سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

 

قیمت نقاشی ساختمان شهریار,

پیمانکار نقاشی ساختمان شهریار,

نقاشی داخل ساختمان شهریار,

نقاشی ساختمان شهریار قیمت,


نقاشی ساختمان شهریار وسائل,

"کتاب نقاشی ساختمان شهریار",

نقاشی ساختمان شهریار ترکیبی,

پمپ نقاشی ساختمان شهریار,

اغلب برای اتاق خواب ازچه رنکهایی استفاده کنیم یهتر است؟

 

 اتاق خواب ، اتاقی برای مطالعه ، خوابیدن و یا محلی برای ارتباط خالصانه با همسر... همه اینها نشان می دهد که اتاق خواب خصوصی ترین مکان خانه برای یک فرد محسوب می شود و آرامش در ان نقش مهمی دارد.

 

حال شما هر رنگی یا رنگهایی  که انتخاب می کنید هر چقدر این جس آرامش و انرژی مثبت را در شما تقویت کند ( فقط در شما) می تواند رنگ ایده آلی باشد.

 

در اتاق خوابی که فضای بزرگتری دارد می توانید از تکنیک انتخاب رنگ ، رنگهای متضاد استفاده کنید رنگهایی با کنتراست بالا  اما در اتاق خوابی که فضایی کوچک دارد از تکنیک انتخاب رنگ ، رنگهای همگن استفاده کنید.

 

اگر اتاق خوابتان پنجره دارد با تخلیه انرژی رنگهای دیگر اتاق  فضای خوبی به اتاقتان می دهد. اگر پنجره ندارد یک دیوارتان را رنگ روشن ملایم (گرم ملایم نه رنگ سرد) برای ایجاد چنین فضایی تخصیص دهید.

 

رنگ های آبی - سبز نعنایی - سبز زیتونی - یاسی بنفش - صورتی - نارنجی - گلبهی ملایم با توجه به سلیقه شما می توانند انتخاب خوبی باشند. البته سعی کنید هر رنگی که انتخاب می کنید حالت طبیعی داشته باشد یعنی رنگ آبی یا سبزی که در طبیعت دیده می شود.

 

اگر رنگ سرد انتخاب می کنید مثل رنگ آبی می توانید از رنگهای کمکی و تکمیلی برای گرمتر شدن فضای اتاق خواب استفاده کنید.برای رنگ آبی متوانید از رنگ زرد کمک بگیرید و یا برای رنگ سبز از زرد و قرمز.حتما لازم نیست نیست رنگهای کمکی رنگ دیوار باشند می توانید از رنگ پرده یا بالشت ها و ... کمک بگیرید.

 

اگر از رنگ خیلی گرم استفاده می کنید مثل نارنجی یا قرمز حتما یک دیوار را رنگ روشن گرم رنگ کنید تا فضا به تلطیف و تعادل برسد. (تخلیه انرژی)

 

رنگ یاسی یا رنگ بنفش ملایم هم اگر استفاده می کنید نیاز به هیچ رنگ کمکی ندارید. رنگ یاسی اگر ملایم انتخاب شود خودش به تنهایی حرفها برای گفتن دارد!

 

همیشه رنگ سقف را سفید انتخاب کنید البته نه سفید خالی ! سفید خالی در اصظلاح نقاشان ساختمانی شیت دیده می شود. رنگ سقف سفید سقف خودش ابزاری ست برای بهتر دیده شدن رنگهای دیگر اتاق.(رنگ سفید با همه رنگها هارمونی خاصی دارد)

 

در کل دنیای رنگها دنیای متفاوتی است همیشه در انتخاب رنگ از رنگهای طبیعت الهام بگیرید(رنگ میوه ها ) تا به تعادل و ارامش نزدیکتر شوید .

 

از لحاظ جنس رنگ هم حتی المقدور از رنگهایی که طروات و نشاط را بیشتر در خود دارند استفاده کنید. رنگهای اکریلیک و پایه آب اگر اصولی کار شوند هم دارای ماندگاری بیشتر هستند هم سازگار با روح طبیعت و انسانها.

 

 

 

رنگ ساختمانی

 

 

موضوعات مرتبط: نقاشی ، نقاشی ساختمان ، نقاش ساختمان

برچسب‌ها: نقاشی نقاشی ساختمان نقاش ساختمان


نوشته شده توسط بابک قلی پور 95/8/9:: 1:15 عصر     |     () نظر

اطلاعاتی درمورد ترک دیوار ساختمان

 

 

طریقه نقاشی ساختمان شهریار,

رنگ و نقاشی ساختمان شهریار,

مدل نقاشی ساختمان شهریار,

عکسهای نقاشی ساختمان شهریار,

لوازم نقاشی ساختمان شهریار,

نقاشی ساختمان شهریار کاتالوگ,

ویزیت نقاشی ساختمان شهریار,

دکوراسیون نقاشی ساختمان شهریار,

نقاشی مدرن ساختمان شهریار,

جزوه نقاشی ساختمان شهریار,

پمپ نقاشی ساختمان شهریار,

فن نقاشی ساختمان شهریار,

 

سوالات زیادی می شود درباره علت ترک ساختمان و چگونگی پوشش این ترکهای دیوار.

 

بطور خلاصه سه نوع ترک ساختمانی ما در دیوارها مشاهده می کنیم. که به سه دلیل اصلی ایجاد می شود.

 

1- ترکهای ساختمانی با زوایه 30 تا 45 درجه که به علت نشست کل ساختمان ایجاد می شود. این ترک عمقی می باشد و بعد از شکافتن مشاهده می شود که آجرها و سیمان ها هم ترک خورده اند.

 

2- ترکهایی که معمولا عمودی یا افقی اند. این نوع ترکها به دلیل وجود جریان هوا در داخل گچ ایحاد می شوند. دیوارهای که حامل لوله خرطومی برای سیمهای برق و تلفن هستند از این دسته اند. یا اگر ساختمانی مستقیم مورد هحمه باد قرار گیرد ممکن است چنین ترکهایی ایحاد شود. یا دیوارهای شومینه و اطرافش که به غلت حرارت به پوکی گچ می رسند.

 

3- ترکهایی که بیشتر بصورت پوست پوست شدن مشاهد می شوند که به علت رنگ آمیزی غیر اصولی و زیر کار نا مناسب ایجاد می شوند.

 

حال با این مشکل ترک خوردن دیوارها چه کنیم؟

 

1- ترکهای نوع اول (عمقی) و نوع دوم با هر نوع زیر کاری دوباره ترک خواهند خورد.

 

2- ترکهای نوع سوم با استفاده از زیر کار اصولی و رنگ آمیزی با رتگهای استاندارد قابل رفع شدن هستند.


نوشته شده توسط بابک قلی پور 95/8/9:: 1:1 عصر     |     () نظر

نقاشی ساختمان در بلوارستاری

 

 

     اطلاعاتی درباره سند بلاست فلزات


 
یکی از معمولی ترین راهها برای حفاظت مخازن، خطوط لوله، سازه های فلزی و بدنه کشتیها در مقابل عوامل خورنده محیط، پوشش به وسیله رنگها، رزینها و عایقهاست. داشتن یک سطح مناسب، تمیز و عاری از هرگونه زنگ زدگی جهت اجرای پوشش لازم و ضروری می باشد .
برای تمیز کاری سطوح در ابعاد کوچک روش های سنگ زنی،سمباده زنی و برس زنی و در ابعاد وسیع تجاری آن یعنی سند بلاست(ماسه پاشی)انجام می گیرد.

 

عملیات سند بلاست عمدتا جهت نیل به دو هدف انجام می شود:

1- زدودن و برطرف نمودن جرمهای خارجی و زنگ زدگی و رسیدن به سطح فلز
2- ایجاد پروفیل(زبری)مناسب در سطح فلز جهت چسبندگی بهتر فیلم پوشش جهت حفاظ،سند بلاست بسته به نیاز در درجات مختلف اجرا می شود، جدول زیر معرف چهار درجه متداول اجرای سند بلاست و نماد آنها در استانداردهای سوئد و امریکاست.

