مصریان باستان از ترکیبی آبی رنگ (که به احتمال زیاد حاصل آزمایش هایی بوده که برای ساخت شیشه انجام میدادند) به عنوان نمادی از حقیقت و کمال استفاده می کردند.

این ویژگی های رنگ آبی، خصوصیت نمادینی بود که بعدها در تمثال مریم عذرا نیز ظهور کرد.
در هندوستان عروسک های هندو به مدت 6 روز قبل از مراسم ازدواج،‌ لباس کهنه زرد رنگی بر تن می کنند تا ارواح پلید را از خود برانند. در مراسم ازدواج نیز عروسک و کاهنی که عقد را جاری می سازد، هر دو لباس هایی به رنگ زرد می پوشند، در حالی که در چین دختری که قرار است ازدواج کند لباسی قرمز رنگ در بر می کند، چرا که قرمز برای چینی ها نماد زندگی تازه و آینده ای خوب و شاد است. سفید برای پاراتنون های یونانی (به معنای «باکرگی» و پیکره آتنا اصلی ترین رنگ به شمار می رفته، و هنوز هم رنگی است که اکثر عروس های غربی بر تن می کنند (همارد و دوروتی، 1378). ارغوانی، مقدس ترین رنگ نزد یونانیان و رومیان بوده است. این رنگ را از نوعی صدف حلزونی تهیه و برای آراستن خدایان و امپراطوران ذخیره می کردند.
چینی ها از دیر باز نقاشانی ورزیده و کار آموز بودند. چنین ثبت شده است که امپراطوری از سلسله ی «هان» در 80 سال قبل از میلاد مسیح مجموعا ای از نقاشی هایی را که گفته می شود از زیبایی رنگین و با عظمتی برخوردار بودند، در انبارهایی نگهداری می کردند که امروزه به آنها موزه می گویند

.
در عصر تانک، در سال های 1618-1907 پس از میلاد مسیح نقاشی های دیواری و لوحه های نقاشی که با قدرت رنگ آمیزی شده بودند، ترسیم گردیده است. همان زمان سرامیک های جدیدی با رنگ های زرد، قرمز، سبز و آبی ساخته شده و در سلسله ی «سونگ» ذوق و سلیقه ی افراد در زمینه ی یرنگ به نحوی خارق العاده پرورده شد، رنگ های تصویری تنوع بیشتری یافت و جنبه ی واقع گرائی آن نیز افزایش یافت. سرامیک ها با لعاب های فراوان جدیدی به رنگ هایی نظیر سبز بیدی و مهتابی که از بی مانندی برخوردار بودند، آراسته شدند.

 


اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو* بلکا – کاغذ دیواری – پتینه کاری – رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی – اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس – اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر – رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه – اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقتتماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پوربرچسب نقاشی ساختمان در تهران 

 

رنگهای مولتی کالر,مولتی کالر پارس,نقاشی ساختمان مولتی کالر,قیمت مولتی کالر,اتحادیه نقاشان ساختمانی,رنگ امیزی ساختمان,هزینه نقاشی ساختمان,نقاشی مدرن ساختمان,نرخ نقاشی ساختمان,رنگ اتاق خواب کودک,انواع رنگهای ساختمانی,رنگ ساختمانی,رنگ پلاستیک ساختمان,رنگهای جدید ساختمانی,بهترین رنگ ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی خانه,نقاشی ساختمان تهران,نقاشی رنگ روغن ساختمان,تصاویر نقاشی ساختمان,رنگ پلی کالر,قیمت رنگ مولتی کالرنقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ ساختمان,مولتی کالر,نقاش ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان,نقاشی خانه,نقاشی منزل,مولتی کالر,انواع رنگ ساختمان,انواع رنگ های ساختمانی,انواع رنگ ساختمانی,رنگهای مولتی کالر,مولتی کالر پارس,نقاشی ساختمان مولتی کالر,قیمت مولتی کالر,اتحادیه نقاشان ساختمانی,رنگ امیزی ساختمان,هزینه نقاشی ساختمان,نقاشی مدرن ساختمان,نرخ نقاشی ساختمان,رنگ اتاق خواب کودک,انواع رنگهای ساختمانی,رنگ ساختمانی,رنگ پلاستیک ساختمان,رنگهای جدید ساختمانی,بهترین رنگ ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی خانه,نقاشی ساختمان تهران,نقاشی رنگ روغن ساختمان,تصاویر نقاشی ساختمان,رنگ پلی کالر,قیمت رنگ مولتی کالر,عکس نقاشی ساختمان,انواع رنگ آمیزی منزل,بهترین نوع رنگ ساختمان,نقاشی خونه,نقاشی ساختمان مولتی کالر,نقاشی منزل,بهترین رنگ برای ساختمان,انواع رنگهای مولتی کالر,رنگ مولتی کالر,رنگ پلاستیک,رنگ داخلی ساختمان,رنگ و نقاشی ساختمان,قیمت رنگ بلکا,قیمت رنگ ساختمان,

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/1/2:: 5:46 عصر     |     () نظر

 .نما رنگ سیلیکونی

  


.نما رنگ سیلیکونی  

 

دوام سطوح مختلف خارجی ساختمان رنگ سیلیکون بر پایه رزین های امولسیونی –آب پایه- می باشد که برای رنگ آمیزی با در شرایط جوی بحرانی و برای حفاظت سطوح بتنی و...در برابر خوردگی شیمیایی شدید جوی و الاینده های صنعتی نظیر بخارات قلیاها،نمک ها، و اسیدهای کلریدیریک ،سولفوریک،نیتریک و...استفاده می گردد

 

موارد مصرف  :

 

رنگ آمیزی و تزئین سطوح خارجی ساختمانی نظیر بتن، گچ، آجر، آردواز، سیمان آزبستی،سفال و سنگ

پوشش ومحافظت بتن وگچ در برابر آب و رطوبت و آب بندی سطوح باران گیر ساختمان

پوشش و محافظت بتن در برابر انواع اسید ها ،قلیاها و نمکهای معدنی موجود در جو و آلاینده های دود کارخانجات پالایشگاه ها،کارخانجات مواد غذایی، دارویی،بهداشتی و ..

 

 

ویژگی ها و مزایا :

 

صد در صد قابل شستشو و غبار گریز و آب بند و بهترین گزینه برای رسیدن به نماهای همیشه تمیز با رنگها و آستریهای آ ب گریز و غبار گریز.

قابل رقیق سازی با آب و اجرا با قلم مو ،اسپری و غلطک نقاشی

مقاوم در برابر زردی،رنگ پریدگی، شوره زدن،گچی شدن،هجوم خزه،کپک،قارچ و گلسنگ.

فاقد حلال های نفتی مضر برای انسان و محیط زیست،کاملا بهداشتی و بدون بوی نا مطبوع.

مقاوم در برابر انواع خوردگی های شیمیایی در شرایط جوی بحرانی .

ایجاد قدرت تبادل گاز و بخار آب داخل مصالح با جو اطراف(تنفس عالی) .

امکان اعمال روی سطوح بتنی خیس،آجر، گچ،سفال،ایرانیت،آرداوز،قطعات پیش ساخته بتنی وانواع ملاتهای ساختمانی .

 


 

 آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پور

سایت ما:    http://naghashi.org/

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/1/2:: 5:11 عصر     |     () نظر

<      1   2   3      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب