سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

 

 

 

کــاغــذ دیــواری یــا در اصطـلاح « Wallpaper » کاغذ نسبتا ضخیمی است که در رنگ ها و طرح های مختلف تولید و عرضه می شود.

     

 

    در کشور ما نیز این کالا با نقش ها و طرح های مختلفی در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار یافت می شود. به گفته برخی فعالان بازار لوازم ساختمانی معاملات انواع کاغذ دیواری در سطح خرده فروشی از رونق افتاده و در حال حاضر فقط در ساختمان های قدیمی که در ابتدای ساخت آن ها به استفاده از موادی چون کنیتکس، کیدتکس، رولکس، رومالین و رنگ توجه نشده و سطوح نسبتا ناصافی برای استفاده از این مواد دارند، انواع کاغذ دیواری مورد اسـتفاده قرار می گیرد. بر این اساس بیش ترین تقاضا برای این کالا مربوط به پروژه های کلان و ساختمان ها و مناطقی است که بافت سنتی دارند.

   از میان کاغذ دیواری های خارجی می توان به محصولات کشورهای آلمان، ایتالیا کانادا، ژاپن، کره و چین اشاره کرد که در این میان محصولات کشور کانادا بهترین کیفیت را دارا هستند.

 

در میان کاغذ دیواری های خارجی، نمونه های وارد شده از کشور چین قیمت و کیفیت نازلی دارند،  «چینی ها با جعل برندهای معروف کشورهایی چون کانادا، آلمان و انگلیس و عرضه محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت توانسته اند تا حدودی بازار کشورمان را به قبضه خود درآورند.»

 

کاغذ دیواری های تقلبی و نامرغوب بوی پلاستیک داده و بعد از مدت کوتاهی روی دیوار بر آمده می شوند (طبله می کنند.)

 

   کاغذ دیواری در دو نوع ضدآب و معمولی تولید می شود.نمونه هایی که به ضدآب معروف هستند این قابلیت را دارند که برای تمیزی و نظافت آن ها از دستمال های نمدار استفاده شود که این قابلیت در برخی از کاغذ دیواری های خارجی (کانادایی، آلمانی و کره ای ) تا حد شست وشوی کامل نیز ارتقا می یابد.

 

امروزه هزینه کاغذ دیواری مطلوب دو برابر هزینه رنگ آمیزی می شود و خیلی ها رنگ  یا پوشش سلولزی را ترجیح می دهند. البته هزینه مناسب رنگ آمیزی تنها دلیل استقبال از ان نیست می توان خاصیت ضدعفونی کنندگی و پاک کنندگی و طراوت و شادابی رنگ و در مقابل تولید کپک و انواع قارچهای پشت کاغذ دیواری را از دلایل عمده برتری رنگها ی ساختمانی نسبت به کاغذ و پوشش های الیلافی نام برد.

 

اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو * بلکا - کاغذ دیواری - پتینه کاری - رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی - اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی - اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر - اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس - اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر - رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه - اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره

 

آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت09127680354

 

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/12/6:: 12:2 صبح     |     () نظر

درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب