سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

  آشپزخانه

آشپزخانه برای خانمها مهم ترین فضای  خانه است زیرا بدون اینکه متوجه باشند 3/4وقت خود را در آن سپری میکنند.و بدون اینکه بدانند چه چیزی باعث خستگی روحی آنها میشود!!زیرا در اکثر آشپزخانه ها رنگها  کابینتها و چیدمان ها در بدترین حالت خود قرار دارند و ما به آن اهمیت نمیدهیم مخصوص آقایان!!چرا؟؟؟ چون...قدرت تغییر از نظر ما احتیاج به قدرت مالی زیاد و حوصله حضرت فیل دارد!!که البته کمتر این دو با هم وجود دارد!

  

اما من این تصمیم رو گرفتم که دلیل تغییرات و چگونگی شروع  به تغییرات و نیازها را برای شما خوانندگان عزیز باز کرده و شرح دهم تا به خوبی از آن بهرهمند شوید                                                       

عموما آشپزخانه های امروزی کوچکتر از نیاز یک خانواده با جمعیت است اما به راحتی میتوان این آشپزخانه

کوچک را به فضایی تحرک دار و زیبا  با جای فراوان برای وسایل تغییر داد و......................................

      

                  

قدم اول ::                                  

  باز نویسی و جوابگویی به سوالات زیر:

1.آیا به آشپزی علاقه دارید؟

2.چند نفر از آتن استفاده میکنند؟

3.چقدر از وقت تان را در آشپزخانه هستید؟

4.آشپزخانه مدرن را میپسندید یا قدیمی؟

5.رنگ مورد علاقتون؟

کابینت ها:

1.فضای شما به چند متر کابینت نیاز دارد؟

2.آیا کابینت های شما در حال حاضر نیاز کنونی شما را رفع میکند  از لحاظ جا و کشو بندی و طبقات؟

3.آیا چفت بست ها و دستگیره ها راحت است؟

4. آیا کشوها روان  و راحت باز میشود؟

5.آیا کابینت اضافی برای ملزومات شما است؟

 

 

اگر جواب به سوالات بالا مثبت باشد تنها با تغییر رنگ کابینت ها یا تغییر دستگیره ها یا حد اکثر درب اینها امکان پذیر باشد میتواند کمک بزرگی برای آشپزخانه شما باشد .........یکی از آشپز خانه هایی که برای یک دختر  جوان طراحی کردم کههنوز هنر ایرانی را دوست داشت به این شکل بود شما قضاوت کنیید این بهتر است یا 2 ملییون پول بدی همرو عوض کنید؟

 

کاشی ها سبز کمرنگ حدود یشمی رنگ بود با کابینت های قهوهای سوخته!!!!تاریک و بد!!

!!!!!!!من چی کا کردم؟؟

تمام درب های کابینت ها را سبز پسته ای باز کردم با کمی خیلی کم پس زمینه رنگ اصلی زیر مشخص بود  با طرح ایی از نقاشی های خودم تقریبا طرحهای اسلیمی با رنگهای نارنجی سوخته بر روی آن نقاشی کردم!!!!

و تنها از دستگیره ها منگوله های کرکی رنگی آویزان کردم!!!

دوست داشتم آنجا بودید و قیافه دوستم را از آن تغییر کوچک زیبا میدیدیت!!!!

 

صفحه کار:

صفه کار معمولا در آشپزخانه ضروری است میتواند در آشپز خانه کوچک به صورت کشو در زیر سینک ظرف شویی باشد یا اولین کشوی نزدیک به سینک و گاز       یا به صورت اپن اشپز خانه در نظر گرفته میشود.

بالاخره باید فضایی به طول حداقل 1/5 متز و عرض 4/0 متر باشد

 

اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو * بلکا – کاغذ دیواری – پتینه کاری – رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی – اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس – اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر – رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه – اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره

 ,نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ امیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاش ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگهای ساختمانی,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمان,بتونه کاری دیوار,بهترین نوع رنگ ساختم ,رنگ کردن ساختمان,رنگ ساختمان,رنگ کاری ساختمان,ساخت بتونه ساختمان,ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان  ,رنگ امیزی ساختمان,ساختن رنگ ساختمان,رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی,رنگ های ساختمان,بتونه کاری,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,جدول ترکیب رنگهای ساختمانی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,پمپ رنگ,رنگ های ساختمانی,رنگامیزی ساختمان,رنگ روغن دیوار,رنگ روغن ساختمانی,قیمت رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی ساختمان رنگ روغن,نقاشی ساختمان با غلطک,نقاشی ساختمان با پیستوله,نقاشی ساختمان رنگ روغن,رنگ پلاستیک روی رنگ روغن,رنگ پیکوکالر,ترکیب رنگهای ساختمان,ترکیب رنگ های ساختمانی,رنگهای ساختمان,رنگ روغنی پایه آب,طرح رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ امیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان,آموزش رنگ زدن ساختمان,آموزش رنگ کاری ساختمان,آموزش رنگ کردن ساختمان,اصول رنگ امیزی,آموزش رنگ آمیزی فلز,آموزش رنگ کردن ساختمان,اموزش بتونه کردن دیوار,


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/2/21:: 9:45 عصر     |     () نظر

 نصب و اجرای یک روزه   

بازدید رایگان از منزل و محل شما و محاسبه متراژ واقعی   
انتخاب کد رنگ بلکا از کاتالوگ های واقعی   
بعد از اجرا مقداری مواد ، یک عدد ماله مخصوص و سی دی آموزشی رایگان جهت ترمیم به شما داده می شود   

چگونه رنگ منزل خود را بدون بو و بدون کثیف کاری عوض کنیم!؟

 

·          چگونه با صرف هزینه و زمان کم دیوارهای منزل و یا محل کارمان را زیباتر کنیم؟

·         زمانی که در میهمانی هستید بلافاصله رنگ دیوارها شما را محو تماشا می کند، رنگ دیوار عالی است! چگونه به چنین نتیجه ای می رسید؟

  برای دیدن کاتولوگ بلکا از لینک های زیر استفاده کنید

 

کاتالوگ بلکا  1 

کلیک کن

کاتالوگ بلکا  2

کلیک کن

سپس کلمه دریافت فایل را کلیک کنید و پس از دانلود کاتولوگ بلکا آن را از حالت زیپ خارج کنید در صورت مشکل با شماره  09127680354 برای رفع مشکل شما اقدام شود

 


·         نمی خواهم صدای اتاق خواب و یا پذیرایی منزلمان به گوش همسایه برسد! چه کار باید بکنم؟

مواد تشکیل دهنده در بلکا چیست؟

مخلوطی از پنبه سلولز در رشته های الیاف و رزین سلولزی با انواع متنوعی از افزودنیهای تزئینی و آب بسته و ساختار بلکا به نوع طرح نرم، دانه دار و رشته دار می باشد. 

مردم ژاپن به علت سرمای زیاد منطقه ژاپن برای اولین بار سبوس برنج را بعد از کوبیدن با چسب ترکیب نموده و به صورت لایه‌ای روی درها می‌مالیدند که از آن به عنوان عایقی در برابر سرما استفاده می‌کردند. 
بعدها این پوشش شکل کامل‌تری گرفت و در اروپا استفاده شد و به جای سبوس و ساقه برنج از مواد دیگری استفاده شد. یعنی ماده اولیه سلولز بود و افزودنی‌های فراوانی به آن اضافه شد که تنوع این محصول را بسیار زیاد نمود و کم‌کم به صورت یک پوشش شناخته شده در آمد که در تمام دنیا کاربرد دارد.

عایق حرارت و برودت

خاصیت عایق بودن الیاف سالهاست که پذیرفته شده است و بیشتر خاصیت عایق بودن مجموع الیاف(از نظر حرارت) به این علت است که همواره هوا در داخل فضاهای موجود در داخل آن ساکن می گردد. دیوار پوشیده از بلکا از اتلاف حرارتی ساختمان در فصل زمستان می کاهد. همه ساختمانها از طریق دیوارها و جداره ها مقداری گرما را ازدست می دهند که بلکا کاملا این فضاها را پر می کن. همچنین بلکا با جلوگیری از برخورد مستقیم تابش خورشید سرمایش تابستانی را تامین میکند. هوای گرم بین دیوار بیرونی و هوای ساکن بین الیاف بالا رفته و از میان سوراخ ها ی رو کاری به بیرون جریان می یابد. در نتیجه از میزان بار سرمایشی ساختمان کاسته می شود و هوای تهویه شده مستقیما از طریق دریچه های فرعی به داخل ساختمان وارد می شود. بدین صورت هوای گرم و سرد پس از برخورد با دیوارهای پوشیده شده توسط بلکا به یک سد انتقال حرارتی برخورد می کند این خود مطلبی است که مورد توجه سازمان بهینه سازی مصرف انرژی می باشد.

کاهش محسوس صدا به عنوان عایق صوت

یکی از آلودیگهای محیط زیست که برای انسان نیز بسیار مضر است آلودگی صوتی می باشد.مخصوصاً صداهای مداوم که ناشی از بازگشت امواج صوت پس از برخورد با سطوح به وجود می آیند. این صداها حساسیت گوش را نسبت به انواع صداها تقلیل می دهد اگر مدت ده دقیقه درمحیطی که این صداها موجود باشند حضور داشته باشیم نیازبه استراحتی به مدت بیست دقیقه در محیطی کاملاً آرام داریم تا اثر آن را جبران نماییم .اثرات غیر مستقیم صداهای ناخواسته بر روی انسان عبارت از حساسیت عصبی، تحریک پذیری شدید، گرفتگی عضلانی و خستگی روحی و جسمی و حتی در مواقعی سرگیجه است. بلکا به عنوان پوششی با تخلخلهای فراوان و غیر همگون که به ضخامت mm4 -2 روی دیوارها اجرا می شود حدود 30 تا50 درصد رفلکس صدا را کاهش می دهد و بطوریکه کاملاً محسوس آلودگی صوت را تقلیل می دهد. 

 
عدم نیاز به زیر سازی جدی و اجرا شدن این محصول بر روی کلیه سطوح اعم از گچ و خاک، سیمان سفید و سیاه، رنگ روغن، رنگ پلاستی، کاشی و... باعث سرعت عمل این کار و در ضمن کاهش جدی هزینه می گردد. بطور مثال روند کلی ساخت در ساختمانهای بیشتر نقاط ایران بدین صورت است که ابتدا بعد از آجر چینی، گچ وخاک ساختمان انجام می شود که این مرحله در بعضی از مناطق مرطوب کشور به جای گچ وخاک، سیمان سفید جایگزین می شود سپس روی گچ وخاک یا سیمان، گچ سفید می زنند و رنگ آمیزی می کنند. با بلکا مرحله سفید کاری کاملا حذف می شود. در مرحله گچ و خاک یا سیمان بلافاصله بلکا که جایگزین رنگ ساختمانی است اجرا می شود بدین ترتیب علاوه بر سرعت اجرای کار، راحتی و همچنین صرفه اقتصادی را به همراه می آورد در مواردی که فضای داخلی به منظور استفاده برای آشپزخانه یا آزمایشگاه از کاشی پوشیده شده باشد و بعد از مدتی مصرف کننده تمایل داشته باشد به عنوان اتاق دیگری از آن استفاده نماید بلکا به راحتی بر روی کاشی اجرا می شود و نیاز به برداشتن کاشی نمی باشد. 

بلکا خاصیت قابلیت شستشو دارد

این خاصیت مربوط به رزین نهایی است که این نوع رزین شیمیایی مخصوص شرکت می باشد. نحوه شتستشو: با ابر و شامپوی فرش قابل شستشو می باشد پس از شستشو مدتی صبر کنید تا دوباره بلکا خشک شود. 
شما می توانید بلکا را نیز با بخارشو تمیز کنید 

 
یکی از عوامل جذب گرد وغبار توسط سطوح، ایجاد بار الکتریکی مخالف بین ذرات معلق در هوا و سطح مورد نظر می باشد. در آزمایشات متعدد مشخص شده است که الیاف سلولزی حداقل(در حد صفر) اشکال را از نظر بار الکتریسیته ساکن ایجاد می نمایند. دلیل این پدیده به جذب رطوبت توسط الیاف سلولزی و پنبه ای مربوط می شود. از مدتها قبل فهمیده شده بود که الیاف، رطوبت موجود در هوا را به خود جذب می کنند از این نقطه نظر جذب رطوبت باعث می گردد از تشکیل الکتریسیته ساکن در الیاف جلوگیری به عمل آید. با توجه به ساختار بلکا که تشکیل شده از رزینهای سلولزی والیاف پنبه ای و پگیمنت معدنی، هیچکدام از اجزا تشکیل این محصول دارای الکتریسیته ساکن نمی شود و در نتیجه ما شاهد رگه های جذب گردو غبار در سقفها و بالای شوفاژها نمی باشیم. 

 
طول زمان حفاظت در مقابل آتش یا تحمل آتش برای ساختمان می تواند متفاوت باشد و بستگی به فاصله آنها از مراکز آتش نشانی، وجود تجهیزات اطفاء حریق مستقر در ساختمان و یا وجود مــواد قابل اشتعال در آنها دارد. زمان تحمل آتش برای ساختمانهای مسکـونی و اداری باید ســه ربع تا یک ساعت باشدو این زمانی است که معمولاً برای تخلیه ساختـمان لازم است. ساختمانهای بلند، بیمارستانها، تئاتر و سینما 2 ساعت و اماکن تجاری و صنعتـی حداقل باید سه ساعت تحــمل آتش را داشته باشد و در این زمـان آسیب نبیند. انتخـاب نوع پوشش مقاوم آتش و ضخــامت آن برای ساختمانها بستگی به جنس آنها و همچنین زمانی دارد که برای تحمل آتش، برای آنها در نظر گرفته شده است. در شرایـط ثابت، ضخامت لایة پوشش مقاوم آتش نسبت مستقیم با زمان تحمـل آتش دارد و با افزایش ضخامت، زمان تحمل افزایش می یابد.استاندارد شمارة DIN4102 آلمـان، ناظر به عکس الـعمل مصالح ساختمانی در مقابل آتش است. پوشش دیوار« بلکا » بر اسـاس داده های این استاندارد در رابطه با آتش سوزی،مورد آزمـــایش قرارگرفت و نتیجتاً به عنوان یک مصالح ساختمانی که به سختی قابل اشتعال می باشد، طبقه بندی شده و می توان این پوشش دیواررا به عنوان مصالح ساختمانی که به سختی قابل اشتعال می باشد، به کار برد. ضمناً تأییدیه عدم اشتعال بلکا را از NWTAاسترالیا و دانشکده امیر کبیر اخذکرده ایم. 

 
این خاصیت باعث می شود ترک دیوارها پوشانده شود و همچنین از ایجاد ترک احتمالی در سقف و دیوارها جلوگیری کند. این مورد به خصوص هنگام بازسازی ساختمانهای قدیمی نمود پیدا می کند. 

·         از لحاظ سمی برای کشت گیاهانی که بعداً تولید فیبر می نماید آزمایش شده و میزان آن در حد نرمال می باشد.

·         PH بلکا به دلیل حلال آب برابر با 7 می باشد

·         فاقد فرمالدئید می باشد. فرمالدئید : گازی با بوی تند است که سرطان زا می باشد و در دود سیگار و ماشین وجود دارد و بیشتر در ساخت رنگ و فوم از آن استفاده می شود

·         فلزات سنگین مانند Pb ـ Hg ـ Zn ـ A ـ Co ـ Cu ـ CI ـ Cd که سرطان زا هستند تقریباً در حد صفر می باشد.

·         بلکا فاقد هر گونه مواد فرار میباشد.

 

  برای دیدن کاتولوگ بلکا از لینک های زیر استفاده کنید

 

کاتالوگ بلکا  1 

کلیک کن

کاتالوگ بلکا  2

کلیک کن

سپس کلمه دریافت فایل را کلیک کنید و پس از دانلود کاتولوگ بلکا آن را از حالت زیپ خارج کنید در صورت مشکل با شماره  09127680354 برای رفع مشکل شما اقدام شود

دوستدار محیط زیست

همانطور که در بخش آلودگیهای صوتی ذکر شد صوت های ناهنجار یکی از آلاینده های محیط زیست می باشد از زوایای دیگر عدم استفاده از مواد نفتی و مواد فرار در ساختار بلکا که چه در زمان اجرا و چه در موقع تولید، و چه در موقع تولید، پسابی در این زمینه تولید نمی کند که باعث عدم حساسیت مصرف کنندگان و سلامتی محیط زیست می شود. چرا که مسئله آلودگی مواد نفتی به صورت تاثیرات دراز مدت یا کوتاه مدت نمایان می شود. کاهش در انتقال نور که موجب ممانعت عمل فتوسنتز گیاهان می شوند حاصل پسابهای نفتی می باشد. ترکیبات هیدرو کربنی اشباع شده با نقطه جوش بالا و آرو ماتیکها می توانند اثرات فجیعی بر روی انواع گوناگون موجودات داشته باشند. سرنوشت ترکیبات آلی که وارد زنجیره غذایی موجودات شده اند ( ورود در زنجیره غذایی از طریق آبیاری سبزیجات امکا نپذیر می باشد ) مطالعه شده است. نتایج نشان می دهند که هیدرو کربن صنعتی زمانیکه یکبار به درون بدن یک موجود زنده رفته باشند نیز پایدار می مانند. یکی دیگر از آلوده کنندگان محیط زیست فلزات سنگین می باشند. فلزات جزو مفید ترین مواد و اولین عناصری هستند که توسط انسان شناخته شدند ومهم ترین نقش را در توسعه تمدن ایفاکرده اند. امروز یک فلز اورانیوم راه حلی برای مبرم ترین مشکل بشر یعنی کمبود انرژی شناخته شده است که بسیار ارزشمند است ولی در کنار آن هر چه در صنایع دیگر امکان استفاده کمتر از این فلزات سنگین که بطور کل cu-v-sn-ni-mg-pb-cn –cd-ba هستن، باشد آلودگیهای زیست محیطی به حداقل خواهد رسید با این هدف بلکا بدون استفاده از حتی یک فلز سنگین تهیه می شود که از این بابت تامین کننده سلامت مصرف کنندگان می باشد. یکی از موارد مطرح در جوامع مدرن بشری باز یافت محصولات پس از پایان دوره مصرف می باشد که از این جهت نیز بلکا به راحتی به چرخه طبیعت باز می گردد. 

اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو * بلکا - کاغذ دیواری - پتینه کاری - رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی - اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی - اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر - اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس - اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر - رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه - اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره


آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

تماس با ما : 7680354 - 0912 *بابک قلی پور 

 

وب سایت ما :ttp://naghashi.org

 

 

,نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ امیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,نقاشی ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,نقاش ساختمان,رنگ روغن ساختمان,انواع رنگ آمیزی ساختمان,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگهای ساختمانی,ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,انواع رنگ ساختمان,نقاشی رنگ روغن ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمان,بتونه کاری دیوار,بهترین نوع رنگ ساختم ,رنگ کردن ساختمان,رنگ ساختمان,رنگ کاری ساختمان,ساخت بتونه ساختمان,ترکیب رنگها برای نقاشی ساختمان  ,رنگ امیزی ساختمان,ساختن رنگ ساختمان,رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی,رنگ های ساختمان,بتونه کاری,ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,جدول ترکیب رنگهای ساختمانی,آموزش بتونه کاری دیوار,آموزش رنگ آمیزی ساختمان,اصول رنگ آمیزی ساختمان,پمپ رنگ,رنگ های ساختمانی,رنگامیزی ساختمان,رنگ روغن دیوار,رنگ روغن ساختمانی,قیمت رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان,نقاشی ساختمان رنگ روغن,نقاشی ساختمان با غلطک,نقاشی ساختمان با پیستوله,نقاشی ساختمان رنگ روغن,رنگ پلاستیک روی رنگ روغن,رنگ پیکوکالر,ترکیب رنگهای ساختمان,ترکیب رنگ های ساختمانی,رنگهای ساختمان,رنگ روغنی پایه آب,طرح رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ امیزی ساختمان,ترکیب رنگ ساختمانی,ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان,آموزش رنگ زدن ساختمان,آموزش رنگ کاری ساختمان,آموزش رنگ کردن ساختمان,اصول رنگ امیزی,آموزش رنگ آمیزی فلز,آموزش رنگ کردن ساختمان,اموزش بتونه کردن دیوار,

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/2/21:: 8:29 عصر     |     () نظر

 همه چیز در مورد رنگ قهوه ای

به مطالعه طبیعت بپرداز، طبیعت را دوست بدار و همراه با آن صمیمی باش... طبیعت هیچ گاه با تو دشمنی نخواهد کرد.

  


 

 


 

 


هر چیز در مورد رنگ قهوه ای

  


قهوه ای رنگ شکوفایی و روشنی است. رنگ زمین و خاک است. قهوه ای به ما یادآوری می کند که فطرتاً چه رابطه تنگاتنگی با طبیعت داریم. همانگونه که زمین زیر پایمان برای ایستادن و راه رفتن به ما اطمینان می دهد رنگ قهوه ای نیز حس استحکام و امنیت را القا می کند.

  


قهوه ای دارای طیف های رنگی بسیاری می باشد که هر کدام از این طیف ها دارای نام  هایی می باشند. که برخی از این نام ها : خرمایی، خاکی ، فندقی و .... می باشد.

  


 

 


  

هم چنین اگر به رنگ شکلات، قهوه ، نسکافه ، دارچین و پودر کاکائو توجه کنید در می یابید که قهوه ای رنگی است که در آشپزخانه زیاد دیده می شود.

  


قهوه ای سیر که بسیار به رنگ مشکی نزدیک می باشد نیز کاربرد زیادی در هند دارد و می توان قهوه ای و نداک معروف است که این نام را آنتونی و نداک نقاش معروف قرن 7 بدلیل علاقه ای که به این رنگ داشت برای این رنگ انتخاب کرد.

  


هر کدام از طیف های رنگ قهوه ای حالات و ویژگی های مخصوص خرد را دارا می باشند. از جمله ویژگی های رنگ قهوه ای قدرت ، ثبات ، گرما و تکامل است. از لحاظ علم انرژی درمانی ، قهوه ای سمبل رویش تکامل است. یکی از عناصر پنج گانه انرژی چوب است و چوب از زمین می روید و بسوی آسمان قد می کشد. همانگونه که انسان ها رشد می کنند و قد می کشند. به همین دلیل است که قهوه ای رنگ رویش ، انرژی و سرزندگی است و اشیاء چوبی و قهوه ای رنگ ، نقش مکمل را در طراحی داخلی دارند.

  


 

 


  

تاریخ و فرهنگ های کهن همراه دید روشنی ( مثبتی ) نسبت به رنگ قهوه ای داشته اند. روانشناسان رنگ بر این باورند که رنگ قهوه ای رنگ حس کردن احساسات است ! بر اساس این نظریه روانشناسان رنگ زمانی که ما احساس آسیب پذیر بودن می کنیم خود را پشت این رنگ که ترکیبی از سه رنگ قرمز- زرد و سیاه است پنهان می کنیم . ما از قهوه ای استفاده می کنیم تا از خود محافظت کنیم. جالب است بدانید که آقایان بیشتراز خانم ها زنگ قهوه ای را رنگ مورد علاقه خود می دانند. قهوه ای رنگ طبیعت است و با استفاده از آن می توان طبیعت را به خانه آورد.

  


قهوه ای در خانه

  


قهوه ای در اکثر اتاق ها کاربرد دارد برای خلق هر حالتی در هر فضا می توانید به نحوی از قهوه ای کمک بگیرید برای مثال در یک اتاق شمالی و بی روح حضور رنگ قهوه ای ملایم و گرم احساس آرامش و راحتی را به  آن اتاق می بخشد و یا در یک اتاق جنوبی یا آفتاب گیر به کار بردن یک قهوه ای تیره و شفاف می تواند جلوه بی نظیری داشته باشد.

  


 

 


  

رنگ قهوه ای بخصوص در طیف های سردتر آن و یا رنگ دارچینی و شکلاتی از جمله رنگ هایی می باشند که به شدت مناسب آشپزخانه هستند و با ابراز و وسایل استیل و گرانیتی بخوبی کامل می شوند. طیف های رنگ قهوه ای در آشپزخانه به فضا عمق و جلوه بی نظیری می بخشد.

  


رنگ قهوه ای در اتاق نشیمن حرف اول را می زند قهوه ای نه تنها با تمام رنگ هایی که در اتاق نشیمن هستند هماهنگی و تناسب دارد بلکه سبب هماهنگ جلوه کردن رنگ های دیگر نیز با هم می شود.

  


ترکیب رنگ قهوه ای گردویی با بافت های طبیعی مثل قالیچه های پوستین و یا حصیرهای فندقی رنگ جلوه ای بسیار شیک و چشم نواز را خلق می کنند.

  


هم چنین طیف های خنثی و ملایم رنگ قهوه ای مثل گندمی برای سرویس های بهداشتی می تواند بسیار جذاب و آرامبخش باشد.

  


توصیه می کنیم برای دعوت طبیعت به خانه های خود علاوه بر استفاده از رنگ قهوه ای در دکوراسیون اتاق از سنگ های زیبا ، وسایل حصیری ، پوستین ها و ریگ های زیبا استفاده نمائید.

  


  

  

قهوه ای در هارمونی

  


قهوه ای نماینده طبیعت است و رنگ کرم هم نشین جذاب رنگ قهوه ای ست همانطور که سفید هم نشین مناسب رنگ سیاه است! قهوه ای در اکثر ترکیب ها مانند سیاه عمل می کند اما با این حاصل توصیه می شود از قهوه ای سوخته با جای مشکی استفاده شود.

  


یک درخت قهوه رنگ را در فصل پاییز تصور کنید می بینید کنار هم قرار گرفتن نارنجی روشن ، حنایی ، زرد ملایم و مقداری سبز چه تصویر گرم ، با شکوه و زیبایی را خلق می کنند؟!

  


ترکیب سه رنگ قهوه ای ، نارنجی و سبز هر کدام در طیف های مختلف همراه از جمله ترکیباتی هستند و بسیار زیبا کنار هم می نشیند و الهام بخش زیبایی های پایدارند.

  


از طرف دیگر طیف های مختلف قهوه ای با یکدیگر نیز بسیار تناسب و هماهنگی دارند. هیچ گاه در یک اتاق تنها از طیف قهوه ای استفاده نکنید زیر اتاق بی روح و کسل کننده می شود اگر قصد دارند رنگ غالب در اتاق قهوه ای باشد حتماً از طیف های تیره و روشن ، گرم و سرد قهوه ای در کنار هم بهر ببرید.

  


یکی دیگر از راه های خلق فضایی گرم در دکوراسیون داخلی نصب ورقه های چوبی به دیوار است هم مانند کفپوش های چوبی !‌

  

    • اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو

       

      * بلکا – کاغذ دیواری – پتینه کاری – رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی – اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس – اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر – رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه – اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره

      آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

       

      تماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پور

       

    تلفن تماس برای مشاوره و بازدید از محل کار : 09127680354-

    هدف ما رضایت مشتری است

    سایت ما:http://naghashi.org

    09127680354

    قلی پور

برچسب  آشنایی با حرفه نقاشی ساختمان:


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/2/11:: 2:27 عصر     |     () نظر

 

اطلاعیه شماره یک

باسلام

احتراما " گروه تزئینانی قلی پور  با دارا بودن کادری با تجربه در زمینه تزئینات و نقاشی ساختمان آماده ارائه خدمات به شرح زیر می باشد .

 

-تعمیرات و تغییرات ساختمانی

-نقاشی /بازسازی

-رنگ آمیزی رنگ های روغنی ، پلاستیک ، آکرولیک و بدون

-اجرای انواع پتینه دیواری وتابلویی

-رنگ آمیزی انواع درب های چوبی و فلزی

-پوشش کنیتکس اجرابازیرسازی / پلاستیک

-اجرای پوشش صنعتی - اپوکسی

-رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه

-اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها

-رنگ آمیزی انواع معابر و جدول ها و غیره

-اجرای رنگهای دکوراتیو پوشش مولتی کالر

-اجرای لندنی کاری

 

-اجرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی استر

-اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس

-اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر

-بنایی و تزئینات داخل وخارج ساختمان

-مشاوره رایگان در زمینه تزئینات ساختمان

سایت ما:http://naghashi.org

-استفاده از بهترین رنگ های ایرانی - رنگ سحر و هادی

-آماده گرفتن سفارش با قیمت مناسب

-با مدیریت : قلی پور

تلفن تماس : 09127680354

-عضو اتحادیه نقاشان وزارت کار

 

-باتشکر - بخش فنی وپشتیبانی وب سایت

 

تلفن تماس برای مشاوره و بازدید از محل کار : 09127680354

هدف ما رضایت مشتری است

 

سایت ما:http://naghashi.org        

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط بابک قلی پور 92/2/2:: 2:49 عصر     |     () نظر

درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
پیوندها
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها
نقاشی ساختمان

پیغام ورود و خروج

کد کج شدن تصویر

جلوگیری از کپی کردن مطالب