سند بلاست بوسیله ذرات مختلف مانند ماسه سیلیسی، گریت آهن، پودر اکسید آلومینیوم و غیره انجام می پذیرد که هر کدام سطح مخصوص به خود را از حیث رنگ و درجه صافی ارائه میدهند.هر قدر دانه بندی و مش ذرات درشت تر باشد پروفیل ایجاد شده سطح زبرتر خواهد بود؛ البته این امر به عوامل دیگری مانند فشار هوای مصرفی و

فاصله یا زاویه برخورد ذرات نیز بستگی دارد.
خلاصه ای از روش و شرایط اجرایی عملیات سندبلاست و رنگ آمیزی مخزن

بعد از داربست بندی و آماده سازی سطح جهت رنگ امیزی مخزن به شرح و تحت شرایط ذیل  کار اجرا می گردد:

ابتدا کلیه وسایل و تجهیزات و مصالح مورد نیاز از قبیل کمپرسور باد، میکسر بادی، همزن، پمپ ارلس، ماسه و داربست به پای کار انتقال می یابد. کلیه ماشین آلات ، تجهیزات ، ابزار و مصالح مورد استفاده در عملیات های سند بلاست و رنگ آمیزی باید مطابق استاندارد های ذیربط بوده و مورد تایید واحد نظارت پروژه باشد.

 با لحاظ شرایط جوی و مساعد بودن هوا سندبلاست که عمدتاً بر اساس استاندارد سوئدی SA2 1/2 انجام       می گیرد، شروع و پس از اتمام سندبلاست هر ناحیه در همان روز 20 دقیقه بعد از هواگیری و تمیز نمودن سطح کار لایه اولیه رنگ (پرایمر) اتیل سیلیکات یا زینک ریچ اپوکسی اعمال می گردد. اجرای رنگ آمیزی مراحل بعدی و لایه های میانی و نهایی باید پس از شتشوی سطح کار با دستگاه واتر جت و خشک شدن سطح صورت می پذیرد. البته قبل از رنگ آمیزی هر لایه عملیات تاچ آپ در محل هایی مثل لبه ها و گوشه های کار و محل درز جوشها و نقاطی که احیاناً عیوبی وجود داشته باشد انجام می شود. در هر مرحله و پس از 24 تا 48 ساعت بر روی سطح خارجی مخزن و تا 72 ساعت برروی سطح داخلی مخزن البته پس از تایید دستگاه نظارت و رعایت مسائل فنی از قبیل ضخامت مناسب لایه، تمیزی کار و عدم وجود شُره رنگ، آور اسپری (Over Spray) ، خلل و فرج سطح رنگ و هر نوع عیب دیگر، عملیات

رنگ آمیزی لایه بعدی اجرا می شود.


نکات

به منظور رعایت ایمنی و بهداشت کار در داخل مخزن باید از فن های ضد جرقه استاندارد و داربست بندی مطمئن استفاده گردد.

هنگام رنگ آمیزی باید توجه داشت که نوع تیپ های مورد استفاده بر روی گان ایرلس طبق استاندارد کارخانه سازنده رنگ باشد.

سندبلاست نوع SA 2 1/2 با مس باره باید بطوری انجام گردد که تمامی میل اسکیل های روی سطح کار و درون خلل و فرج سطح خارج و کاملاً تمیز شود بطوری که سطح تماماً به رنگ آلومینیومی بشود.

میزان زبری سطح فلز پس از سندبلاست آن توسط دستگاه رافنس گیج اندازه گیری می شود.

هنگامی که نقاش شروع به رنگ آمیزی می کند باید فاصله گان خود را تا سطح کار حدود 50 سانتی متر  و  با زاویه ای نسبتاً مایل ثابت نگه دارد تا از آور اسپری شدن سطح جلو گیری نموده و رنگ را نیز هدر ندهد و یک سطح یکنواخت بدست دهد.

در زمانهایی که سطح فلز دچار رطوبت و شبنم می باشد اجرای سندبلاست ممنوع می باشد. همچنین اجرای عملیات سند بلاست با سلیس یا مس باره خیس یا شبنم زده مجاز نمی باشد.

رنگ لایه نهایی (فاینال) باید بطوری اجرا شود که هیچگونه سایه روشن روی سطح رنگ آمیزی شده دیده نشود و یک رنگ کامل و یکدست اجرا گردد.

هنگام رنگ آمیزی نقاش باید یک دستگاه وت گیج (تر سنج) در دست داشته باشد و ضخامت رنگ خود را در مراحل مختلف اجرا مورد ارزیابی قراردهد تا میزان پاشش رنگ بر روی سطح را کنترل نماید.

میزان چسبندگی رنگ پس از اعمال هر لایه و سفت شدن آن باید بوسیله ابزار تست چسبندگی از قبیل نوار سنجش چسبندگی بر اساس استاندارد های ذیربط مورد

http://naghashi.org/

ارزیابی قرار گیرد.

هر نوع عیب و نقص احتمالی بر روی سطح نهایی باید بگونه ای ترمیم گردد که سطح نهایی کار یکداستیل هستند قبل از سندبلاست باید توسط کاور پوشانده شود.

کلیه تستها از قبیل ضخامت سنجی بر اساس روشهای اعلام شده در استاندارد SSPC-PA2 انجام      می گیرد. تمامی دستگاههای مورد استفاده  در تستها باید بطور مداوم کالیبره شود. دستگاه میکرو تست باید بعد از هر اندازه گیری توسط کالیبراسیون آن

دستگاه کالیبره شود.

چسبندگی لایه پرایمر اتیل سلیکات باید به گونه ای باشد که حداکثر یک دقیقه پس از اعمال رنگ نتوان با خراش ناخن یا شئی فلزی لایه رنگ را از سطح جدا کرد.

معمولاً شرکت مجری رنگ آمیزی و تولید کننده رنگ مشترکاً کار اجرا شده را به مدت دو سال از حیث هر نوع کیفیتی گارانتی می نمایند. این شرکت با توجه به سوابق کاری اجرا شده و در صورت استفاده از مواد با کیفیت تولید شده توسط شرکتهای مورد تایید شرکت نفت کیفیت کار را به مدت پنج سال گارانتی  می نماید.

کلیه مراحل کار از حیث کیفیت اجرا، هماهنگی های کارگاهی  و مدیریت مناسب نیروی انسانی توسط یک نفر سوپروایزر رنگ و یک نفر کنترل کیفی مدیریت و کنترل می گردد. دریافت پرمیت، تحویل به موقع و با کیفیت کار سندبلاست و رنگ آمیزی و نیز دریافت تایید مراحل مختلف رنگ آمیزی و نظارت بر ایمنی کار و همچنین اطمینان از حصول کیفیت کار از جمله وظایف افراد ذکر شده می باشد.

ست، بدون سایه روشن، صاف و عاری از هرگونه عیبی باشد.

سطوح حساس و تجهیزات متصل به محل اجرای عملیات و سطوحی که از جنس غیر کربن استیل هستند قبل از سندبلاست باید توسط کاور پوشانده شود.

کلیه تستها از قبیل ضخامت سنجی بر اساس روشهای اعلام شده در استاندارد SSPC-PA2 انجام      می گیرد. تمامی دستگاههای مورد استفاده  در تستها باید بطور مداوم کالیبره شود. دستگاه میکرو تست باید بعد از هر اندازه گیری توسط کالیبراسیون آن دستگاه کالیبره شود.

چسبندگی لایه پرایمر اتیل سلیکات باید به گونه ای باشد که حداکثر یک دقیقه پس از اعمال رنگ نتوان با خراش ناخن یا شئی فلزی لایه رنگ را از سطح جدا کرد.

معمولاً شرکت مجری رنگ آمیزی و تولید کننده رنگ مشترکاً کار اجرا شده را به مدت دو سال از حیث هر نوع کیفیتی گارانتی می نمایند. این شرکت با توجه به سوابق کاری اجرا شده و در صورت استفاده از مواد با کیفیت تولید شده توسط شرکتهای مورد تایید شرکت نفت کیفیت کار را به مدت پنج سال گارانتی  می نماید.

کلیه مراحل کار از حیث کیفیت اجرا، هماهنگی های کارگاهی  و مدیریت مناسب نیروی انسانی توسط یک نفر سوپروایزر رنگ و یک نفر کنترل کیفی مدیریت و کنترل می گردد. دریافت پرمیت، تحویل به موقع و با کیفیت کار سندبلاست و رنگ آمیزی و نیز دریافت تایید مراحل مختلف رنگ آمیزی و نظارت بر ایمنی کار و همچنین اطمینان از حصول کیفیت کار از جمله وظایف افراد ذکر شده می باشد.

 


نوشته شده توسط بابک قلی پور 95/8/9:: 12:48 عصر     |     () نظر

      اطلاعاتی در مورد رنگهای (مولتی کالراریا)

 

موارد مصرف :

 

رنگهای مولتی کالر اریا قابل اجرا بر روی سطوح داخلی مختلف از جمله سطوح گچی،بتنی،چوبی،اهنی،پلاستیکی،الومینیومی،شیشه ای،کاشی و... میباشد.

 

قابلیت پوشش دهی و چسبندگی بالای رنگهای مولتی کالر اریا این امکان را فراهم می اورد تا درمکانهای مختلفی از قبیل منازل مسکونی، لوازم موجود در منزل( کابینت ها ، تخت ها ، میز ،

 

سطوح دکوراتیو و ...) مکان های پر تردد نظیر پاگردهای ورودی، پلکانها، پارکینگها و...

 

مکانهای عمومی مثل:

 

  بیمارستانها،دانشگاه ها،مدارس،سالنهای فرودگاه و مترو،استودیو های ضبط وپخش موسیقی، امفی تئاترها، هتل ها،ادارات، فروشگاه ها، موزه هاو.... استفاده میشود.

 

اماده سازی سطح برای اجراء رنگهای (مولتی کالر اریا)

 

 سطح زیر کار بایستی کاملا خشک وتمیز بوده وعاری از هر گونه الودگی، چربی،ودوده باشد. همچنین پیش از اجراء بر روی سطوح فلزی از قبیل:

 

تخت و مبلمان های فلزی ، کابینت و... زنگ زدگی و ضایعات فلزی باید پاک شود سپس رنگ با اسپری کردن (بوسیله پیستوله) اجراء شود.

 

روش اجرای رنگهای (مولتی کالر اریا)

 قبل از استفاده و باز کردن قوطی را بخوبی تکان داده و سپس استفاده کنید. برای به هم زدن محتوای قوطی به هیچ وجه از جسم خارجی استفاده نکنید. رنگ باید بصورت اسپری و (پیستوله)

 

بایستی اجراء گردد.

 

ویژگی های رنگهای (مولتی کالر اریا)

 

مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا (انتی استاتیک) :که نتیجتا هزینه های تمیز کاری و نگهداری را تقلیل داده و بهداشتی میباشد.

 

ضد باکتری ، ضد ترک ، مقاوم در برابر آتش ،100% قابل شستشو.

 

قابلیت شستشوی اسان:با اب و انواع شوینده ها به راحتی قابل شستشو میباشد.

 

قابلیت ترمیم:در صورت اسیب دیدگی به سادگی وبا حداقل مواد و به بهترین وجهممکن قابل ترمیم است.

 

عدم نیاز به هرگونه حلال: رنگهای مولتی کالر اریا نیاز به هیچ گونه حلالی ندارد و در حین استفاده بوی نامطبوع ایجاد نمیکند.

 

عدم پوسته شدن ، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگهای مولتی کالر اریا با ایجاد سطحی با دوام در مقابل رنگ پریدگی، پوسته شدن، زرد شدن، خراشیدگیو از بین رفتن لایه رنگ روی سطح بسیار مقاوم وشفاف است.

 

قابلیت تنفس: رنگهای (مولتی کالر اریا)بدلیل داشتن تنفس در مقابل رطوبت مقاوم هستندو تحت تاثیر رطوبت پوسته و طبله نمیشود.

 

شرایط نگهداری: در محیط خشک و خنک نگهداری شده واز یخزدگی و گرم شدن بیش از حد جلوگیری شود.


نوشته شده توسط بابک قلی پور 95/8/9:: 12:28 عصر     |     () نظر

نقاشی ساختمان در شهرک غرب

نقاشی ساختمان بلکا با بابک قلی پور

نقاش ساختمان قلی پور را با نام بابک قلی پور به خاطر بسپارید

 

 اطلاعاتی در مورد رنگهای نما

 

 

پوشش نمای ساختمان اگر چه نمایانگر زیبایی و رخساره سازه محسوب میشود لیکن تعیین نوع و میزان کیفیت مطلوب آن میتواند در پایداری و عمر سازه تاثیرگذار و از تخریب های دراز مدت بر اثر نزولات جوی ، انرژی خورشید و دیگر عوامل مخرب جلوگیری نماید .

وزن سبک ، تنوع رنگ، سازگاری با محیط جغرافیایی منطقه ، پایداری در مقابل کج بارانهای توام با باد و یکپارچگی آن از جمله ویژگی موثر محسوب میشود.

 

توصیف :

Seko Polymer Coat-Rترکیبی ساخته شده از Acrylic Polymer بر پایه حلال های آبی و فیلرهای کانی همراه با سایر افزودنی های لازم که قابلیت تولید در انواع رنگهای مختلف را دارد .

 

ویژگی :

•    واترپروف کننده نما و امکان شستشو 

•    چسبندگی مناسب بر روی سطوح بتنی، سیمانی و.....

•    پایداری در برابر نور خورشید(UV)

•    مقاومت در برابر سایش و فرسایش

•    قابلیت تنفس سازه ای

•    امکان اجرا در سطوح داخلی و خارجی

•    سازگار با محیط زیست و غیرسمی

•    اجرای بسیار سهل و آسان

•     قابل ارائه در رنگ های مختلف

 

محل های مصرف :

 انواع نمای ساختمان و سطوح داخلی پوشیده شده با بتن و یا پلاستر 

 نمای بخش غربی ساختمان ها که در هجوم کج بارانهای توام با باد قرار دارند

  دیوارهای آجری ، گچی (درصورت کاربری پرایمر)

  سقف های پوشیده شده با قطعات سیمان آزبستی و مشابه

 

روش مصرف :

1- نظافت کامل سطوح مورد نظر و عاری نمودن از هرگونه چربی و گرد و غبار و رنگ زدائی

? برطرف کردن هر نوع شوره با برس و یا هروسیله دیگر

? استفاده از واترجت در مورد سطوح بتنی و سیمانی قدیمی

2- رنگ Seko Polymer Coat-Rرا بوسیله قلم مویی، غلطک یا پیستوله بر روی سطح اعمال نمایید.

? مخلوط نمودن کامل محتوی ظرف قبل از کاربری

? استفاده از پرایمر در مورد سطوحی که جذب آب فوق العاده ای دارند همانند گچ، آجر و غیره

? اشباع نمودن کامل سطح با آب در مورد سطوح بتنی و پلاستر های سیمانی (پس از نظافت کامل)

توجه : اشباع نمودن آب در ردیف بالا بمنظور عدم جذب آب پلیمر موجود در رنگ توسط سطوح زیرین می باشد

? در صورتی که از دیدگاه اجرا کننده غلظت رنگ بیش از حد معمول است اضافه کردن آب بمیزان  5الی 10% بلامانع است.

? مرمت و اصلاح سطوح بمنظور تسطیح کامل قبل از اجرای رنگ با انواع مرمت کننده ها الزامی خواهد بود.

 

میزان مصرف:

10% ± 5/1 کیلوگرم Seko Polymer Coat-R برای اجرای دو قشر و در ضخامت 750 الی 

 800 میکرون کاربری دارد

 

بسته بندی:

در ظروف 10 کیلوگرمی پلی اتیلن

 

شرایط نگهداری :

 در محل کاملاً خشک و سرپوشیده ، به دور از نور مستقیم خورشید و در دمای بالای  5 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

 بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید.

 این محصول در بسته بندی اولیه و بدون باز شدن حداکثر تا 5-3 ماه (بر حسب فصول مختلف) قابل نگهداری می باشد .

 نحوه شستشوی وسایل :

مواد ریخته شده بر روی زمین ، ابزار آلات ، دست ها، فوراً و قبل از خشک شدن با آب

گرم و صابون شسته شود.

 

اطلاعات فنی :

حالت فیزیکی : مایع خمیری

قابلیت اختلاط : با آب (Water Base)

وزن مخصوص: kg/cm3  5/1

زمان خشک شدن در دمای  25 درجه سانتیگراد:  4-3 ساعت

(بر حسب وزش باد و رطوبت موجود در هوا)


نوشته شده توسط بابک قلی پور 95/8/9:: 12:12 عصر     |     () نظر

<   <<   6   7   8   9      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب