سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

 نقاشی منزل

 

 

 

 

نقاشی ساختمان قلی پور مجری انواع رنگهای بروز با همکاری نقاشان اتحادیه صنف نقاشان آماده خدمات رسانی در خصوص تزئینات داخلی و نقاشی خانه هایتان می باشد. برای ارزانترین کار با تماس نگیرید ! کار مناسب همسوست با هزینه مناسب. این منطق ماست  .

ما خوب میدانیم برای حفظ خانه هایتان رنگ آمیزی با رنگهای با کیفیت و نقاشان حرفه ای یک اصل مهم است. افتحار بزرگ ما کیفیت کار ماست09127680354

.

ما برای زیبایی و رنگ آمیزی خانه هایتان یا محل کارتان سحر و جادو نمی کنیم. اصول پایه کسب و کار و خدمات ما دقت و کیفیت و ارزش می باشد .

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/9/27:: 6:41 عصر     |     () نظر

 ویژگیهای پوششهای سلولزی

عایق صوت

موادفیبری متخلخل بهترین جاذب صوت بوده که هرچه ضخامت مواد بیشتر باشد بازتاب صوت را کاهش میدهد

نداشتن بو و مواد فرار

برخلاف موادشیمیایی به دلیل ساختار تولیدی آن با آب فاقد مواد فرار و سمی بوده که چه در زمان اجرا وچه بعد از آن هیچگونه بوی آزار دهنده ای به همراه نخواهد داشت .

نوع پوشش

جهت سطوحی مانند آشپزخانه حمام و مکانهایی که در مقابل جریان آب مستقیم و مکرر قرار دارند می بایست از رزین پوشش دهنده که میزان عایق :1آب و1 عایق ونهایتا 1آب و 4عایق است استفاده کرد .همچنین در سطوحی که احتمال وجود رطوبت میباشد بهتر است خمیر کمی سفتتر استفاده شود .

مقاوم در برابر آتش وشعله ور شدن

طبق آزمون بین المللی iso5660   واستاندارد ملی 7271 واکنش نمونه در برابر آتش مناسب بوده و خطرخاصی ازنظر اشتعال پذیری و یا مشارکت آتش سوزی مشاهده نشده است 

  

برا ی وارد شدن و دیدن کاتالوگ بلکا لطفا اینجا را کلیک کنید  


 

تنوع رنگ

تنوع بالا و بی نظیر همراه با رنگدانه های ترکیب شده با سلولزی ومیکا که جلب رضایت هرسلیقه ای را فراهم می آورد

عایق حرارت و برودت

کاهش قابل ملاحظه مصرف انرژی به واسطه استفاده از آلفا سلولز و الیاف در ساختار آن مواد

قابلیت شستشو

به واسطه آنتی استاتیک بودن مولکولهای سوخته در هوا را جذب نمینماید اما اگر بنا به هر دلیلی آلوده گردد به راحتی به وسیله محلول شستشوی مخصوص تمیز میگردد

عدم ترک خوردگی

به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارا میباشد ترکهایی که قالبا در اثر نشست ساختمان بعد از ساخت روی دیوارها و سقف ایجاد میشود را پوشش داده واز معرض دید برای همیشه محفوظ میدارد

 

  

برا ی وارد شدن و دیدن کاتالوگ بلکا لطفا اینجا را کلیک کنید  


 

جاذب رطوبت

پوشش فیبری است که رطوبت محیط را جذب کرده وباعث تعدیل رطوبت محیط می گردد رطوبت جذب شده در شرایط معکوس به محیط بازگردانده می شود

مقاومت در برابر ضربه و قابلیت ترمیم پذیری

برخلاف رنگ وانواع کاغذ دیواری مقاومت این محصول در برابر ضربه قابل توجه بوده و چنانچه بنا به هر دلیلی صدمه ای به این سطوح وارد شود به راحتی ودرعرض چند دقیقه با استفاده از همان مواد ورنگ به محل صدمه دیده اجرا می گردد

09127680354

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/9/27:: 6:17 عصر     |     () نظر

 ترکیب رنگ های مختلف برای خانه

شما می‌توانید خانه‌تان را به‌سلیقه خودتان و به شکلی کاملا متفاوت با خانه‌های دیگر رنگ‌آمیزی کنید تا حس متفاوت بودن داشته باشید. از تجربه‌کردن نترسید.

 

 

 

 

از بین رنگ‌های یک جعبه مداد رنگی کدام را بیشتر دوست دارید؟ نخستین رنگی که برای لباس‌های‌تان انتخاب می‌کنید چیست؟ چقدر در خانه خود به رنگ‌‌ها اهمیت می‌دهید؟

 

بعضی‌‌ها از کودکی با یک رنگ خاص پیوند خورده‌اند و برای خرید هر وسیله‌ای به‌دنبال همان رنگ هستند.در اطراف‌مان دیده‌ایم افرادی را که طیف‌های مختلف رنگ صورتی را در لباس، کفش، کیف، تلفن همراه و... به کار می‌برند.

 

علاقه به یک رنگ دلیل به کار بردن آن به تنهایی یا استفاده بیش از حد آن نیست. هر چقدر هم یک رنگ شما را به وجد بیاورد دیدن آن به کرات و بدون ترکیب شدن با رنگ‌های دیگر شما را خسته خواهد کرد. بهتر است برای تکراری نشدن رنگ دلخواه‌تان و رسیدن به نتیجه ایده‌آل، از ترکیب چند رنگ هارمونیک و هماهنگ استفاده کنید. یادتان باشد برای ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه لزوما احتیاجی ندارید که راه‌های پرهزینه و زمان بر را انتخاب کنید، درحالی‌که می‌توانید با یک تغییر کوچک فضایی نو و متفاوت خلق کنید. درنظر گرفتن رنگ‌های جدید برای فضا، بهترین راه تغییر دکور با صرف مبلغ ناچیزی است. بهتر است انتخاب این رنگ‌ها متناسب با روحیه و شرایطی که در آن هستید صورت بگیرد. برای مثال اگر منزل‌تان کوچک است سعی کنید از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر از آنچه هست به‌نظر بیاید. حتی اگر درصدد تغییر دکوراسیون کلی خانه نیز هستید نخستین قدم را در جهت تعیین رنگ‌های مذکور بردارید، مطمئنا انتخاب وسایل و مبلمان با دانستن قطعی رنگ‌های مورد نظر بسیار ساده‌تر و نتیجه کار دلچسب‌تر خواهد بود. کمی خلاقیت داشته باشید! شاید برخی رنگ‌‌ها را به تنهایی دوست نداشته باشید ولی همین رنگ‌‌ها در همنشینی با رنگ‌های دیگر جلوه بسیاری برای‌تان خواهد داشت. می‌توانید از ترکیب‌های زیر نیز ایده بگیرید.

 

 

 

 

 

 

سفید، نارنجی و قهوه‌ای

 

زیاد گرمایی نباشید

 

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به رنگ سفید علاقه دارید، یک پیشنهاد خوب برای شما، استفاده از ترکیب نارنجی و قهوه‌ای روی زمینه سفید است. نارنجی و قهوه‌ای از جمله رنگ‌های بسیار گرم محسوب می‌شوند پس در استفاده از آنها زیاده روی نکنید به‌خصوص اگر کف‌پوش خانه‌‌تان چوب، پارکت یا سرامیک تیره است. کف تیره احتیاج به مبلمان روشن دارد و روی کف روشن، مبلمان تیره و رنگی بیشتر خودنمایی می‌کند. برای تزئین مبلمان روشن و ساده تعداد زیادی کوسن رنگی تهیه کنید و از تنوع رنگی آن‌ها لذت ببرید. گزینه دیگر این‌ است که رویه تشک یک یا 2 مبل تک‌نفره‌‌تان را نارنجی یا قهوه‌ای درنظر بگیرید و این‌بار آن‌ها را با کوسن‌های سفید ساده بیارایید. فقط دقت داشته باشید که در استفاده از یک رنگ و به‌خصوص یک رنگ گرم افراط نکنید زیرا به مرور زمان باعث خستگی‌‌تان می‌شود.

 

 

 

 

زیتونی، بژ، سفید و قهوه‌ای

 

طبیعت آرامش بخش

 

بژ روشن یا سفید به‌عنوان رنگ غالب در کنار سبز زیتونی و قهوه‌ای ترکیبی آرامش بخش و دکوراتیو به شما می‌دهد. طیف‌های مختلف رنگ بژ و زیتونی را در کوسن‌‌ها واکسسوری‌‌ها به کار برید. اگر می‌خواهید با این سبز ترکیبی گرم‌تر داشته باشید از کمی رنگ نارنجی یا صورتی به جای رنگ بژ استفاده کنید. تلفیق سبز و قهوه‌ای طبیعت را تداعی می‌کند و کسانی که به این رنگ‌ها کنار هم علاقه دارند ذاتا طبیعت‌گرا هستند. این ترکیب رنگی برای هر اتاقی از خانه قابل استفاده است بنابراین آزادانه تصمیم بگیرید که این آرامش و زیبایی را در کدام بخش خانه می‌خواهید. اگر تنوع رنگی را زیاد نمی‌پسندید، می‌توانید از قهوه‌ای و سفید به‌طور عمده استفاده کنید و رنگ‌های مکمل را کمتر به کار برید.

 

 

 

سفیدو صورتی

 

محبوب خانم‌ها

 

اکثر خانم‌‌ها به رنگ صورتی و طیف‌های آن بسیار علاقه‌مندند، اگر شما هم جزو این دسته‌اید، گزینه‌های نسبتا متنوعی دارید. اگر کف خانه‌‌تان روشن است (برای مثال سفید، شیری یا بژ و حتی کف‌پوش‌های چوبی روشن) می‌توانید مبلمان‌تان را صورتی چرک انتخاب کرده و برای زیباتر شدن کار از چند کوسن سفید و سرخابی استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب یک یا 2 مبل تک‌نفره با رنگی متفاوت از کاناپه‌‌تان گزینه‌ای بی‌نهایت دکوراتیو محسوب می‌شود پس می‌توانید یک مبل سفید با کوسن‌های صورتی نیز در مجموعه مبلمان‌تان قرار دهید. برای میز وسط یکی از بهترین گزینه‌ها میزهای چوبی کوتاه و ساده هستند که در کنار صورتی و سفید جلوه فوق‌العاده‌ای دارند.

 

سفید و رنگ‌های خنثی

 

برای مدرن‌ها

 

علاقه به رنگ سفید و القای حس تمیزی و سبکبالی در بعضی‌‌ها باعث می‌شود که فضایی بدون رنگ‌های اضافی درنظر داشته باشند. در چنین شرایطی استفاده از رنگ‌های خنثی مانند شیری، خاکی، کافی کرم، بژ، طوسی روشن و... در کنار رنگ سفید نه تنها این رنگ را نمی‌پوشاند بلکه باعث بروز زیبایی بیشتر آن خواهد بود. اگر این اتاق‌‌ها همواره تمیز نگه داشته شوند اتاق‌هایی دکوراتیو و ساده در اختیار دارید. استفاده از این فضا برای سبک مدرن توصیه می‌شود.

 

 

 

سرمه‌ای، سفید، طوسی و قهوه‌ای

 

نشانگر اقتدار

طرح پشت ال سی دی 

سرمه‌ای رنگی رسمی و سنگین است، این رنگ به عبارتی حس حکومت و سلطنت را می‌رساند بنابراین هرچقدر هم که مبل راحتی را انتخاب کنید با استفاده از این رنگ می‌توانید کمی آن‌را رسمی نشان دهید. طوسی یا خاکی به‌عنوان رنگ غالب مناسب است فقط سعی کنید تا حد امکان آنها را به‌عنوان رنگ دیوار‌ها یا کف به کار ببرید، زیرا کمی تیرگی اضافی در این رنگ‌ها فضا را دلگیر و خسته‌کننده می‌کند. آشپزخانه با این ترکیب معمولا توصیه نمی‌شود زیرا این رنگ تا حدی از اشتهای شما می‌کاهد.

پشت ال سی دی و طرح اتاق خواب  

 

 

سفید و رنگ‌هایی که دوست دارید!

 

تزریق هیجان به فضا

 

اگر تمیز نگه‌‌داشتن مبلمان و فرش برای‌تان خیلی دشوار نیست و به رنگ‌های سفید و روشن علاقه دارید، می‌توانید از این ایده خلاقانه برای دکور خانه و به‌ویژه ناهارخوری‌تان استفاده کنید. در یک فضای کاملا روشن که دیوار‌‌ها و کف یک‌پارچه به‌نظر می‌رسند، چند رنگ مختلف ولی هماهنگ (برای مثال سبز مغزپسته‌ای، آبی زنگاری، زرد و سرخابی) بسیار هیجان انگیز خواهد بود. میز ناهار‌خوری‌تان را سفید انتخاب کنید و تعدادی صندلی با ترکیب رنگی متفاوت برای آن درنظر بگیرید. خواهید دید که به یک‌باره فضایی بی‌نهایت زیبا و دکوراتیو در اختیار دارید! برای کامل شدن کار می‌توانید از وسایل جانبی به رنگ صندلی‌‌ها مثل دستمال سفره، شمع و ... برای تزئین میز‌تان استفاده کنید. فقط اگر به‌دنبال ایجاد فضایی رسمی و کلاسیک هستید این دکور به هیچ وجه مناسب نیست

 

آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : 7680354 - 0912 * بابک قلی پور

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/9/27:: 6:9 عصر     |     () نظر

 یک نقاش ساختمان برای افزایش اعتبار خود باید با دقت بیشتری عمل کند.  رعایت اصول نقاشی  میتواند به شهرت نقاش بیافزاید. بهترین و آسان ترین راه تبلیغات در حرفه ی نقاشی کسب رضایت مشتریست.

http://naghashi.org/

تمیزکاری

یکی از خصوصیات یک نقاش خوب تمیزکاریست. تمیزکاری نشان می دهد نقاش تا چه اندازه نسبت به کار احساس مسئولیت میکند. یک نقاش ساختمان باید به اصل تمیزکاری توجه کند.

با استفاده از یک پارچه مرطوب کف اتاق و سایر نقاط  را در صورت رنگی شدن تمییز کنید.

قبل از شروع نقاشی جارو کنید تا گرد و خاک کارتان را خراب نکند.

میتوانید با قرار دادن موکت و یا پارچه  مخصوص بر روی زمین از رنگی  شدن کف اتاق ها جلوگیری کنید.

انتخاب و نحوه استفاده از نردبان

نردبان باید سبک و در عین حال محکم باشد. نردبان فلزی انتخاب درستی نیست. یک نقاش خوب همیشه از نردبان چوبی استفاده میکند. نردبان چوبی دو طرفه از استحکام و استواری بیشتری برخوردار است و و طبیعتا وزن کمتری نسبت به مشابه فلزی خود دارد.میتوانید به یک نجار سفارش دهید تا یک نردبان خوب برایتان بسازد. در ضمن یادتان باشد نردبان فلزی پر سر و صداست و استفاده از این نوع نردبان ها در ساختمان های مسکونی برای سایرین ایجاد مزاحمت می کند.

برای جا به جا کردن باید حواستان باشد در درجه اول به اطراف خود آسیب نرسانید. شروع کار نقاشی همیشه از گوشه ی اتاق است. اگر برای  سقف از نردبان استفاده می کنید باید ابتدا اتاق را به چند قسمت مساوی (با توجه به اندازه نردبان) تقسیم کنید و  با کمترین جا به جایی کار خود را انجام دهید. یک نقاش خوب برای نقاشی سقف اتاق خواب ده بار نردبان را حرکت نمی دهد.نقاشی سقف اتاق خواب  کوچک با دو نردبان ، متوسط با 4 نردبان و اتاق خواب بزرگ را می شود با 6 نردبان انجام داد.

http://naghashi.org/

ابزار کار

استفاده از ابزار کار خوب  نتیجه بهتری خواهد داشت. با این حال معمولا برای کاهش هزینه ها از ابزار کار قدیمی و ارزان قیمت استفاده می شود.

سطل ، شوت و غلطک را بعد از هر بار استفاده کاملا بشویید.

بعد از هر چند بارآغشته  کردن شوت به رنگ باید رنگ موجود در آن را با فشردن به لبه ی سطل تخلیه کنید.

http://naghashi.org/

طرح پشت ال سی دی

در صورت استفاده از رنگ روغنی  به هیچ وجه برای شستشوی ابزار کار از آب استفاده نکنید. غلطک روغنی را در باقیمانده رنگ قرار دهید. شوت  ها را میتوانید در یک قوطی حاوی تینر نگه داری کنید.

کاردک و لیسه پس از هر بار استفاده باید کاملا به وسیله سمباده و پارچه تمیز شود.

http://naghashi.org/

یک نقاش خوب همیشه ابزار مورد نیاز خود را به همراه دارد مثلا انبردست برای درآوردن میخ از دیوار یا چسب کاغذی برای پوشش کلید ها قبل از نقاشی با رنگ روغن

لباس کار

از لباسی استفاده کنید که  دست و پا گیر نباشد. سالم و اندازه بودن لباس به شما در کار نقاشی کمک میکند. برعکس لباس پاره یا گشاد ممکن است مزاحم کارتان شود. جیب از ملزومات لباس کار نقاشیست.قرار دادن حداقل یک پارچه ، سمباد و کاردک کوچک در جیب لباس کارتان نشان از حرفه ای بودن شماست.

شاگرد

http://naghashi.org/

استفاده از  نیروی انسانی سرعت کارتان را افزایش می دهد و البته با تقسیم شدن کار ها میزان دشواری  کار کاهش میابد.

توجه کنید اگر استاد کار هستید  باید به شاگرد و وضعیت زندگی او توجه کنید. مهربانی شما میتواند انرژی او را برای کار بیشتر کند. دستمزد مناسب شاگرد را برای ادامه کار در کنار شما ترغیب می کند.

کارمزد

http://naghashi.org/

یک نقاش خوب کارمزد مشخصی دارد. کارمزد نقاشی با توجه به متراژ کار و نوع رنگ  توسط اتحادیه نقاشان تایین می شود اما نقاشان معمولا کارمزد پایین تری میگیرند. کارمزد پایین تر و منصفانه در شهرستان ها برای تبلیغ و کسب مشتری بیشتر رواج دارد.

اضافه کاری

http://naghashi.org/

بعضی از نقاشان برای رضایت صاحب کار اضافه کاری میکنند. مثلا نقاشی  شومینه یا فرض مثال پنکه سقفی را به صورت رایگان انجام می دهند.

http://naghashi.org/


نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/9/27:: 5:48 عصر     |     () نظر

 نقاشی سیلر کیلرhttp://naghashi.org/

رنگ های شفاف (کیلر و سیلر)http://naghashi.org/

جزء وارنیشها بوده و در دسته لاکهای نیترو سلولوزی قرار دارند. اجزای اساسی رنگها و لاکهای نیتر و سلولزی عبارتند از خود رنگپایه سلولوزی که قدرت و سختی به آن میدهد و یک رزین سخت که معمولاً صمغ استر یا رزین طبیعی است و درصد برق فیلم و مقدار چسبندگی را افزایش داده اما استحکام کششی و دوام خارجی آن را کم می‌کند. از مواد نرم کننده نیز برای افزایش برق، دوام و کشسانی استفاده می‌شود. برای ساخت لاکهای نیتروسلولزی سه نوع حلال استفاده می‌شود اول حلالهای فعال مانند استرها و کتونها و دوم حلالهای پنهان مانند الکلها و سوم رقیق کننده‌ها مانند هیدروکربن‌های آروماتیک. سلیتر به رنگ کرم می‌باشد و جهت پر کردن منافذ و خلل و فرج چوب قبل از رنگ نهایی استفاده می‌شود پیش از خشک شدن سیلر قابلیت جذب رنگ نهایی کم شده و باعث استحکام و سختی بیشتر رنگهای نهایی می‌شود.

http://naghashi.org/

.

برا ی وارد شدن و دیدن کاتالوگ بلکا لطفا اینجا را کلیک کنید  

حدوداً 15 دقیقه تا دو ساعت طول می‌کشد تا خشک شود و با تینر فوری رقیق می‌شود و نباید در کنار حرارت مستقیم یا زیر نور مستقیم خورشید استفاده شود چون باعث طبله زدن می‌شود سیلر را با پیستوله، پارچه بدون پرز، قلم مو، کاردک ولیسه می‌توان استفاده نمود یا در صورت کوچک بودن کار مورد نظر می‌توان از روش غوطه وری استفاده نمود سیلر پس از خشک شدن مات می‌شود از استئارات روی به عنوان ماده مات کننده در سیلر که خاصیت سنباده خوری دارند استفاده می‌شود کیلر فوری نیز همانند سیلر می‌باشد. ولی پس از خشک شدن براق می‌شود به عنوان رنگ رویه یانهایی از آن استفاده می‌شود. رنگ آن شفاف می‌باشد و در صورت ماندن بیش از حد رنگ آن به قهوه‌ای شفاف تمایل پیدا می‌کند که از براقیت آن کاسته می‌شود. مدت زمان خشک شدن آن 15 دقیقه تا 2 ساعت و با تینر فوری رقیق می‌شود و قابل استفاده از پیستوله، پارچه بدون پرز، قلم مو و یا به روش غوطه وری می‌باشد نباید در کنار حرارت مستقیم یا زیر نور خورشید استفاده شود چون باعث طبله شدن می‌شود. کیلر و سیلر در قوطی‌های 1 و 4 و 20 لیتر به بازار عرضه می‌شود.

 http://naghashi.org/

برای اطلاع از قیمت های نقاشی سیلر کیلر با ما تماس بگیریدhttp://naghashi.org/


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/9/27:: 5:28 عصر     |     () نظر

   1   2   3   4   5   >>   >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب