سفارش تبلیغ
صبا ویژن

" نقاشی ساختمان قلی پور " " کاتالوگ بلکا
"

  • قرمز
    با نمک و دوست داشتنی، مشکل پسند و این طور به نظر می رسد که مورد محبت نیز قرار می گیرید. با روحیه و بشاش اما در همان زمان می توانید بد اخلاق هم شوید، قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد کنید و این همان محبتی است که می تواند در راهی که در پیش دارید همراه تان باشد. آدم هایی را که راحت صحبت می کنند دوست دارید این آدم ها باعث می شوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
    شیری رنگ
    اهل رقابت و بازی دوست. دوست ندارد ببازد ولی همیشه بشاش است. شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت خود را بیرون بگذرانید، با دقت همسرتان را انتخاب می کنید و به سادگی به کسی دل نمی بندید اما وقتی او را یافتید تا مدت های طولانی دوستش خواهید داشت.

    نیلی
    شما بیشتر متوجه نگاه تان هستید و استانداردهای بالایی در انتخاب دارید. هر راه حلی را با دقت و تفکر انتخاب می کنید و بسیار به ندرت مرتکب اشتباه می شوید. دوست دارید رهبر باشید و به راحتی می توانید دوستان جدید پیدا کنید.
    خاکستری
    جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساس تان را پنهان نمی کنید و هر آنچه را که درون تان است آشکار می سازید. اما ضمناً می توانید خودخواه هم باشید. می خواهید مورد توجه باشید و نمی خواهید به طور نابرابر با شما برخورد شود. می توانید روز مردم را روشن کنید. شما می دانید در زمان مناسب چه بگویید و خوش اخلاق هستید.
    سبز
    خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید. در واقع آدم خجالتی ای نیستی اما گاهی اوقات با کلمات تان به عواطف مردم آسیب می رسانید. دوست دارید تا مورد توجه و علاقه کسی باشید که دوستش دارید ولی اغلب تنها هستید و به انتظار فرد مورد نظرتان می مانید.
    طلایی
    شما می دانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است. آدم بشاشی هستید و زیاد بیرون می روید. بسیار سخت می توانید فرد مورد نظرتان را پیدا کنید اما وقتی او را یافتید تا سالیان متمادی مانند روز اول به او وفادار می مانید.
    صورتی
    شما همواره در تلاش هستید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست دارید به سایرین کمک کنید. اما به سادگی قانع نمی شوید. دارای افکاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز مانند آنچه در قصه هاست هستید.
    زرد
    شما شیرین زبان و بسیار جذاب هستید. مورد اعتماد بسیاری از مردم بوده و دارای رهبریتی قوی در ارتباط تان هستید. شما می توانید خوب تصمیم بگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب می گیرید.
    خرمایی
    باهوش هستید و می دانید چه چیزی درست است. می خواهید همه چیز را مطابق با میل خود کنید که گاهی می تواند به دلیل عدم توجه به نظر دیگران مشکل ساز باشد، اما در مورد عشق صبور هستید. وقتی همسر مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار است او را فراموش کنید.
    نارنجی
    در مقابل اعمال تان مسئولیت پذیر هستید، می دانید چگونه با مردم رفتار کنید. همواره اهدافی برای دستیابی به آنها
    دارید و حقیقتاً برای رسیدن به آنها تلاش می کنید، فردی آماده رقابت هستید. دوستان تان برایت بسیار مهم هستند و
    قدر آنچه را که دارید می دانید، گاهی اوقات واکنش تان زیادی شدید است و علت آن نیز احساساتی بودن تان است.
    ارغوانی
    اسرار آمیز هستید، به هیچ وجه خودخواه نیستید ، زود و آسان نظرتان جلب می شود. روزتان با توجه به خلق تان می تواند غمگین یا خوش باشد. بین دوستان محبوب هستید اما می توانید دست به عمل نادرستی نیز بزنید، به سادگی امور را فراموش می کنید. به دنبال شخصی هستید که قابل اعتماد باشد.

    لیمویی
    آرام هستید، اما به سادگی عصبانی می شوید. به آسانی حسادت می ورزید و در مورد چیزهای کوچک اعتراض می کنید، نمی توانید به یک کار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید که اعتماد و علاقه همه را جلب می کند.
    نقره ای
    خیال پرداز و خوش زبان هستید، دوست دارید چیزهای جدید را بیازمایید و به خودسازی علاقه دارید. به سادگی می آموزید، به راحتی می توان با شما صحبت کرد و نصایح خوبی می دهید. وقتی موضوع دوستی است متوجه می شوید نمی توان به کسی اعتماد کرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا پایان عمر به آنها اعتماد می کنید.
    سیاه
    شما یک مبارز و دارای انگیزه هستید. اما تغییر در زندگی را نمی پسندید. زمانی که تصمیمی گرفتید، روی تصمیم تان تا مدت ها پای می فشارید. زندگی زناشویی شما نیز توأم با مبارزه است و مثل همه نیست.
    زیتونی
    شما دارای قلبی پاک و خونگرم هستید. همراه خوبی برای فامیل و دوستان هستید. خشونت را نمی پسندید و می دانید چه چیزی درست است. شما مهربان و بشاش هستید اما به سادگی به مردم حسادت نورزید.
    قهوه ای
    فعال و ورزشکارید، برای دیگران مشکل است که به شما نزدیک شوند. زمانی که متوجه می شوید نمی توانید به چیزی که می خواهید دست یابید،‌ به سادگی تسلیم شده آن را رها می کنید.

    آبی
    اعتماد به نفس کمی دارید و خیلی ایراد می گیرید. هنرمند و عاشق طبیعت هستید، اما کمتر به فکر سفر و گردش می افتید. شما فرد احساساتی هستید، زیرا در این مورد از مغزتان فرمان می گیرید نه از قلب تان.
    سرمه ای
    شما جذاب و عاشق زندگی خود هستید، نسبت به همه چیز دارای احساسی قوی و خیلی زود گیج می شوید. زمانی که از دست شخص یا اشخاصی عصبانی می شوید برایتان مشکل است آنها را ببخشید.
    سفید
    شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید زود حسادت می ورزید نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه این حالت شما را دوست دارند.
    کبود
    احساسات شما به سادگی و ناگهانی تغییر می کند اغلب تنها هستید، مسافرت را دوست دارید. انسان صادقی هستید ولی حرف مردم را زود باور می کنید. یافتن عشق برای شما سخت است و گمگشته عشق هستید.

     

     


  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/9/27:: 11:19 عصر     |     () نظر

  • تست روان شناسی رنگ ها

    لطفا رنگ مورد نظر را انتخاب کنید:

    قرمز

     محرک اعصاب، دارای روحیه تهاجمی، هیجانی، اهل رقابت، اهل عمل، با آرزوهای زیاد، سلطه طلب، مستقل، برون گرا، بسیار فعال، کینه توز.

    نارنجی

     

    خون گرم و صمیمی، پر اشتها، پر ذوق، با سلیقه، مهربان، تا حدی مستقل، شخصیت ثابت، برون گرا، خوش گذران، دست و دلباز، هیجانی و احساساتی، محکم و استوار.

    زرد

     

     

    پر نشاط و روحیه ی فعال، غیر مستقل ( وابسته‌)، تغییر پذیر، توسعه طلب، آینده نگر ، بلند پرواز، پر توقع، متکبر و اصیل، برون گرا، اهل تحقیق و پژوهش، گاهی اوقات بی احساس.

    سبز

     

    اهل خودنمایی و عرض اندام، دارای حالت تدافعی، دارای عزت نفس، مراقب خویش، خودخواه، غیر فعال، مستقل، مصّر و لجباز، دارای تعلقات، تغییر ناپذیر، ساکت و آرام، روحیه جوانی.

    فیروزه ای

     

    آرام و صبور، غیر مستقل، شخصیت ثابت، با اراده، دارای قدرت درک زیاد، فعال و پر انرژی، مذهبی و دین گرا، بی آلایش و متین، مهربان و یاری دهنده، برون گرا، دارای روحیه اجتماعی، محکم و استوار.

    آبی

     

    غیر مستقل و تابع دیگران، دارای روحیه اتحاد با دیگران، دارای روحیه مشارکت و همکاری، خواستار رضایت و خشنودی اطرافیان، سرشار از عشق و محبت، دارای قدرت درک زیاد دارای طبع حساس، آرامش بخش و آرامش طلب، منطقی و ملایم، متواضع، در بعضی زمینه ها سرد، دور اندیش،

    بنفش یا صورتی

     

    مضطرب و ترسو، حساس و احساساتی، اغلب افسرده، نگران از اعمال و رفتار خویش، غیر مستقل، راحت طلب، شخصیت متغیر، کم حرف، بسیار دور اندیش، عجول و خراب کار، رویایی و خیالاتی، اعتماد به نفس پایین،

    سفید و طوسی

    صبور و شکیبا، خواستار راستی و صداقت، دارای روحیه درستکاری، خوش برخورد، میانه رو، تا حدی مستقل، دانش طلب، طبع بالا، ساده و بی ریا، درون گرا، آینده نگر، کمی از خود راضی.

    قهوه ای

     

    خانواده دوست، درون گرا، خسیس و پول دوست، اصالت طلب، ساده لوح، کم حرف و دهان بین، به فکر منافع، چند شخصیتی، اراده ضعیف، غیر مستقل ( برای خانواده )، تغییر حالت آنی، فراموش کار.

     

    سیاه

    خشن و جسور، با جذبه، درون گرا و موزی، اراده در تصمیم، پر انرژی، با سیاست در رفتار ، خواستار تنهایی و گوشه گیر، پر توقع، کاملاً مستقل، تیزبین و با هوش، کینه توز، خود پرست.

     

    • نقاشی ساختمانی قلی پور آماده ارائه خدمت به شرکتها و مجالسها و بیمارستانها و تمام ارگانهای دولتی -بازرگانی -تعاونی میباشد
       
      تلفن تماس برای پذیرش خدمات
       09127680354-–09374919676آقای بابک قلی پور

  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/9/27:: 11:16 عصر     |     () نظر

     

  •  

  • کوبیسم

     

    کوبیسم (به فرانسوی: Cubisme) یا حجم‌گری? یکی از سبک‌های هنری است.

    کوبیسم در فاصله سال‌های 1998 به عنوان سبکی جدی در نقاشی و تا حد محدودتری در مجسمه‌سازی ظهور کرد،که از نقاط عطف هنر غرب به شمار می‌آید.

     

     

    ریشه واژه کوبیسم

     

     

    واژه کوبیسم از ریشه Cube به مکعب اخذ شده‌است. این واژه را نخستین بار وکسل (Vauxcelles) منتقد هنری بکاربرد که نشانگر درک سطحی وی از این هنر در آن زمان است.

    دوید هاکنی در کنفرانس دانشگاه هاروارد در ? فوریه 1997 در این مورد می گوید:

    امروزه کلمه کوبیسم برای آنچه که براکس و پیکاسو انجام دادند عبارت بسیار سیه روز و بد گزینش شده ای است. در واقع این را وکسل، منتقد معروف، پایه گذاشت. او داشت اتفاقی را که افتاده بود درک می کرد و فکر می کرد کوبیسم یعنی مکعب ها و سطح ها. و این برچسبی بود که دیگر به آن زده شده بود. کوبیسم ماجرای مکعب ها نیست. این یک دید ساده انگارانه معمولی است که بشنویم کوبیسم از راه نوعی هندسه به تجرید (آبستراکسیون) می رسد.

    برگرفته از ترجمه لیلی گلستان از کتاب پیکاسو نوشته دوید هاگنی.

     

    معرفی

     

    کوبیستها کوشش می‌کنند تا کلیت یک پدیده (وجوه مختلف یک شیء) را در آن واحد در یک سطح دو بعدی عرضه کنند، کوبیسم از این جهت مدعی رئالیسم بود، ولی نه رئالیسم بصری و امپرسیونیستی بلکه رئالیسم مفهومی.آنها همچنین در تلاش بودند تا ذهنیت خود را از اشیا و موجودات به صورت اشکال هندسی بیان کنند.از این رو آنچه را که در واقعیت است به گونه‌ای که در چشمان ما قابل رویت است نمی‌بینیم.

     

    مراحل

     

    کوبیسم به دو مرحله تقسیم می‌شود:

    کوبیسم تحلیلی از نقاشی های سال های 1909 تا 1911 پیکاسو و ژرژ براک نشأت گرفته است که موضوعات آن معمولاً اشیا درون آتلیه بودند. گیتار و آکاردئون براک اولین نقاشی از این سبک به شمار می آید.

    کوبیسم ترکیبی

     

    تأثیرات

     

    این سبک جنبشی خلاق و زایا را به وجود آورد که به پیدایش حرکت‌ها و سبک‌های فراوانی در قرن بیستم منتهی شد،که از آن جمله فوتوریسم،اورفیسم،پوریسم(ناب گرایی)و ورتیسم را می‌توان نام برد.

    کوبیسم را تحت تأثیر نقاشی های سزان می دانند، البته براک و پیکاسو کوبیسم را کاری نو در نقاشی می دانستند، همان طور که پیکاسو در سال 1939 گفته بود که «آنها به دنبال زبانی نو بودند»

    صرف نظر از تعلق خاطر پیکاسو و براک به امپرسیونیس و استفاده از جهان بیرون به عنوان موضوع، آنها از این نظریه سورا و سزان نیز تبعیت می کردند که برای تأثیرگذاری یک نقاشیی باید شکل و شمایل اشیا و فضای انها را در بوم دگرگون کرد.

    آنها همچنین با پرداختن به بخش کوچکی از جهان واقعی ، محدود ساختن نقش مایه ها به موضوعات داخل آتلیه و پرهیز از فضای آزاد، تنوع اندک مضامین و مهم بود طرز بیان در برابر موضوع و محتوا، کرایشات سمبولیستی خود را نشان می دادند.

     

    هنرمندان

     

    بجز ژرژ براک و پابلو پیکاسو که از آنها به عنوان آفرینندگان این سبک یاد شده، خوان گریس بخصوص پس از این دو و درغالب کوبیسم ترکیبی به خلق آثاری پرداخت یکی ار مشهورترین آثار نقاشی دنیا، گورنیکا، اثر پیکاسو و در سبک کوبیسم است.

     

    دلایل موفقیت

     

    دلایل موفقیت و اقبال کوبیسم را می توان موارد زیر اعلام کرد: شروع جنبش در مرکز هنری آن زمان، پاریس. گروهی از هنرمندان پرشور که به دنبال زبانی نو بودند. نویسندگان و شاعرانی که با توضیحات و تفاسیر خود در گسترش این زبان نو دخیل بودند.

     

     

    آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

    تماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پور


  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/9/27:: 11:15 عصر     |     () نظر

    • باسلام
      احتراما ” گروه تزئینانی قلی پور با دارا بودن کادری با تجربه در زمینه تزئینات و نقاشی ساختمان آماده ارائه خدمات به شرح زیر می باشد .

      -تعمیرات و تغییرات ساختمانی
      -نقاشی /بازسازی
      -رنگ آمیزی رنگ های روغنی ، پلاستیک ، آکرولیک و بدون
      -اجرای انواع پتینه دیواری وتابلویی
      -رنگ آمیزی انواع درب های چوبی و فلزی
      -پوشش کنیتکس اجرابازیرسازی / پلاستیک
      -اجرای پوشش صنعتی – اپوکسی
      -رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه
      -اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها
      -رنگ آمیزی انواع معابر و جدول ها و غیره
      -اجرای رنگهای دکوراتیو پوشش مولتی کالر
      -اجرای لندنی کاری

      -اجرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی استر
      -اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس
      -اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر
      -بنایی و تزئینات داخل وخارج ساختمان
      -مشاوره رایگان در زمینه تزئینات ساختمان
      -استفاده از بهترین رنگ های ایرانی – رنگ سحر و هادی
      -آماده گرفتن سفارش با قیمت مناسب
      -با مدیریت : قلی پور
      تلفن تماس : 09127680354  
      -عضو اتحادیه نقاشان وزارت کار

      • اکثر ما ها علاقه خاصی به پتینه کاری و دیزاین داخلی ساختمان داریم و همیشه به دنبال نقاشی میگردیم که هم از لحاظ کیفیت کار نقاشی خانه ما را تضمین کند و هم قیمت مناسب بابت طرح ها به ما بدهد و همیشه برای اجرای نقاشی ساختمان با  شک تردید نقاش ساختمان را انتخاب می کنیم

        برای مثال : نقاشی که بتواند وقت آزاد داشته باشد و در اسرع وقت کار را به اتمام برساند کمتر پیدا می شود همچین نقاشی را پیدا کرد

        نقاشی که از عهده متر کردن ساختمان بر آید-نقاشی که حاضر باشد در قرارداد خود قید کلمه (کار به صورت درجه 1 تحویل داده می شود) را در قرار داد نقاشی ساختمان قید کند

        نقاشی که دارای کارت عضویت در اتحادیه نقاشی ساختمان باشد و دارای مهارت فنی باشد که میتوان سابقه وی را در نقاشی ساختمان مشخص کند

        تجربه ثابت کرده است که در نقاشی ساختمان کمتر کسی پیدا می شود که کار را در اسرع وقت تحویل مشتری بدهد. و این مسئله باعث شده است که ما در قرار داد نقاشی ساختمان قید تاریخ تحویل کار را به مشتریان خود داده و در ضمن به علت طولانی بودن کار نقاشی در داخل ساختمان ، نقاشی ساختمان قلی پور با اکیپ و نقاشان ماهر و دوره دیده حاضر قرار داد با مشتری بوده و در قرار داد خود ذکر کار بدون تعطیلی در تمامی روز ها حتی روز های تعطیل جواب گوی مشتریان خود بوده

        نقاشی ساختمان قلی پور با در نظر گرفتن تمامی مراحل کار به خصوص زیر کار سازی ،این تضمین را به مشتریان خود می هد

        همیشه قیمت را کیفیت نشان می دهد

        همیشه به قیمت پایین در نقاشی ساختمان شک کنید برای انکه افرادی پیدا می شوند که با قیمت پایین کار را گرفته و هیچ وقت به زیر سازی آن توجه نشان  نمی دهند و سعی چنین افراد بدست آوردن سود بیشتر توی نقاشی هستند

        کار مناسب = قیمت مناست =کیفیت مناسب

        کار نا مناسب =قیمت پایین =کیفیت پایین

        منطق این رو میگه: کار را به کار دان بسپارید   09127680354

        نقاشی ساختمان قلی پور در نظر دارد برای رفاه مشتریان خود از بابت اجرای نقاشی ساختمان به صورت قرار داد نقاشی ساختمان که دارای متن قرار داد اتحادیه میباشد و اصول نقاشی ساختمان که در قرارداد اتحادیه ذکر شده است را پیروی کرده و کار با کیفیت بالا به مشتریان خود بدهد

        هدف ما سود یا هر چیز  دیگر نیست    هدف ما جمع آوری مشتری است

        هدف ما حذف افراد به اصطلاح نقاش ساختمان از حیطه نقاشی است برای آن که چنین افرادی باعث میشوند که مشتری ها با شک و تردید کار را به نقاش میسپارند

        نقاشی ساختمان قلی پور در خدمت مشتریان خود در تهران و کرج میباشد

        09127680354

         

         

        اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو

         

         

        * بلکا – کاغذ دیواری – پتینه کاری – رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فلزی – اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس – اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رنگ استخر – رنگ آمیزی انواع چهارچوب های فلزی / با شیشه و بدون شیشه – اجرای انواع پوشش های ضد زنگ برای اسکلت ساختمان ها و غـــــیره * آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره

        آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

         

         

        تماس با ما : 7680354 – 0912 * بابک قلی پور

         

      تلفن تماس برای مشاوره و بازدید از محل کار : 09127680354-09374919676

      هدف ما رضایت مشتری است

      سایت ما:http://naghashi.org

      09127680354

      قلی پور


  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/9/27:: 4:47 عصر     |     () نظر

  • طراحی بلکا با متد و طرح های جدید

    بدون بو ،در عرض تنها 2 روز خانه خود را با پوشش سلولزی یا بلکا طراحی کنید

    09127680354

    قلی پور

     

    استفاده بلکا در راه پله و منازل و ادارات

     

     

    • طبق ماده 12جرائم رایانه ای هر گونه کپی برداری تصاویر و نوشته از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد

     

     


  • کلمات کلیدی:

    نوشته شده توسط بابک قلی پور 91/9/18:: 8:55 عصر     |     () نظر

       1   2   3   4      >
    درباره
    صفحه‌های دیگر
    لینک‌های روزانه
    پیوندها
    لیست یادداشت‌ها
    آرشیو یادداشت‌ها
    نقاشی ساختمان

    پیغام ورود و خروج

    کد کج شدن تصویر

    جلوگیری از کپی کردن مطالب