سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

نقاشی کردن دیوار و رنگ آمیزی دیوارها

رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای ساختمان – رنگی کردن دیوارها

ترکیب رنگها، ساختن رنگ جدید و پاشیدن آن به دیوار اتاق یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که هم تفریح به حساب می اید و هم یک کار به صرفه برای کسانی که می خواهند قبل از سال نو دیوارهای خانه را هم نو نوار کنند.این کار برای کسانی که طبع هنری دارند و می‌توانند ترکیب رنگ‌های باحال در بیاورد خیلی عالی است.

در فصل زمستان بسیاری از افراد به تکاپو می افتند تا در روزهای پایانی سال، رنگ و لعابی جدید به در و دیوار خانه شان ببخشند. پیشنهاد می کنیم پیش از شروع کارتان، این گزارش را بخوانید و از ایده های جالب ما در رنگ آمیزی منزل تان بهره مند شوید.

بیشتر خانه های ما ایرانی ها به رنگ های نزدیک به سفید رنگ آمیزی می شوند. شاید ترکیب رنگ سفید و آبی یا سفید و گلبهی را زیاد دیده باشیم. اما باید بدانید رنگ های زیبا و متنوع دیگری نیز می توان برای دیوار اتاق های مختلف خانه انتخاب کرد.

حتی اگر رنگ های ملایم مد نظر شماست، باز هم ترکیبات متنوعی وجود دارند که کمک کننده هستند. در این مطلب چند پیشنهاد بسیار جالب از طراحان دکوراسیون داخلی برایتان ذکر کرده ایم.

خانه های کوچک

انتخاب رنگ برای خانه‌های کوچک خیلی مهم است. یادتان باشد که رنگ‌های تیره فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهند. اگر شما یک هال کوچولو دارید و رنگ البالویی یا بنفش رنگ مورد علاقه تان است، خب به شما  توصیه می‌کنیم که به حرف ما گوش نکنید و آن رنگ را روی دیوارتان بزنید.

 

چون بالاخره آدم باید اول و آخر برود دنبال کاری که دلش بهش می‌گوید اما اگر توصیه ما را می‌خواهید هرگز..هرگز از رنگ‌هایی که خیلی توجه را جلب می‌کنند به قول معروف جیغ مثل زرد و قرمز، رنگهای تیره مثل آلبالویی و زرشکی و رنگهایی اداری مثل آبی و خاکستری برای تمام دیوارهای خانه کوچک‌تان استفاده نکنید.

رنگ منحصر بفرد برای دیوار اتاقتان بسازیدنقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

1.  قرمز روی قرمز

برای قرمز کردن دیوارها خوب است از رنگ قرمز گوجه ای استفاده کنید و حدود 6 بار رنگ روی رنگ بیاورید تا حسابی عمیق و جاندار شود. سپس می توانید از قرمز مایل به قهوه ای روی گچ بری های دیوار استفاده کنید تا حالت سایه ایجاد شود و دیوار کمی کنتراست پیدا کند. این ترکیب رنگ بسیار عمیق، آتشین و هیجان انگیز است اما شاید جالب باشد بدانید، اتاقی با این رنگ برای استراحت بسیار مناسب است. رنگ قرمز شما را به درون می کشد. قرمز برای اتاق مطالعه نیز مناسب است.

2. طوسی و ماهونی (قهوه ای مایل به قرمز)

توسی بسیار ملایم که ته مایه آبی دارد بسیار آرامش بخش است و حسی همچون آسمان و اقیانوس دارد. این رنگ برای اتاق مطالعه بسیار مناسب است. این رنگ به هیچ وجه حس رنگ آبی خالص که شاید کودکانه به نظر برسد را ندارد زیرا بیشتر حجم آن را توسی تشکیل داده است. برای گچ بری های دیوار نیز به جای رنگ های سفید یا سیاه از رنگ قهوه ای شکلاتی استفاده کنید – درست همچون زمین در مقابل آسمان.

3. طوسی و یاسی

برای رنگ آمیزی خانه هایی که کنار دریا هستند می توان از رنگ زیبای توسی برای دیوارها و برای تزئینات آن از رنگ یاسی بسیار روشن استفاده کرد. این ترکیب رنگ بسیار معنوی و نورانی است و درخشش درونی دارد.

4. آبی و سبز

دیوارهایی با رنگ آبی رنگ و رو رفته که با رنگ سبز احاطه شده اند بسیار جالب توجه هستند. این ترکیب رنگ، به نوعی یادآوری کننده اقیانوس در روزهای آفتابی و قدم زدن در کنار دریا است. می توانید در این ترکیب از رنگ کبالت (نقره ای-سفید) و صورتی خاکی نیز استفاده کنید تا ببینید با احساسات شما چه می کند.

5. آبی روی آبیدرب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

این ترکیب رنگ بسیار کلاسیک و سنتی است. به طوری که دیوارها آبی کم رنگ هستند و گچ بری های دیوار به رنگ آبی آسمانی و پررنگ تر رنگ آمیزی می شوند. همچون انعکاس آب های سرد در آسمان در یک غروب زمستانی. این ترکیب رنگ تا حدی تمایل به توسی و نوعی درخشندگی دارد. بنابراین، با گذشت زمان هرگز رنگ کهنه گی به خود نمی گیرد. این رنگ بسیار کمرنگ و محو است و به همین دلیل، موجب آرامش و شادی می شود.

6. بادمجانی و سبز-طوسی

استفاده از رنگ بنفش تیره روی دیوارها بیانگر عمق فضا است. این رنگ بسیار عمیق است و تنالیته تندی دارد. به همین جهت، می توان کمی جسارت به خرج داد و در کنار چنین رنگ تندی، از ترکیب رنگ سبز-آبی هیجان انگیز نیز استفاده کرد. این رنگ برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن چندان مناسب نیست زیرا خیلی پررنگ است. اما می توانید از آن برای اتاق مطالعه، کتابخانه یا اتاق آرایش خانم ها استفاده کنید.

7. سبز و قهوه ای

دلیل اینکه این دو رنگ ترکیب خوبی از خود نشان می دهند این است که در طبیعت آن دو را به وفور در کنار هم می بینیم، همچون برگ های سبز و تنه های قهوه ای درختان. دیوارهایی با رنگ سبز بسیار کم رنگ و تزئین آن با قهوه ای نمای زیبایی به فضا می بخشد. این ترکیب رنگ بسیار آرامش بخش است و بهتر است برای اتاق های کوچک، همچون اتاق مطالعه استفاده شود.

8. آبی و طوسی

برای دستشویی و حمام می توان از ترکیب رنگ آبی و توسی استفاده کرد. این رنگ بسیار آرامش بخش و مناسب است.

با این ترفندها هنر نمایی کنید

تا حد امکان باید گچ بری ها را محو کرد . به همین منظور باید رنگ گچبری دیوار را به رنگ سفید درآوریم تا مشخص نباشد . از کاغذ دیواری نباید در سبک مدرن استفاده شود ، برای تنوع می توانید به یکی از دیوارها اینه نصب کنید . رنگهای روشن مانند رنگ استخوانی در صورتیکه با یک تضاد ملایم رنگ در درب ها و یا یک رنگ ملیح در و ملایم در گچبری ها همراه باشد می تواند جلوی زیبایی به خانه بدهد.

در مرحله اول، طبعا شما رنگی را انتخاب خواهید کرد که با آنچه در ذهن دارید مطابقت داشته باشد. مهم این است که حتی اگر رنگ مورد نظر شما سفید باشد، تمام اتاقها را باید با نوع رنگ سفید رنگ کنید تا نتیجه، رنگی یک دست باشد. این چهارده توصیه، در مراحل بعدی رنگ آمیزی و چیدمان میتواند مفید باشد:

1. برای ایجاد جذابیت در یک اتاق، از وسایلی که درست همرنگ دیوار باشد استفاده نکنید. برای انتخاب رنگ دیوار، لوازم منزل خود را در نظر بگیرید و با توجه به رنگهای موجود در آن، رنگی مناسب را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که ترکیبات متنوع، فضایی پویا و نیرو بخش ایجاد میکند.

2. اگر برای هر اتاق رنگی مجزا در نظر دارید، فضاهای بین اتاقها مانند راهرو، ورودی و راه پله را به رنگ خاکستری ملایمی با ته رنگی از رنگ دیوار درآورید تا تبدیل رنگها به یکدیگر زیباتر شود.

3. رنگی را برای خانه خود در نظر بگیرید و آنرا در حجمهای متفاوت در اتاقها به کار ببرید. این رنگ میتواند در یک اتاق رنگ غالب، در اتاقی رنگ چند وسیله و در اتاق سوم تنها به عنوان چاشنیهایی در گوشه و کنار به کار ببرید. چنین روشی، هماهنگی را در تمام خانه برقرار خواهد کرد.

4. رنگهای روشن، با روح و متمایل به گستردگی هستند و در نتیجه اتاق را بزرگتر و روشنتر از آنچه هست نشان میدهند. رنگهای تیره گرم و فریبنده هستند و اتاقهای بسیار بزرگ، حالتی خودمانی و دوستانه میدهند.

5. اگر قصد دارید دیوارهایی را به رنگ تیره یا بسیار درخشان درآورید، بتونه کاری و آستری آن را هم از همان رنگ بزنید.

6. نقصهای معماری را با استفاده از رنگهای خنثی در دیوار، سقف و کف اتاق به طوری که حالتی یکپارچه به خود بگیرند، برطرف نمایید.

7. برای بلند تر جلوه کردن دیوارها، رنگ آها را تا سقف به طور یک نواخت ادامه دهید و در نزدیکی سقف رنگ را با نوارهای تزئینی و مانند آن قطع نکنید. اگر سقف دارای حاشیه تزئینی یا لبه برجسته است، میتوانید این حاشیه را نیز به رنگ دیوار درآورید. رنگ روشن سقف را بلندتر جلوه میدهد.

8. برای کوتاه نشان دادن سقفهای بسیار بلند و یا تشدید حالت خودمانی یک اتاق، رنگ دیوار را از 20 تا 30 سانتی متر مانده به سقف قطع کنید و باقی آنرا به رنگ سقف رنگ آمیزی کرده یا با نوارهای تزئینی بپوشانید. تیره کردن سقف هم میتواند چنین حالتی را ایجاد کند.

9. با رنگ آمیزی دیوارهای کوتاهتر (کم عرض تر) به رنگی تیره تر از دیوارهای بلندتر میتوانید یک اتاق کشیده و باریک را عریض تر جلوه دهید.

10. اگر برای سقف اتاقی رنگ سفید را در نظر گرفته اید، برای هماهنگ کردن رنگ اتاق با سقف، اندکی از رنگ دیوار را به رنگ سفید اضافه کنید.

11-رنگ کف اتاق را فراموش نکنید.این شاید شایع‌ترین اشتباه تازه کارهاست. هنگامی که رنگ مورد علاقه‌تان را در جایی می‌بینید، معمولاً دومین سطح بزرگ، یعنی کف اتاق را نادیده می‌گیرید و تنها به دیوارها فکر می‌کنید. با اینحال، کف اتاق ‌بدون در نظر گرفتن جنسش، رنگی دارد که آن هم می‌تواند تنوع بیشماری داشته باشد.

برای مثال، یک کف چوبی، تنها به رنگ چوب نیست، بلکه می‌تواند عسلی، آلبالویی، تیره یا لیمویی باشد. یک رنگ خوب تنها زمانی می‌تواند در خانه شما هم خوب به نظر برسد که با رنگ کف، ارتباط مناسبی داشته باشد. بنابراین هنگامی که الگوهای رنگی‌تان را امتحان می‌کنید، آن‌ها را نزدیک کف اتاق بگیرید نه در وسط دیوار، تا بتوانید به طور همزمان دیوار و کف را ببینید. به یاد داشته باشید دیوار به طور مثال قرمز، در جوار کف اتاق آلبالویی تأثیر بسیار متفاوتی نسبت به کف اتاق بلوطی رنگ خواهد داشت.

12-اجازه بدهیدآثار هنری‌ راهنمایتان باشند.این روشی کم اشتباه است. همه کارهای هنری‌ای را که می‌خواهید در اتاق‌تان استفاده کنید، کنار هم بچینید. رنگ مورد نظرتان برای دیوار را از میان آن‌ها انتخاب کنید و نمونه رنگی‌ای که با آن مطاقبت دارد را بیابید. روش مشابهی را می‌توان درمورد منسوجات و فرش نیز به کار برد. انتخاب یکی از رنگ‌های لطیف فرش می‌تواند ابعاد تازه‌ای به کل فضا بدهد.

13-با لوازم و مبلمان منزل هماهنگ باشید.اگر رنگ مثلاً کاناپه به دیوارها نخورد، می‌تواند کل اتاق را تحت تأثیر قرار دهد. اگر شما سعی کنید برای جبران کاناپه‌ای که مورد علاقه‌تان نیست رنگی را برای دیوار انتخاب کنید که دوستش دارید، اما به رنگ کاناپه نمی‌خورد، ناامید خواهید شد. اشتباه را با اشتباه جبران نکنید. رنگی را برگزینید که آنچه را دارید تکمیل می‌کند؛ در این صورت هم کلیت اتاق و هم آن وسیله‌ای که دوستش ندارید بهتر دیده خواهند شد.

14-نواقص معماری را جبران کنید.یک آپارتمان زیرِ همکف تاریک، با سقف کوتاه که کاملاً مفروش است، مطمئنآ اگر با رنگی مثل خاکستری زغالی رنگ‌آمیزی شود، خیلی شیک‌تر از زمانی خواهد بود که به رنگ زرد آفتابی پریده‌ای باشد که تنها حالت ملالت‌آور فضا را دوچندان می‌کند؛ چرا که در جای مناسب استفاده نشده است. اگر شما فضایی با معماری و نور عالی دارید به ندرت در استفاده و انتخاب رنگ به مشکل برخواهید خورد، و رنگ‌های روشن به درخشش بیشتر جزییات اتاق‌تان کمک می‌کنند.

اگر ساختمان شما بر خلاف این است، رنگ‌های خاکستری‌ و خنثی‌تر را بکار ببرید؛ اگرچه این بر خلاف میل و احساس شماست، اما می‌تواند به یک فضای گرفته، حضوری قدرتمند ببخشد. همچنین شما همیشه می‌توانید با نورپردازی خوب و استفاده از اثاثیه کوچکی با رنگ‌های روشن‌تر و خالص‌تر، فضا را تلطیف کنید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/12/13:: 1:9 عصر     |     () نظر

نقاشی ساختمان

اجرا انواع نقاشی ساختمان: نقاشی روغنی – نقاشی پلاستیک – نقاشی مولتی کالر – نقاشی بلکا – نقاشی کنیتکس – نقاشی اکریلیک – نقاشی سیلر کیلر – پتینه کاری و …

نقاشی رنگ روغنی

نقاشی رنگ پلاستیک

نقاشی بلکا

نقاشی مولتی کالر

نقاشی سیلر کیلر

نقاشی اکریلیک

نقاشی کنیتکس

پتینه کاری

پلی استر

پیکو کالر (کامپِیوتری)

رنگینه


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/12/13:: 1:6 عصر     |     () نظر

نقاشی ساختمان مناطق مختلف استان تهران و البرز

http://naghashi.org/

 

ارائه انواع نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان تهران و البرز

http://naghashi.org/

 

شهر تهران و کرج

درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

شما می توانید در هر منطقه ای که در استان تهران یا البرز قرار دارید ، با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد نقاشی منزل خود، ساختمان خود را با قیمت مناسب نقاشی کنید.

خدمات ما فعلا در سراسر استان تهران و البرز می باشد

نقاشی ساختمان در شمال ، شمال غرب ، شمال شرق تهران – غرب تهران – شرق تهران و جنوب ، جنوب شرق ، جنوب غرب تهران و تمامی استان البرز و کرج می باشد

نقاشی ساختمان در نواحی مختلف استان تهران – استان البرز(کرج): تجریش – پونک – ونک – پاسداران – شهرک غرب – صادقیه – تهرانپارس – انقلاب – ولیعصر – مولوی – شوش – شهرری – مرکز شهر کرج – حصار

نقاشی ساختمان در شهرستان های مختلف استان تهران : اسلام شهر- ورامین – فیروزکوه – دماوند – بومهن – اسلام شهر – رباط کریم – پردیس و …

نقاشی ساختمان در مناطق مختلف شهر تهران

نقاشی ساختمان در شمال تهراننقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

آبک • آجودانیه • احتشامیه • اختیاریه • نقاشی ساختمان اُزگُل • اسدآباد • اسلام‌آباد • نقاشی ساختمان اقدسیه • نقاشی ساختمان الهیه • امام‌زاده قاسم • امانیه • نقاشی ساختمان امیرآباد • نقاشی ساختمان اوین • باغ شاطر • باغ صبا • باغ فردوس • بهجت‌آباد • نقاشی ساختمان پاسداران • نقاشی ساختمان جنت‌آباد • نقاشی ساختمان پل رومی • نقاشی ساختمان پونک • تپه? اکبری • نقاشی ساختمان تجریش • جلالیه • نقاشی ساختمان جماران • جمال‌آباد • جمشیدیه • چالهرز • چیذر • خوردین • دارآباد • نقاشی ساختمان دربند • نقاشی ساختمان درکه • دروس • دزاشیب • ده ونک • رحمان‌آباد • رستم‌آباد • زرگنده • نقاشی ساختمان زعفرانیه • سامیان • سربند • نقاشی ساختمان سعدآباد • سوهانک • نقاشی ساختمان سهروردی • نقاشی ساختمان سید خندان • صاحبقرانیه • عباس‌آباد • نقاشی ساختمان فرحزاد • نقاشی ساختمان فرمانیه • فیشرآباد • قزل‌قلعه • قلعه ارامنه • نقاشی ساختمان قلهک • نقاشی ساختمان قیطریه • کاشانک • کامرانیه • کاوسیه • نقاشی ساختمان کوی نصر (گیشا) • گلاب‌دره • محمودیه • منظریه • مهران • نقاشی ساختمان میرداماد (داودیه) • نقاشی ساختمان نیاوران • نقاشی ساختمان ولنجک • نقاشی ساختمان ولی عصر • نقاشی ساختمان ونک • نقاشی ساختمان یوسف‌آباد

نقاشی ساختمان در غرب تهران

نقاشی ساختمان آریاشهر (صادقیه) • آزادشهر • ازگیل‌دره • اکبرآباد • اندیشه شمالی • باغ فیض • پیکان‌شهر • ترک‌آباد • نقاشی ساختمان تهرانسر • تهران‌ویلا • جاویدآباد • نقاشی ساختمان جی • نقاشی ساختمان حسن‌آباد • نقاشی ساختمان حصارک • خلیج • دریان‌نو • نقاشی ساختمان دهکده المپیک • زِیبادشت • زیبادشتک • زیباشهر • سرآسیاب مهرآباد • نقاشی ساختمان سعادت‌آباد • سعیدآباد • سنگ‌چشمه • شادآباد • شهاب‌شهر • شهر زیبا • شهرآرا • شهران • نقاشی ساختمان شهرک غرب • ضرابخانه • نقاشی ساختمان طرشت • عرب‌آباد • کَن • کهک • گلستان • مرادآباد • مهرآباد • نوروزآباد • وردآورد • وسک • ویلاشهر • نقاشی ساختمان یافت‌آباد

نقاشی ساختمان در شرق تهران

احتسابیه • اراج • نقاشی ساختمان اصفهانک • نقاشی ساختمان افسریه • نقاشی ساختمان تهران‌پارس • نقاشی ساختمان تهران‌نو • جوادیه • نقاشی ساختمان چهارصددستگاه • حدادیه • حسین‌آباد • حشمتیه • حکیمیه • خاک‌سفید • نقاشی ساختمان خاوران • دوشان‌تپه • دولاب • دولت‌آباد (شهرک امام خمینی) • نقاشی ساختمان سرخه‌حصار (تهران) • سلیمانیه • شادآباد • شمس‌آباد • نقاشی ساختمان شمیران‌نو • شیان • نقاشی ساختمان صددستگاه • عباسیه • فرح‌آباد • قاسم‌آباد • نقاشی ساختمان قصر فیروزه • قنات کوثر • کاروان • کاظم‌آباد • کالاد • کوهک • کیان‌شهر • لارک • نقاشی ساختمان لویزان • مبارک‌آباد • مجیدآباد • مجیدیه • مسگرآباد • مشیریه • نقاشی ساختمان نارمک • نقاشی ساختمان نظام‌آباد • نقاشی ساختمان نیروی‌ هوایی • وحیدیه • هاشم‌آباد

نقاشی ساختمان در جنوب تهران

احمدیه • اسفندیاری • اسماعیل‌آباد • امیریه • باروت‌کوبی • باغ آذری • بریانک • تپه سیف • ترک‌آباد • جوادیه • نقاشی ساختمان جوانمرد قصاب • نقاشی ساختمان چشمه‌علی • نقاشی ساختمان حسن‌آباد • نقاشی ساختمان خانی‌آباد • نقاشی ساختمان خانی‌آباد نو • خزانه بخارایی • خلازیل (خورآذین) • دولت‌خواه • زهتابی • زورآباد • صالح‌آباد شرقی • صالح‌آباد غربی • عبدالله‌آباد (شهرک رسالت) • عبدل‌آباد • فهیم‌آباد • نقاشی ساختمان قلعه‌مرغی • کریم‌آباد • نقاشی ساختمان گلشهر • محمودآباد • ملک‌آباد • منصورآباد • نقاشی ساختمان منیریه • نقاشی ساختمان نازی‌آباد • نعمت‌آباد • وصفنارد • یاخچی‌آباد

نقاشی ساختمان در شهر ری

ابن بابویه • اقدسیه • تقی‌آباد • دولت‌آباد قیصریه • دیلمان • سرتخت • ظهیرآباد • میدان • نفرآباد • ولی‌آباد

نقاشی ساختمان در شهرک های مختلف تهران

22 بهمن · ابوذر · آپادانا · احمد خمینی · آزادی · آزمایش · استاد مطهری · استقلال · آسمان · البرز · المهدی · امام خمینی · امید · امیرالمؤمنین · امیرکبیر · انصار · انقلاب · اکباتان · بستان · بعثت · بوعلی · بهرود · بهمن · پارس · پاس · پاسداران · پرواز · تأمین اجتماعی · تختی · جوادالائمه · چشمه · چیتگر شمالی · خرمنکوب · خودروسازان · دانش · دانشگاه تهران · دریا · دژبان · راه‌آهن · ژاندارمری · سئول · ساحل · سجاد · سجادیه · سرتیپ رسولی · سعیدیه و حمیدیه · سلیمانیه · سینمایی غزالی · شاهد · شاهین · شریعتی · شریف‌آباد · شهرداری · شهید باقری · شهید باهنر · شهید بهشتی · شهید چمران · شهید کمالی · حکیمیه · صاحب‌الزمان · صدرا · صنایع چوب · طالقانی · شهرک غرب · فاطمیه · فجر · فرهنگیان · فلزات · قائم · قدس · کارمندان · کارمندان دولت · کاظمیه · کلاهدوز · کیان‌شهر · گلستان · گلشهر · گل‌ها · لاله · مبعث · محلاتی · مسلمین · مسیح‌آبادی · مطهری · میلاد · نفت · نور · نیروی هوایی · والفجر(منطقه6) · والفجر(منطقه15) · وصال · ولی عصر · هما · هواپیمایی کشور

نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان البرز – کرج

بنیاد  -  مرکز شهر کرج – مصباح کرج – سرحدآباد – ساسانی (شهید صدوقی) – آسارا – ماهدشت – شهرک استاندارد – چهارراه طالقانی – رزکان – واریان شهر – نوروز اباد و شیخ آباد – ولدآباد – اتحاد – شهرک استادان – اسلام‌آباد (کرج)اسلام‌آباد – آسیاب برجی – اصفهانی‌ها – اکبرآباد – اوقافی(کوی امامیه) – باغستان – المهدی – محله بهار – جهانشهر – جوادآباد – چهارصددستگاه کرج – حاجی‌آباد – حسن‌آباد – حسین‌آباد

حصار – حصار بالا – حصارک – حیدرآباد – خیابان فردوسی – شهرک خرمدشت – دهقان‌ویلا – دولت‌آباد – رزکان نو – زیبادشت – سرجوب – یزدیها. بهمن 16 – سهرابیه – شاهین ویلا – شهر صنعتی – شهرک 110 – جعفرآباد (جعفریه) – مشکین دشت

شهرک امام – شهرک امام رضا – شهرک پیشاهنگی – شهرک گلدشت – شهرک جهازی‌ها – شهرک خاتم الانبیاء – شهرک ذوب آهن – شهرک شاهد – شهرک شهید رستمی – شهرک شهید مطهری – شهرک شیخ سعدی – شهرک فرهنگیان – شهرک نگارستان – شهرک وحدت – شهرک منظریه – شهرک یاس – شکرآباد – عظیمیه (شهرک رسالت) – فاز 4 – فردیس – قزلحصار – قلمستان

کردان – کوی امامیه – کوی بنفشه – کوی شقایق – کوی قائم – کوی کارمندان جنوبی – کوی کارمندان شمالی – کوی مدرس – کوی ولی‌عصر – کیانمهر – کمالشهر – گرمدره – گلشهر – گوهردشت (رجایی‌شهر) – رستاخیز

محمد شهر – مهرویلا – مهرشهر – ماهدشت – نوروزآباد – همت‌آباد – وسیه – وهرجرد – ویان – اشتهارد – شهرک طالقانی – باغستان – بنیاد(350 متری) – شهرک ظفر – کوهپایه – شهرک احسانی نژاد2 – شهرک کوثر – 45 متری گلشهر

نقاشی ساختمان در شهرستان های مختلف استان تهران

نقاشی ساختمان تهران: تهران — نقاشی ساختمان اسلام‌شهر: اسلام‌شهر — نقاشی ساختمان ورامین: قرچک — نقاشی ساختمان رباط‌کریم: گلستان — قدس: قدس — ملارد: ملارد – نقاشی ساختمان ورامین: ورامین — نقاشی ساختمان شهریار: شهریار — رباط‌کریم: نسیم‌شهر — نقاشی ساختمان پاکدشت: پاکدشت — نقاشی ساختمان شهریار: اندیشه — نقاشی ساختمان رباط‌کریم: رباط‌کریم — رباط‌کریم: صالح‌آباد — نقاشی ساختمان ری: باقرشهر — شهریار: باغستان – نقاشی ساختمان تهران: بومهن — اسلام‌شهر: چهاردانگه — پیشوا: پیشوا — نقاشی ساختمان دماوند: دماوند — نقاشی ساختمان تهران: پردیس — شهریار: وحیدیه — رباط‌کریم: نصیرآباد — – شهریار: فردوسیه — ری: حسن‌آباد — – نقاشی ساختمان دماوند: رودهن — شهریار: شاهدشهر — شهریار: صباشهر — ملارد: صفادشت — نقاشی ساختمان فیروزکوه: فیروزکوه — نقاشی ساختمان شمیرانات: لواسان — دماوند: آبسرد — پاکدشت: شریف‌آباد – نقاشی ساختمان ری: کهریزک — نقاشی ساختمان شمیرانات: فشم – ورامین: جوادآباد — دماوند: کیلان — نقاشی ساختمان دماوند: آبعلی — فیروزکوه: ارجمند


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/12/13:: 1:2 عصر     |     () نظر

نقاشی ساختمان در تمامی استان البرز و شهر کرج

ارائه انواع نقاشی ساختمان کرج و استان البرز در تمامی مناطق

شما می توانید در هر منطقه ای که در استان تهران یا البرز قرار دارید ، با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد نقاشی منزل خود، ساختمان خود را با قیمت مناسب نقاشی کنید.

خدمات نقاشی ساختمان ایران در سراسر استان تهران و البرز به ویژه در استان البرز و کرج می باشد

—————————*,*,*—————————

کافیست هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید تا با قیمت نقاشی ساختمان در طرح و رنگ های متنوع آگاه شوید

منتظر تماس شما هستیم

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان البرز ,کرج

بنیاد  ,  مرکز شهر کرج ,مصباح کرج ,سرحدآباد ,ساسانی (شهید صدوقی) ,آسارا ,ماهدشت ,شهرک استاندارد ,چهارراه طالقانی ,رزکان ,واریان شهر ,نوروز اباد و شیخ آباد ,ولدآباد ,اتحاد ,شهرک استادان ,اسلام‌آباد (کرج)اسلام‌آباد ,آسیاب برجی ,اصفهانی‌ها ,اکبرآباد ,اوقافی(کوی امامیه) ,باغستان ,المهدی ,محله بهار ,جهانشهر ,جوادآباد ,چهارصددستگاه کرج ,حاجی‌آباد ,حسن‌آباد ,حسین‌آبادنقاشی,نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئینات,شرکت,دفتر,کارخانه,گروه,  خدمات,تزئیناتی,گروه خدمات تزئیناتی محمدی,محمدی,کادر مجرب نقاشی ساختمان,کادر,مجرب,اکیپ فعال نقاشی  ساختمان,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ  پلاستیک,آکرولیک,رنگ آکرولیک,رنگ بدون بو,روغنی,پلاستیک,رنگ آمیزی رنگ,اجرا,پتینه,پتینه دیواری,پتینه تابلویی,درب,درب  های جوبی,درب های چوبی,چوبی,سیلر,کیلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش, صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,محمدی,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,krhad shojlhkنقاشی ساختمان, نقاشی ساختمون, نقاشی ساختمان محمدب, نقاشی, نقاش ساختمانی, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی خانه ,تزئینات ساختمان ,مجری نقاشی ساختمان مسکن مهر,مسکن مهر نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی مسکن مهر,تزئینات مسکن مهر,نقاشی و تزئینات مسکن مهر,مسکن مهر تهران,نقاشی ساختمان مسکن مهر,نقاشی ساختمان مسکن مهر تهران,نقاشی کرج ,نقاشی ساختمان مسکن مهر کرج,,نقاشی ساختمان مسکن مهر صفادشت,,نقاشی ساختمان مسکن مهر البرز,,نقاشی ساختمان مسکن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشی ساختمان مسکن مهر پرند,نقاشی ,ساختمان مسکن مهر پردیس,,نقاشی ساختمان مسکن مهر اندیشه

حصار ,حصار بالا ,حصارک ,حیدرآباد ,خیابان فردوسی ,شهرک خرمدشت ,دهقان‌ویلا ,دولت‌آباد ,رزکان نو ,زیبادشت ,سرجوب ,یزدیها. بهمن 16 ,سهرابیه ,شاهین ویلا ,شهر صنعتی ,شهرک 110 ,جعفرآباد (جعفریه) ,مشکین دشت

شهرک امام ,شهرک امام رضا ,شهرک پیشاهنگی ,شهرک گلدشت ,شهرک جهازی‌ها ,شهرک خاتم الانبیاء ,شهرک ذوب آهن ,شهرک شاهد ,شهرک شهید رستمی ,شهرک شهید مطهری ,شهرک شیخ سعدی ,شهرک فرهنگیان ,شهرک نگارستان ,شهرک وحدت ,شهرک منظریه ,شهرک یاس ,شکرآباد ,عظیمیه (شهرک رسالت) ,فاز 4 ,فردیس ,قزلحصار ,قلمستاندرب فلزی,رنگ آمیزی درب فلزی,رنگ آمیزی درب چوبی,کنتکس,کنیتکس,کنتکس پلاستیک,کنتکس با زیرسازی,پوشش,  صنعتی,پوشش صنعتی,اپوکسی,چهارچوب فلزی,متری,متر مربع,رنگ آمیزی چهارچوب فلزی,شیشه,مشاوره,مشاوره در  زمینه نقاشی ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنایی,کاشی کاری,گچ کاری,قیرکاری,  جوشکاری,داخل,خارج,رنگ آمیزی استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ های فوری,پلی استر,مولتی کالر,اجرای مولتی کالر,رنگ  مولتی کالر,اجرای مولتی کالر خوب,ارزان,قیمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آمیزی جدول,رنگ آمیزی جدول ها,رنگ آمیزی  جدول های کنار خیابان,خیابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسکلت ساختمان ها,اسکلت,اسکلت ساختمان ضد زنگ,بهترین  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادی ,رنک سحر ,رنگ سحرو هادی,رنگ درجه یک , رنگ درجه 1 , سفارش,سفارش نقاشی ساختمان,  اتحادیه,اتحادیه نقاشان,اتحادیه نقاشان وزارت کار,اتحادیه نقاشان تهران,عضو اتحادیه نقاش ها,عضویت,سامانه پیام کوتاه  نقاشی ساختمان,سامانه پیامکی,قلی پور,نقاش ساختمان محمدی,کارشناس,کارشناس نقاشی ساختمان,قیمت رنگ,اخبار

کردان ,کوی امامیه ,کوی بنفشه ,کوی شقایق ,کوی قائم ,کوی کارمندان جنوبی ,کوی کارمندان شمالی ,کوی مدرس ,کوی ولی‌عصر ,کیانمهر ,کمالشهر ,گرمدره ,گلشهر ,گوهردشت (رجایی‌شهر) ,رستاخیز

محمد شهر ,مهرویلا ,مهرشهر ,ماهدشت ,نوروزآباد ,همت‌آباد ,وسیه ,وهرجرد ,ویان ,اشتهارد ,شهرک طالقانی ,باغستان ,بنیاد(350 متری) ,شهرک ظفر ,کوهپایه ,شهرک احسانی نژاد2 ,شهرک کوثر ,45 متری گلشهر

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در شمال ، شمال غرب ، شمال شرق تهران ,غرب تهران ، مرکز تهران ، شرق تهران ,جنوب ، جنوب شرق ، جنوب غرب تهران  و تمامی استان تهران و شهر تهران ,استان البرز و شهر کرج می باشد

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در نواحی مختلف استان تهران ,استان البرز(کرج): تجریش ,پونک ,ونک ,پاسداران ,شهرک غرب ,صادقیه ,تهرانپارس ,انقلاب ,ولیعصر ,مولوی ,شوش ,شهرری ,مرکز شهر کرج ,حصار

نقاشی ساختمان در شهرستان های مختلف استان تهران : اسلام شهر, ورامین ,فیروزکوه ,دماوند ,بومهن ,اسلام شهر ,رباط کریم ,پردیس و …

خدمات ما در سراسر استان تهران (و شهر تهران) و البرز (و شهر کرج) می باشد

ارائه انواع نقاشی ساختمان کرج و استان البرز در تمامی مناطق

شما می توانید در هر منطقه ای که در استان تهران یا البرز قرار دارید ، با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره و راهنمایی رایگان در مورد نقاشی منزل خود، ساختمان خود را با قیمت مناسب نقاشی کنید.

خدمات نقاشی ساختمان ایران در سراسر استان تهران و البرز به ویژه در استان البرز و کرج می باشد

—————————*,*,*—————————

کافیست هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید تا با قیمت نقاشی ساختمان در طرح و رنگ های متنوع آگاه شوید

منتظر تماس شما هستیم

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در مناطق مختلف استان البرز ,کرج

بنیاد  ,  مرکز شهر کرج ,مصباح کرج ,سرحدآباد ,ساسانی (شهید صدوقی) ,آسارا ,ماهدشت ,شهرک استاندارد ,چهارراه طالقانی ,رزکان ,واریان شهر ,نوروز اباد و شیخ آباد ,ولدآباد ,اتحاد ,شهرک استادان ,اسلام‌آباد (کرج)اسلام‌آباد ,آسیاب برجی ,اصفهانی‌ها ,اکبرآباد ,اوقافی(کوی امامیه) ,باغستان ,المهدی ,محله بهار ,جهانشهر ,جوادآباد ,چهارصددستگاه کرج ,حاجی‌آباد ,حسن‌آباد ,حسین‌آباد

حصار ,حصار بالا ,حصارک ,حیدرآباد ,خیابان فردوسی ,شهرک خرمدشت ,دهقان‌ویلا ,دولت‌آباد ,رزکان نو ,زیبادشت ,سرجوب ,یزدیها. بهمن 16 ,سهرابیه ,شاهین ویلا ,شهر صنعتی ,شهرک 110 ,جعفرآباد (جعفریه) ,مشکین دشت

شهرک امام ,شهرک امام رضا ,شهرک پیشاهنگی ,شهرک گلدشت ,شهرک جهازی‌ها ,شهرک خاتم الانبیاء ,شهرک ذوب آهن ,شهرک شاهد ,شهرک شهید رستمی ,شهرک شهید مطهری ,شهرک شیخ سعدی ,شهرک فرهنگیان ,شهرک نگارستان ,شهرک وحدت ,شهرک منظریه ,شهرک یاس ,شکرآباد ,عظیمیه (شهرک رسالت) ,فاز 4 ,فردیس ,قزلحصار ,قلمستان

کردان ,کوی امامیه ,کوی بنفشه ,کوی شقایق ,کوی قائم ,کوی کارمندان جنوبی ,کوی کارمندان شمالی ,کوی مدرس ,کوی ولی‌عصر ,کیانمهر ,کمالشهر ,گرمدره ,گلشهر ,گوهردشت (رجایی‌شهر) ,رستاخیز

محمد شهر ,مهرویلا ,مهرشهر ,ماهدشت ,نوروزآباد ,همت‌آباد ,وسیه ,وهرجرد ,ویان ,اشتهارد ,شهرک طالقانی ,باغستان ,بنیاد(350 متری) ,شهرک ظفر ,کوهپایه ,شهرک احسانی نژاد2 ,شهرک کوثر ,45 متری گلشهر

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در شمال ، شمال غرب ، شمال شرق تهران ,غرب تهران ، مرکز تهران ، شرق تهران ,جنوب ، جنوب شرق ، جنوب غرب تهران  و تمامی استان تهران و شهر تهران ,استان البرز و شهر کرج می باشد

—————————*,*,*—————————

نقاشی ساختمان در نواحی مختلف استان تهران ,استان البرز(کرج): تجریش ,پونک ,ونک ,پاسداران ,شهرک غرب ,صادقیه ,تهرانپارس ,انقلاب ,ولیعصر ,مولوی ,شوش ,شهرری ,مرکز شهر کرج ,حصار

نقاشی ساختمان در شهرستان های مختلف استان تهران : اسلام شهر, ورامین ,فیروزکوه ,دماوند ,بومهن ,اسلام شهر ,رباط کریم ,پردیس و …

خدمات ما در سراسر استان تهران (و شهر تهران) و البرز (و شهر کرج) می باشد


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/12/13:: 12:58 عصر     |     () نظر

نحوه زیرکاری نقاشی رنگ روغنی برای دیوار گچی

زیر کاری رنگ روغنی برای دیوارهای گچی در نقاشی ساختمان

اصول اصلی نقاشی ساختمان در رنگ آمیزی دیوارهای گچی با دیوارهای رنگ شده متفاوت می باشد. برای دیوارهای گچی مراحل زیر را توصیه می کنیم:

1- پشت تیغ کشیدن ملایم روی گچ

2- روغن زیر کار مناسب گچ

3- ماستیک با یتونه مناسب

4- سنباده بعد از خشک شدن بتونه(24-12 الی ساعت بعد)

5- گردگیری گرد و خاک حاصل سنباده

http://naghashi.org/

 

6- رنگ آمیزی با قلمو و غلتک (نحوه استفاده از غلتک و مقدار رنگ مصرفی روی دیوار در این مرحله به شکیل تر شدن کار انتهایی کمک زیادی می کند.- مرحله آستری نقاشی ساختمان)

7- بعد از کامل خشک شدن رنگ اولیه و آستری با بتونه مخصوص، سطح کار (دیوار) لکه گیری می شود.

8- بعد از خشک شدن (12 الی 24ساعت) مرحله دوم سنباده کاری با سنباده نرم انجام می شود.

9 -گردگیری

10- رنگ دوم

11-رنگ سوم(این مرحله با دو غلتک انجام می شود. غلتک ترک و ایتالیایی برای شکیل تر شدن نتیجه کار )

12- در صورت نیاز رنگ روغن چهارم

http://naghashi.org/

 

(توجه کنید که تفاوت زیاد هزینه برخی از نقاشان ساختمانی به خاطر رعایت نکردن خیلی از این اصول(نحوه انجام -صرف زمان- مواد مصرفی- نوع زیر کار و…)می باشد. همیشه بر این باور هستیم که کار مناسب با هزینه مناسب همسوست . پس همیشه به کار مناسب با هزینه پایین شک کنید!)

http://naghashi.org/


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 93/12/13:: 11:3 صبح     |     () نظر

   1   2   3      >
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب