سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

دنیای هنر رنگ و نقاشی

 

کاربرد رنگ ها در شفابخشی خودتان

 

اگر برای شروع کار فقط می توانید یک گل انتخاب کنید , حتماً رنگ آبی را بر گزینید .

در ذهن خود تجسم کنید.....

 

حالا همچنان که به گل های آبی رنگ نگاه می کنید نفس عمیقی بکشید . وقتی احساس کردید آماده اید , نفس خود را به آرامی و به تدریج رها کنید و به گل بدمید . آن گاه گل آبی را مقابل صورت خود نگاه دارید . در این هنگام احساس خواهید کرد که این رنگ بخشی از وجود شما شده است .

 

این عمل را سه بار تکرار کنید . سپس همچنان که آن رنگ رادریافت می کنید و آن را جزئی از وجودتان می سازید چشم ها را ببندید

 

 

این تجربه را ذره ذره احساس کنید چه رمز توفیق تان در شفایابی از طریق رنگ ها همین است.

 

همان گل آبی را بردارید .این همان رنگ اصلی شفابخشی است و همیشه و حتی پیش از هر رنگ دیگری در ذهن شما جای می گیرید . جایی آرام پیدا کنید , جایی که بتوانید در آرامش کامل قرار بگیرید . حتماً لازم نیست در منزلتان باشید ؛ هر چند در محیطی آشنا احساس راحتی و امنیت بیشتری خواهید داشت . روی صندلی راحتی بنشینید, سعی کنید در حالتی قرار بگیرید که جریان انرژی بتواند به آسانی در سراسر وجودتان جریان پیدا کند . توجه داشته باشید که این نکته حائز اهمیت است .

 

 

 

فکرتان را به سمت بالا وبه آسمان آبی متمرکز کنید با کم ترین تلاش , سریع ترین سفر را آغاز خواهید کرد . در این هنگام , در تمام وجودتان احساس سبکی می یابید زیرا انرژی جمع شدة وجودتان آزاد می شود . ممکن است همچنین وقتی به ابعاد دیگر متصل می شوید, از رنگ های دیگر نیز تجسمی گذرا به دست آورید . انتظار نداشته باشید که در همان ابتدای کار این رنگ ها را ببینید , اما مطمئن هستید که آن هاوجود دارند. تمام رنگ هایی که ما در این جا و در کرة زمین می بینیم , در واقع تصاویر بازتابیدة ابعاد دیگر هستند . گو این که آلودگی های جو زمین نمی گذارند آن ها را با شکوه و عظمت واقعی خود ببینیم .

 

 

تصویر رنگ گل آبی که هنگام بستن چشمان تان در تجسم دارید , کلید ورود به عالم هستی است . شما هر بار که به این قلمرو وارد می شوید جسم تان بنا بر مشکلی که در آن زمان دارید , رنگ مورد نیازش را جذب می کند .

 

 

رنگ درمانی نه تنها زندگی شما را تغییر می دهد, بلکه قدرتی به شما خواهد داد که می توانید به دوستان و خانوادة خود کمک کنید همچنین راهی است برای رهایی از حس بیهودگی در مواقعی که یکی از نزدیکان و عزیزان تان رنج می برد . اکنون شما می توانید به آنان کمک کنید.

 

خاصیت انواع پرتوها

 

پرتو رنگ آبی

 

کاربردهای درمانی :

 

سردمزاحی و بی تفاوتی

 ر نادر است . و چنان آرامشی به همراه دارد که هر دو طرف ,یعنی درمانگر و درمانجو , تأثیر هیپنوتیسمی را که به محیط درمان نفوذ می کند , در می یابند . بنابراین سعی کنید که هیچ رنگ دیگری را به سمت آن نقطه هدایت نکنید . از آن جا که برخورداری از رنگ طلایی در هاله مزیت بزرگی است , با نیروی خود این اثر را به سمت جلو پیش برید و در آرامش کامل آن را رها کنید .

 

کشف رنگ زرد در هاله ها

 

رنگ زرد نشانگر فهم و شعور فرد است , اما در ضمن حساسیت های افراطی و واکنش های حساسیت زا را نیز مشخص می کند . برای تنظیم سامانه , کمی رنگ سبز و آبی را به آن نقطه اضافه کنید , به ویژه اگر بییمار از نوعی ناراحیت و تشویق عاطفی رنج می برد . به هر صورت , وجود رنگ زرد در هاله , مزایای زیادی دارد , به ویژه اگر فرد در مرحلة معاینه های بالینی باشد , زیرا این رنگ بیش از همة رنگ ها , آگاهی دهنده است .

 

کشف رنگ نارنجی در هاله ها

 

شما به ندرت می توانید رنگ نارنجی را در هاله ها احساس کنید , حتی پس از انجام رنگ درمانی , زیرا به سرعت انرژی همتا را ترک می کند .به هرصورت , اگر در جایی از بدن بیمارتان ارتعاشاتی مشخص حس کنید, ممکن است به مقدار کمی رنگ نارنجی پیوسته اید . در این وضعیت می توانید کمی رنگ آبی , زرد یا سبز را اضافه کنیدو ناحیه بیش از حد تحریک شده را به آرامش برسانید .

 

کشف رنگ صورتی در هاله ها

 

هنگامی که ارتعاش رنگ صورتی را حس می کنید نه تنها احساس آرامش خواهید کرد , بلکه در می یابید شخصی که به شفا بخشی اش پرداخته اید, نگرشی مثبت یافته و قادر است با دردهای گوناگون عاطفی و احساسی به آساین کنار آید . از آن جا که رنگ صورتی آرامش بخش و امنیت آفرین است و تأثیری مثبت دارد باید در هاله ها به تنهایی مورد توجه قرار گیرد . با وجود این هنوز هم باید کارهایی از جایی دیگر انجام شود بنابراین وقتی در کل انرژی همتا کار می کنید زیاد آسوده خاطر نگردید .

 

کشف رنگ بنقش در هاله ها

 

واکنش احساسی شما نسبت به رنگ بنفش بسیار فوری است . دست های تان کمی بی حس می شوند و احساس خواب آلودگی می کنید . گویی به مقطع مراقبه وارد می شوید . به ندرت می توانید بیش از خطی جزئی رنگ بنفش را در هاله ها بیابید, حتی نشانة کوچک می تواند مشخص کند که بیمار به شدت حساس است و باید با احتیاط ادامه دهید . این گونه افراد به احتمال زیاد بسیار هنرمند و شهودی هستند .و رنگ بنقش رنگی است که لازم نیست رنگ دیگری را به ان اضافه کنید .

 

کشف رنگ ارغوانی در هاله ها

 

اگر کسی به شفا یافتن نیازی نداشته باشد , به احتمال زیاد نمی تواند رنگ ارغوانی را در هاله اش بیابید . افزون بر آن , اگر وجودهایی معنوی نیز حضور داشته باشند , نوعی انرژی دورانی را در کف دست تان احساس خواهید کرد . ارتعاشات حضور فیزیکی شخص معنوی کاملاً برجسته و پیشرفته , می تواند اتاقی را که افراد در آن نشسته اند تحت تأثیر آن ارتعاشات قرار دهد .در جمعی شفابخش تجربه کردن این نزدیکی امتیازی ارزشمند است .

 

کشف رنگ سبز در هاله ها

 

لرزشی خفیف در تمام دست تان نشانگر حضور رنگ سبز است . اگر ارتعاشی که از این رنگ به دست می آورید ملایم باشد می توان گفت که در سامانة عصبی بیمار مشکلی وجودندارد . چنانچه احساس کنید ارتعاشات کمی بیش از اندازه ملایم است می توانید کمی رنگ نارنجی اضافه کنید تا رخوت و سستی سامانه را خنثی کنید .

 

هر چه بیش تر با خصوصیات مختلف رنگ ها آشنا شوید , به هنگام شفابخشی با رنگ ها توفیق بیش تری خواهید یافت . در تجزیه و تحلیل های تان همیشه به حس شهودی تان اعتماد کنید . از انتخاب رنگ های اشتباه هراس نداشته باشید . زیرا اگر گیرنده به رنگی که شما انتخاب کرده اید نیازی نداشته باشد , انرژی همتایش پاسخ نخواهد داد. شما به سادگی نمی توانید با استفاده از رنگ ها به کسی یا چیزی آسیب برسانید . این خالص ترین شکل شفابخشی است که فرد می تواند به دیگری ارائه دهد .

 


نوشته شده توسط بابک قلی پور 97/7/19:: 8:15 عصر     |     () نظر

درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب