سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

نقاشی ساختمان در کرج,

نقاشی ساختمان کرج خانه کرج,

نقاشی ساختمان کرج,

معلم نقاشی در کرج,

استخدام مربی نقاشی در کرج,

نقاشی در ساختمان,

ارائه خدمات نقاشی مولتی کالر در کرج,

نقاشی ساختمان در پرند,

نقاشی ساختمان در مشهد,

نقاشی ساختمان در تهران,

آموزش نقاشی ساختمان در اصفهان,

نقاشی ساختمان در ترکیه کار,

هزینه نقاشی ساختمان در 90,

کتابی در مورد نقاشی ساختمان,

قیمت نقاشی ساختمان در اصفهان,

مدل نقاشی ساختمان در راهرو,

ترمیم ترکها در نقاشی ساختمان

 

انواع رنگ در دکوراسیون داخلی

logo.gif (368×86)

رنگها در دو بستر اصلی در محیط استفاده می شوند:

1. پوشش های اصلی فضاها شامل: دیوار،‌کف، سقف و درب ها

2. لوازم دکوراسیون شامل: مبلمان، ‌پرده، فرش و مانند آن

kkkkkk.gif (400×150)

درمقام مقایسه این دو قالب با هم از لحاظ نقش در دکوراسیون، پوشش های فضا از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. چون نسبت به لوزام دکوراسیونی ثابت تر بوده و به گونه ای نقش پس زمینه را برای آن لوازم اجرا می کنند. در میان این پوشش ها دیوارها و سقف ها به جهت وسعت بیشتر، در فضای ما جایگاه ویژه ای دارند و میزان تأثیرگذاری آن بر دیگر لوزام دکوراسیونی چشمگیرتر است. و گذشته از موضوع تأثیر بر روی دیگر لوازم محیط، دیوارها و رنگ انتخابشون در تغییر وسعت و نور فضا نیز بسیار مؤثر است.

برای استفاده رنگ ها در ساختمان طبق همان جدول رنگها، اول بیائید رنگهای مورد علاقه خود را نسبت به فضایی که می خواهید در خانه تان ایجاد کنید مثلا آرام بخش و یا

پر انرژی ، برای ایده گرفتن هم می توانید از کمد لباسهاتون و یا اشیای مورد علاقه و حتی از تابلوها و پوسترها نیز الهام بگیرید. سپس بخش های مختلف خانه را دقت کنید یک یا دو رنگ را برای یک قسمت انتخاب کنید و سپس از دو رنگ متمم برای ایجاد آرامش استفاده کنید. درمرحله بعدی بیائیم از قانون 10-30-60 استفاده کنیم یعنی پوشش های اصلی که همان رنگ های غالب است 60% ،رنگ های دکوراسیون 30% و رنگ های بعدی 10% .DSC00470-e1504702371643.jpg (225×300)

پوشش های اصلی در فضای ان نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون دارند چون حجم بسیار وسیعی را دربرمی گیرد و ما باید سعی کنیم رنگ پوشش های اصلی روشن تر از همه رنگهای مصرفی دردکورمان باشد مثلا سقفی که با رنگ سفید پوشیده شده باشد باعث می شود خانه ای روشن و بزرگتر داشته باشیم بنابراین برای فضاهای کوچک و کم نور انتخابی ایده آل است. رنگ سفید خالص با نور طبیعی یک رنگ کاملا گرم و با نورهای مصنوعی رنگ سرد به نظر می رسد.

بنابراین با اضافه کردن نورهای زرد و قرمز و قهوه ای در کنار نورهای مصنوعی می تونیم آن را گرمتر کنیم همچنین رنگ سفید برای فضاهایی با معماری قدیمی بسیار ایده آل است.


نوشته شده توسط بابک قلی پور 102/8/19:: 12:1 عصر     |     () نظر

درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب